niedziela, 15 lutego 2015

Cukrowy peeling do ciała Temptation


Kryształki cukru intensywnie złuszczają i wygładzają a oleje zawarte w peelingu niesamowicie natłuszczają i nawilżają skórę pozostawiając na niej wspaniałe uczucie komfortu.Nienasycone kwasy tłuszczowe wzmacniają barierę lipidową i hamują utratę wody z naskórka. Masło Shea delikatnie natłuszcza a wosk pszczeli uelastycznia skórę. Skóra po peelingu staje się gładka i jedwabiście miękka a niewiarygodny zapach perfum uwalnia od stresu, relaksuje i sprawia że czujesz się pięknie!

Koszt opakowania to ok 42 zł za 350g. Kupicie go w sklepie u producenta SPN Nails.


Opakowanie
Jest bardzo masywne, odkręcane w kolorze białym z fioletową naklejką informacyjną. Myślę, że jest urodziwe i miłe dla oka. Użytkowanie nie sprawia najmniejszego problemu.

Konsystencja i zapach
Jak widzicie poniżej jest dość gęsta, treściwa i posiada grube drobinki ścierające, które spełniają swoją rolę w złuszczaniu naskórka. Zapach jest bardzo intensywny i perfumowany. Pozostaje na skórze przez jakiś czas, ale dla mnie nie ma to wpływu ponieważ i tak zazwyczaj stosuję masełko czy balsam do ciała.


Moja opinia
Jestem zwolenniczką właśnie takich peelingów cukrowych o grubych ziarenkach złuszczających. Nie cierpię drobniutkich mazideł, no chyba, że w żelu pod prysznic, to niech będzie. Ten się u mnie bardzo dobrze spisał, tylko szkoda, że się szybko skończył. Fajnie sobie radził z masażem ciała przy czym ścierał solidnie martwy naskórek. Skóra po nim jest delikatna, miała w dotyku i wygładzona. Peeling pozostawia na ciele lekką warstwę, która tworzy film ochronny i nawilżający. Ta warstwa nie przeszkadza mi jakoś specjalnie bo nie mam fobii na punkcie parafiny i lubię kiedy mam taką lekką, nie za tłustą warstwę. Wtedy już rezygnuję z dodatkowego balsamowania ciała. Najważniejsze jest to, że nie podrażnia, zdziera martwy naskórek, poprawia krążenie podczas masażu i łatwo się spłukuje. Ja jestem z niego zadowolona i z miłą chęcią bym spróbowała inne warianty zapachowe :)


PLUSY
Nie podrażnia
 Nie wysusza skóry
Dobrze się spłukuje
Dobrze zdziera martwy naskórek
Piękny perfumowany zapach

MINUSY
Może być za drogi dla niektórych osób

Pozdrawiam Natalia :)

45 komentarzy:

  1. nie przepadam za peelingami cukrowymi, ale skoro dobrze zdziera to w sumie mógłby być ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię cukrowe peelingi ;) Wygląd bardzo przykuwa uwagę, podoba mi się ;) Ale cena odstrasza ;) Znam dobre peelingi cukrowe, kilka razy tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocny zdzierak czyli coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię właśnie takie konkretne drapacze do skóry

    OdpowiedzUsuń
  5. peeling może być ciekawy, ja jednak nie zawszę lubię uczucia filmu na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że by mi się spodobał, lubię wyraźne zapachy kosmetyków i dodatkowo mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsystencja wygląda cudownie :) Chętnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena może być wsyoka ale też mamy go więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygował mnie jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna konsystencja i bardzo kusi, oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mocne zdzieraki ale równie dobry produkt można kupić za niższą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście, do tanich nie należy ale ma dużą pojemność

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda ciekawie, jednak ja mam fobię parafinową ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo coś dla mnie, lubię mocne zdzieraki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie intensywne zapachy w kosmetykach do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie zamieściłaś składu peelingu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam ponieważ opakowanie poszło do kosza, a w internetach nie mogłam znaleźć, a na stronie producenta też nie ma.

      Usuń
  17. Cena dość wysoka,ale po przeczytaniu recenzji myślę,że warto go kupić

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widzę tu nigdzie jego składu, ale wspominasz w recenzji coś o parafinie, więc ja nie czuje się skuszona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, a to bardzo lubimy takie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety zwolenniczką peelingów cukrowych nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  21. Peelingi cukrowe - to jest coś,co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam mocne zdzieraki ale faktycznie mógłby być ciut tańszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu, on ma takie piękne opakowanie i treściwą konsystencję, już mi się spodobał ;)
    PS: Niestety ostatnio mam straszne braki chyba na wszystkich blogach - chodzę na staż, szukam pracy i do tego w lutym podjęłam się wyzwania blogowego (dodawanie notek codziennie) i niestety brakuje mi go na odwiedzanie Was :( Często podglądam, czytam, ale brakuje mi czasu na zostawienie po sobie śladu. Ale nie martw się, podglądam Cię tu czasem :* Postaram się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cukrowe peelingi należą też do moich ulubieńców, solne w sumie też lubię, ale latem, gdy skóra nie jest podrażniona nadzwyczajnie wrażliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię peelingi - na dodatek mocne :)) I ładnie pachnące :]

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądac ciekawie i ma sporo zalet wiec warto sie skusic;)

    OdpowiedzUsuń
  27. gesty,tresciwy,z duzymi drobinami-taki jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cena nawet nawet. Czasem musimy wiecej zaplacic za dobry kosmetyk. Tez lubie gruboziarniste peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. msle, ze przypadlby mi do gustu :) Design opakowania rowniez mnie urzekł, ale cena faktycznie spora..

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie trochę za drogi pod tym względem, że nie inwestuję większych kwot z peelingi do ciała :) Moją skórę dobrze wygładza ostra gąbka i żel pod pryszcznic.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię peelingi, a ten wygląda na porządny. :) ale faktycznie drogi jest i chyba pozostanę przy moim fusiastym kawowym. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)