czwartek, 22 stycznia 2015

Virtual, Fashion Mania, I love blue jeans 159




Oto kolejna i już ostatnia odsłona lakierów Virtual z serii Fasion Mania jakie miałam do testowania. Tym razem na moich pazurkach zagościł bardzo ładny niebieski kolorek.

Bardzo długo się nie mogłam przemóc do tego koloru, ponieważ w buteleczce za ciekawie się nie prezentuje i tak zwlekałam i zwlekałam, ale w końcu naszła mnie ochota i pomalowałam sobie nim pazurki. W efekcie końcowym zostałam zaskoczona...

 

Jakie było moje zdziwienie kiedy po nałożeniu dwóch warstw moim oczom ukazał się piękny i wspaniale na pigmentowany, soczysty, niebieski kolor.
 Od razu zmieniłam zdanie co do niego i teraz częściej gości na moich pazurkach.


Ciekawa jestem czy podzielacie moje zdanie, że ten niebieski kolorek jest naprawdę bardzo ładny? Bo ja go w ostatnim czasie ubóstwiam :)

***************************

No i jak wam się podoba dziewczyny kolorek?

Pozdrawiam Natalia :)

44 komentarze:

  1. Kolorek mnie urzekł jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jest bardzo ładny:)
    Ja mam śliwkowy i również jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek zupełnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się - kolor jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam u siebie za niebieskimi paznokciami, ale u Ciebie kolor wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier , i jeszcze nim nie malowałam paznokci, bo ciągle zastanawiam się do czego będą mi pasować? Ale jak zobaczyłam u Ciebie na paznokciach to stwierdzam, że byłam w błędzie, bo na paznokciach wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity odcień, mając paznokcie pomalowane na taki kolor nie można od nich odwrócić wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kolor jest genialny, piękny i głęboki

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor :) taki intensywny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moj kolor ale masz ladne paznokcie :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    Udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zajrzę do ciebie z ciekawości :)

      Usuń
  12. Miałam chyba zieleń z tej kolekcji i oddałam siostrze ;p) ładny niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam zieleń, ale niebieski mi się zdecydowanie bardziej podoba :)

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten kolor, a wbrew pozorom ciężko na taki trafić w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuje sie cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten lakier, celowo go kupiłam pod kolor sukienki na imprezę sylwestrową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor :) lubię niebieski i granatowy na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał, jaki piękny kolor... Ja od pewnego czasu kupuję tylko z firmy Lovely, bo trzyma się u mnie koło tygodnia ale ten również sprawdzę ;D


    Zapraszam do mnie: http://mycrazylifestylefashionandbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)