sobota, 31 stycznia 2015

Organiczne mydełko do rąk Planeta Organica

Właśnie kochani wróciłam z dworu. Razem z Majeczką ulepiłyśmy bałwanka, wściekałyśmy się na śniegu i aniołki robiłyśmy na śniegu. Ja się dotleniłam przynajmniej, bo za często nie wynurzam się z domu w zimę he he. Dzieci poszły na popołudniową drzemkę, więc jest chwila czasu na napisanie recenzji o mydełku do rąk. Zatem zapraszam :)

 Mydełko możemy stosować codziennie. Jest przeznaczone do codziennego mycia rąk. Zawiera w sobie masło shea, ekstrakt z lnu syberyjskiego oraz ekstrakt z  kwiatu lipowego. Nie zawiera syntetycznych barwniów, SLS, parabenów oraz nie był testowany na zwierzaczkach :)


Składniki
Aqua, Butyrospermum Parkii (organiczne masło shea), Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Glycerin, Linum Usitassmum Extract (ekstrakt syberyjskiego lnu), Tilia Cordata Extract (ekstrakt kwiatu lipowego), Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid


Cena i dostępność
Za  pół litra mydła zapłacimy 16,50 zł. 
Dostępne jest w internetach, ale również na stronie sklepu internetowego Cuda.pl
 
Moja opinia
Mydełko mieści się w dużej beżowej butli z wygodną pompeczką dozującą. Opakowanie moim zdaniem zachęca do zakupu. Konsystencja mydła jest średnio gęsta, kolor perłowo biały. Dobrze się pieni podczas mycia. Zapach jaki wyczuwam to tak jakby lekko czekoladowy. Jest delikatny i subtelny. Jest wyczuwalny po umyciu rąk co mi się podobało. Jak wspominałam wcześniej mydełko bardzo dobrze się pieni i zmywa wszelkie nieczystości z dłoni. Nie uczula i nie wysusza dłoni co jest jego kolejnym atutem. Powiem wam szczerze, że bardzo się z tym mydełkiem polubiłam. Cena jest do zniesienia, jest bardzo wydajne, zmywa brud, nie wysusza dłoni i ładnie pachnie. Niczego więcej mi nie trzeba do szczęścia, a 16 zł mogę za niego, dlatego ponieważ jest wydajne. Jednak gdyby nie było wydajne, to bym je zdyskwalifikowała, ale dzięki temu, mu się upiekło he he :) Podsumowując, polecam mydełko jak najbardziej :)

PLUSY
Dobrze się pieni
Nie wysusza dłoni
Jest bardzo wydajne
Cena do zniesienia

MINUSY
Raczej tylko dostępność internetowa


Pozdrawiam Natalia :)
 

34 komentarze:

  1. Zainteresowało mnie to mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie szkoda że dostepnośc tylko internetowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie jest dostępne stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te mydła i szkoda ze są tak kiepsko dostępne - wolę zakupy stacjonarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że dostępność jest słaba, ale mydełko ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam serie na bazie organicznego kakao

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie bardzo ważne jest to, żeby mydło nie przesuszało rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodobało mi się to mydełko i nawet cena jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodobało mi się to mydełko i nawet cena jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą markę i myślę, że jestem w stanie poświęcić na niego te kilkanaście złociszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne mydełko, te powszechnie dostępne, strasznie wysuszają dłonie i skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie mydełka w płynie, które pięknie pachną i się pienią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale skład fajny :) Poza tym lubię mydełka z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię masło shea, więc chętnie wypróbuję to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam i chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. większa dostępność byłaby niewątpliwie plusem

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki tej firmy, chętnie wypróbuję to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ze dostepny glownie przez internet :(

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawiło mnie to mydło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czekoladowy zapach...

    OdpowiedzUsuń
  22. Z takim składem kupie nawet gdy będzie średnio wydajne :)
    Mam tak przesuszone dłonie, bo często myje ręce, moje dziecko też, że to cudo może się okazać dla nas prawdziwym wybawieniem.

    OdpowiedzUsuń
  23. chodze wokół niego od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro ładnie pachnie, myje, nie wysusza i jest tak wydajne to jest warte tych pieniędzy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetny ma skład, kusisz!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam te mydełka w swojej zielarni, chętnie wypróbuję skoro tak fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. produkt fajny, ale jakość ostatnio mam awersję do wszystkiego co rosyjskie:/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak na organiczny kosmetyk to cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne mydełko, może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo takie mydełko to bym przetestowała z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)