środa, 18 lutego 2015

Aloesowy szampon i odżywka do włosów Herbatint





Od producenta kilka zdań
Szampon naturalny, zawierający oczyszczony ekstrakt z Aloe Vera, jest szczególnie zalecany dla włosów przesuszonych, łamliwych i osłabionych po farbowaniu. Stabilizuje kolor po farbowaniu: zatrzymuje dalsze utlenianie usuwając ewentualny nadmiar farby. Organiczny wyciąg z aloesu wspomaga regulację pH i nawilżanie skóry głowy dzięki właściwościom ścigającym, łagodzącym i ochronnym. Nie zawierający silikonów szampon pozwala utrzymać włosy w dobrej kondycji i zapewnia im ochronę przeciwko codziennym zagrożeniom takim jak słońce i wiatr.


Opakowanie
Jest bardzo proste, aż za bardzo. Lubię kiedy opakowanie cieszy oko. Mimo wszystko jest bardzo wygodne w użytkowaniu. Nie zacina się i wydobywa się odpowiednią ilość szamponu.

Cena i dostępność
Koszt buteleczki o pojemności 260 ml to ok 28 zł.
Możemy go nabyć w sklepie internetowym Herbatint

Zapach i konsystencja
Zapach jest delikatny, nie podrażniający noska. Nie przeszkadza mi on, ale też nie jest jakiś rewelacyjny.  Bardzo długo się utrzymuje na włosach po umyciu i wysuszeniu. Szampon jest przeźroczysty, a jego konsystencja jest moim zdaniem ciut za rzadka. Przekłada się to na jego wydajność. Buteleczkę dość szybko zużyłam.


Co ja myślę o tym szamponie?
Zacznę od tego, że szampon się dobrze pieni pomimo swojej dość rzadkiej konsystencji i dobrze się spłukuje pod bieżącą wodą. Nie spowodował u mnie reakcji alergicznych typu łupież czy swędzenie skóry. Włosy po jego użyciu są błyszczące i nawilżone. Jednak moim zdaniem szału nie ma. Robi co powinien czyli myje, oczyszcza włosy i nawilża. Jednak za taką cenę sama bym się ponownie na niego nie skusiła. Miałam innej firmy aloesowy szampon i był bez porównania z tym. Dużo lepiej działał na moje włosy, a był tańszy i również miał świetny skład. No cóż czasem tak bywa, że nie na każde włosy dobrze ten sam produkt może zadziałać. Podsumowując, jak dla mnie średniak.



Królewska odżywka do włosów w kremie


Od producenta kilka zdań
Królewska odżywka to krem pielęgnacyjny zawierający wyciągi z Aloe Vera. Dzięki unikalnej recepturze preparat zapobiega rozdwajaniu końcówek oraz odżywia suche, zniszczone i słabe włosy. Krem, który opracowano z myślą o farbowanych włosach, nadaje im blask, powoduje, że stają się miękkie i ułatwia ich układanie. Preparat posiadający kwaśny odczyn, po farbowaniu wspomaga zamknięcie otoczki włosów, dzięki czemu mają piękny zdrowy zregenerowany wygląd. Odżywka królewska zawiera składniki takie jak pierwiastki kwasotwórcze, środki podtrzymujące wilgotność oraz zapewniające ochronę termiczną, olejki i środki konserwujące dla włosów. Zapewnia ochronę dla włosów przeciwko warunkom atmosferycznym takim jak nadmiar słońca, wiatr i zanieczyszczenia, które powodują suchość i łamliwość włosów.


Opakowanie
Identyczne jak kolega szampon :)

Cena i dostępność
Ta odżywka z kolekcji jest droższa od kolegi. Kosztuje ok 33 zł za pojemność 260 ml. Powiem wam, że nie wiem czy bym tyle zapłaciła za nią. Są dużo tańsze odżywki i tak samo dobre. Moim zdaniem cena ciut wygórowana. Dostępna jest w sklepie internetowym Herbatint.

Zapach i konsystencja
Zapach jest ciut bardziej intensywniejszy od szamponu i chyba ładniejszy. Jej zapach pozostaje długo na włosach. Konsystencja jest budyniowa w kolorze śnieżnej bieli. Podczas aplikacji nie spływa z włosów i dobrze się ją rozprowadza.


