poniedziałek, 12 stycznia 2015

Kolejny sympatyczny lakier z serii THE ONE oriflame




Oto kolejna i już chyba ostatnia odsłona lakierów oriflame. Kolor lakieru jest bardzo naturalny i w sam raz pasuje na taką porę roku jaką obecnie mamy. Recenzować go nie zamierzam, bo już to wcześniej zrobiłam. Tylko pokażę wam jak się on prezentuje na moich pazurkowatych kołkach :)

Ten kolor bardzo mi się spodobał i często do niego wracam. Niestety mam taki aparat jaki mam i zdjęcia zbytnio piękne nie wychodzą i dlatego zdjęcie nie odzwierciedla stanu faktycznego lakieru, ale w rzeczywistości jest on jeszcze ładniejszy.
Ciekawa jestem waszego zdania co sądzicie o tej serii lakierów oraz o tym kolorku?
Podsumowując, polecam lakiery oriflame z tejże serii :)
*****************
Zapraszam was na Fb oriflame :)
                                                               

44 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak prezentuje się w rzeczywistości :)

    A sama ostatnio "choruję" na lakier holograficzny z Alle Paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Jeszcze widząc u innych dziewczyn na blogach jak one sie pięknie prezentują to juz szał :)

      Usuń
  2. Odcień ma bardzo ładny, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek :)
    Kilka dni temu założyłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień chyba mi się nie podoba, szczególnie na paznokciach, ale mam z 5 lakierów The One i są całkiem spoko :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor i ładne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Colorek jest cudowny ;) uwielbiam takie stonowane odcienie ;) Jak dla mnie fantastyczny ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie wielka butla. Dobre dla kogoś, kto często maluje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor. Jeszcze nie miałam lakieru z tej serii ale zamierzam się zaopatrzyć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki bezpieczny kolor, przyjemniutki : )

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaki piękny :) z chęcią bym go przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorek, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lakierów ori nie lubię i nawet kolory mnie nie przekonają ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już na zdjęciach kolor fajny. Jak w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy, to musi być piękny.

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety kolor do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie nie mój kolor. Za spokojny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny odcień,lubie takie na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek cudny. Bardzo zbliżony do marsali. Zajrzyj do mnie :) tam kolor tego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Obecnie mam taki sam kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie odcienie kolorkow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam odcień Tiramisu i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nigdy nie miałam lakierów z oriflame , niewiele ich kosmetyków znam

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem lubię pomalować paznokcie na taki odcień. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorek dość fajny, ale za lakierami z tej serii nie przepadam;)

    Zapraszam do mnie
    http://kosmetyczne-zapiski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)