piątek, 23 stycznia 2015

Miss Butterfly - long lashes + wyniki rozdania

Dzisiaj na tapecie jest tusz do rzęs od Verony. Skusiłam się na niego dlatego, że spodobała mi się jego szczoteczka silikonowa. Innych typów nie toleruję i pomyślałam sobie, że fajnie się zapowiada i czemu nie spróbować jej na swoich rzęsach.



Maskara Miss Butterfly Long Lashes o wyjątkowej formule, która sprawia, że rzęsy stają się wielokrotnie dłuższe i bardziej widoczne. Posiada unikalną szczoteczkę, która dokładnie rozdziela i rozczesuje. Spektakularny efekt gwarantowany!


Maskara kosztuje ok 8 zł. Moim zdaniem cena bardzo przystępna. Niestety z jej dostępnością jest już gorzej. Bo prócz sklepu Mikase nie mam pojęcia, gdzie można ją dorwać.


Opakowanie bardzo ładne i przyciągające wzrok
Od razu mi się spodobało. Jest takie młodzieżowe :)


Kochani jestem rozczarowana tym tuszem do rzęs. Po nałożeniu dwóch warstw tuszu na rzęsy, nie uzyskałam satysfakcjonującego dla mnie efektu wydłużenia. Z natury mam krótkie i lekkie rzęsy. Myślałam, że choć trochę mi je wydłuży, ale nic mi z nimi nie zrobiła, a dodatkowo mi je skleiła i wyglądały moje rzęsy jak nóżki pajączka. Co prawda szczoteczka całkiem sympatyczna, ale mi to nie wystarczy. Tusz po nałożeniu na rzęsy odbija się na powiekach, skleja rzęsy i nie rozdziela ich jak powinien.. Podejrzewam, że to wina samego tuszu. Bo jego konsystencja jest dość rzadka i nie oblepia rzęs tak jak powinna. Jakaś taka dziwna maź. Ale to jest tylko moje zdanie. Może na innych rzęsach się sprawdzi. Trzeba próbować u siebie. Podsumowując maskara nie wydłużyła rzęs, ale je skleiła. Nie jestem z niej zadowolona.
PLUSY
Ładne i zachęcające opakowanie
Fajna silikonowa szczoteczka
Nie obsypuje się

MINUSY
Odbija się na powiekach
Nie wydłuża
Skleja rzęsy

Jednym słowem tusz nie dla mnie.


*************************************

Zestaw pieluszek flanelowych i orzechów piorących z Lawendowego sklepiku leci do:
beauty-ka... 

Serdecznie gratuluję i wieczorkiem odezwę się do ciebie kochana :)

Dziekuje firmie Lawendowy sklepik za ufundowanie nagrody
http://lawendowysklepik.pl/


38 komentarzy:

  1. efekt niestety prawie niezauważalny;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie kompletnie do mnie nie trafia, ale to kwestia upodobań ;) Szkoda, że efekt taki słaby.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z kolei nie lubię silikonowych szczoteczek. Wolę tradycyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładanie tak jak piszesz sama ładna szczoteczka to nie wszystko, nie skusił mnie ten tusz po Twojej opinii. Może po jakimś czasie jak zgęstnieje to będzie nieco lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tusz okazał się taki kiepski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, chyba też nie byłabym z niego zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak skleja rzęsy to również nie dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mam inną wersję tego tusuz ;) Ciekawe jak ona się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go i raczej nie będę mieć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie fajne, efekt średni. Jestem fanką mocno podkreślonych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego tuszu. Szczoteczka całkiem fajna ale go nie kupię.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ciekawego bloga! Lubię tu zaglądać, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że skleja rzęsy i odbija się na powiekach.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ;) czyli tusz niewypał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez te minusy i mnie by nie odpowiadał z pewnością....

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ma ładne opakowanie i już!:]

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że jednak się nie sprawdza. Czasem takie tanie wynalazki mogą okazać się hitami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie w ogóle go nie widać na Twoich rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mój własnie testuje alee nie wiem co z tego wyjdzie.
    Idzie go dostać w Cerfurze za mniejsza cenę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedys mialam cienie tej firmy ale raczej mi sie nie podobaly:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne opakowanie i szczoteczka, szkoda, że tak się nie sprawdził, bardzo słabo widać na rzęsach...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię takich co sklejają rzęsy : ) A szkoda... opakowanie fajne

    OdpowiedzUsuń
  23. Same minusy ma ten tusz, na pewno się nie skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczoteczka wygląda na fajną, ale szkoda, że efekt kiepski :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam go wczoraj w Carrefour za 4.99zł i szczerze jak za taką cenę nie spodziewałam się cudów ale jest fajny, na moich rzęsach efekt jest ładniejszy ale może dlatego że mam ich więcej niż Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)