Co ja myślę o tej odżywce?
Odżywka bardziej mi przypadła do gustu. Włosy po jej użyciu są delikatne i miłe w dotyku. Są wygładzone, nie plączą się i nie ma problemu z rozczesaniem włosów. Nie obciąża ich w żaden sposób i jest w miarę wydajna. Po prostu odżywka jest dużo lepsza niż szampon, ale co ja mam wymagać od szamponu. Przecież powinien myć włosy, a odżywka odżywiać, tak? Podsumowując, odżywka jest fajna i się bardzo z nią polubiłam i mogę ją wam śmiało polecić.



Plusy szamponu
Dobrze się pieni i spłukuje
Nie plącze włosów
Nawilża włosy
Nie powoduje łupieżu

Minusy szamponu
Za rzadka konsystencja


Plusy odżywki
Wygładza i nawilża
Włosy są mięsiste w dotyku
Nie obciąża i nabłyszcza włosy

Minusy Odżywki
Jak dla mnie za droga


Pozdrawiam Natalia :)

38 komentarzy:

  1. Lubię testować wszelkie szampony i odżywki do włosów ;)
    Zaciekawiły mnie te produkty, chociaż trochę kosztują.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię zbyt rzadkich szamponów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja włosy bardzo lubią szampony aloesowe

    OdpowiedzUsuń
  4. No trochę cena nie fajna, ale chętnie po testowałabym odżywkę, wnioskuję, że jest ona bez spłukiwania ;) a zbyt rzadkich szamponów nie lubię, bo są mało wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że szampon do codziennego użytku nie byłby zły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywkę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna konsystencja, cena nie najgorsza!Ale sama nie wiem czy mnie skusił!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam nic aloesowego do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na szampon to cena dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aloes mojej włosy bardzo polubiły, ale chyba pozostanę przy sprawdzonych kosmetykach Equilibra, których składy bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta firma ma genialne szampony aloesowe i odżywki. Są tańsze, ale co robią z moimi włosami to poezja ;)

      Usuń
  11. Drogi jak na taki szampon , skład ma średni więc nie rozumiem ceny no ale ok :)
    Może z ciekawości bym go użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tylko próbkę szamponu i odżywki, więc nie mogę się wypowiedzieć o działaniu, ale zapach odżywki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście cena troszkę nie bardzo gdyby był tańszy na pewno bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to duo, ale czeka na swoją kolej. Jestem ciekawa jak się sprawdzą u mnie. Moje włosy są bardzo wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisałam ostatnio o tych produktach własnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. zależy jakie bo mam rożne doświadczenia z kosmetykami z aloesem i wkoncu znalazłam tą jedyna dla mnie firmę forever i stosuje już je od dwóch lat,moni robią w 100% kosmetyki i suplementy naturalne ,zresztą zobacz sobie je na https://forever-polska.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej firmy, ale zajrzę z ciekawości ;)

      Usuń
  17. włosy moje uwielbiają aloes, ale ideał szamponowy z aloesem już mam, a odzywki lubię zmieniać jednak i mam kilka, które robią efekt wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. No cena trochę wygórowana to fakt, jakby były tańsze to bym się skusiła może ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po buteleczkach i całej tej szacie graficznej nie spodziewałam się tak wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie,że odżywka się sprawdziła:) Ja od szamponu nie oczekuję nic tylko ma mieć prosty skład bo i tak kładę go tylko na skalp:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba przetestuję te produkty, szczególnie, że nie plączą włosów, co jest dla mnie naprawdę istotne :)
    zapraszam na nowy blog na http://wolfies-makeup.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie rzadkie szampony nie bardzo mi pasują, aczkolwiek musiałabym ten wypróbować i przekonać się, że warto :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyki wydają się być naprawdę ciekawe, ale faktycznie - cena jest już nieco mniej zachęcająca. Może kiedyś się przekonam :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że szampon to średniak, widać że konsystencja mega lejąca bo aż się wylał na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że szampon się nie sprawdził, ale odżywka mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak bym dostała w prezencie to bym użyła ale sama bym raczej nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. szampon zdecydowanie nie dla mnie, a i nad odżywką bym sie zastanowiła ze względu na zapach bo nie lubię żadnych aloesowych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej firmy, ale wygląda ciekawie. Szampon w ogóle mnie nie kusi, za to odżywka już tak. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe, nie znam a lubię produkty aloesowe ;) odżywka sądząc po składzie nie jest aż tak silnie nawilżająca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)