środa, 7 stycznia 2015

Kokosowa oliwka do paznokci Diomont Cosmetics



Zapach oliwki jest delikatny i faktycznie delikatnie czuć nutę kokosową. Niestety zapach się szybko ulatnia. Konsystencja wiadoma czyli olejowa w kolorze niebieskim. Opakowanie jest małe, odkręcane z pipetką, która wciąga oliwkę. Najpierw musimy nacisnąć na srebrny guziczek, dopiero oliwka zostanie wessana do pipetki :)


Taka oliwka jest dla mnie wielką nowością. Nigdy wcześniej nie miałam okazji takiej używać bo najzwyczajniej nie miałam takiej potrzeby. Np. po pomalowaniu paznokci wklepywałam zwykły krem w skórki, ale to nigdy nie dawało dobrego efektu. Stosując taką oliwkę, skórki wokół paznokci są zdecydowanie w lepszej kondycji oraz są fajnie nawilżone. Miałam z nimi wielki problem. Strasznie mi się zadzierały i były wysuszone. Teraz problem już mam rozwiązany dzięki zwykłej oliwce pielęgnacyjnej.

 Poniżej przycisk, który musimy nacisnąć, aby wydobyć oliwkę.


Czy jestem zadowolona z takiego kosmetyku do pielęgnacji paznokci? Tak i polecam go śmiało :)
Ponieważ delikatnie nawilża i natłuszcza skórki wokół paznokci. Jest bardzo, ale to bardzo wydajna. Dość szybko się wchłania. Dodatkowo wzmacnia paznokcie i nie rozdwajają się ponieważ są nawilżone.

PLUSY
Nawilża skórki i paznokcie
Jest bardzo wydajna
Ładnie pachnie

MINUSY
Tylko dostępność internetowa

http://pazurki.com.pl/

 Pozdrawiam Natalia :)

26 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, muszę spróbować czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną oliwkę (o podobnych właściwościach) do paznokci w zestawie do hybryd i żeli. Rzadko jej używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam oliwkę SH i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam oliwki Eveline, albo różnych olejków, np. z pestek malin, śliwki i też jestem bardzo zadowolona ze stanu skórek i paznokci ;) Może kiedyś wypróbuję DC ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy takiej oliwki ale używam balsamu do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam oleju, ale może kiedyś skuszę się na taki preparat :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jej, ale ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta oliwka, podoba mi się rozwiązanie z pipetką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałabym ją cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja skórki i paznokcie smaruję tym samym olejkiem co resztę ciała i dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zima skórki wokół paznokci robią mi się straszne, więc chętnie w taką oliwkę bym się zaopatrzyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się z nim, ale lubię smarować paznokcie olejami. Pomaga im to.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa oliwka, mam problem ze skórkami, więc to mogłoby być coś fajnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł z guziczkiem zamontowanym nad pipetką genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam żadnej oliwki do paznokci, właśnie mi to uświadomiłaś... ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł z tą pipetką :) uwielbiam oliwki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dotychczas miałam oliwki z pędzelkiem, ale również się sprawdzają i świetnie nawilżają. A zapachy mają niesamowite i można wybierać bez końca ze względu na różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tym kosmetykiem. Wygląda bardzo ciekawie, a na pewno jeszcze lepiej pachnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)