poniedziałek, 19 stycznia 2015

Biopha, jagodowa przyjemność pod prysznicem :)

Marka Biopha Nature była mi zupełnie nieznana do pewnego czasu. Niedawno miałam przyjemność poznania pierwszego kosmetyku z tej marki dzięki naturepolis.pl

Zapraszam na recenzję :)


W składzie posiada mydła, co sprawia, że skóra po jego użyciu nie pozostaje wysuszona. Fizjologiczne pH - używanie płynu nie destabilizuje naturalnej warstwy hydrolipidowej skóry. Jest wzbogacony o Aloe Vera Bio o właściwościach nawilżających i łagodzących


Nie zawiera: GMO, parabenów, fenoksyetanolu, silikonów, PEG, 

syntetycznych kolorantów, chloru i jego pochodnych. Nie 

testowane na zwierzętach.


98% składników pochodzenia naturalnego

10% składników z gospodarstw ekologicznych

Składniki dla zainteresowanych
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Amonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcool, Sodium Cocamphoacetate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate Diaetate, Sodium Hydroxide

Moja opinia
Żel mieści się w kwadratowej, plastikowej buteleczce z otwarciem na zatrzask. Moim zdaniem samo opakowanie przyciąga wizualnie oko pomimo, że jest dość skromne. Posiada wygodne otwarcie, które się nie zacina. Jego konsystencja to bezbarwny żel, który jest dość rzadki. Myślałam, że moi oczom ukaże się fioletowy kolor, a tu moje zdziwienie, że jednak jest bezbarwny. Jesteście pewnie ciekawe jaki ten zapach jagodowy? Ano taki, że tyłka nie urywa jednym słowem. Myślałam, że będzie bardzo intensywny, ale jest naprawdę bardzo delikatny, a po umyciu już go nie czuć na ciele. Na zapachu się zawiodłam. Jednak nadrabia tym, że świetnie się pieni i myje ciało. Wystarczy odrobinka żelu, a wytworzymy dużo piany niezbędnej do mycia. Delikatnie oczyszcza ciało, nie powodując uczuleń i podrażnień. Podsumowując, dobrze myjący żel o delikatnym zapachu jagód. Koszt żelu to 24,90 zł za 200 ml.

PLUSY
Dobrze się pieni i oczyszcza ciało
Należy do rodzinki ekologicznych

MINUSY
Słaby zapach
https://www.naturepolis.pl/pl/
Pozdrawiam Natalia :)

39 komentarzy:

  1. Kochana a ile to cudo kosztuje ?<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam ceny napisać w notce. Już uzupełniam.
      Cena żelu za 200 ml to 24,90 zł.

      Usuń
  2. Jest świetny, ale ten zapach mógłby pozostawać na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę ..ale zapach by mnie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ten zapach taki delikatny, bo mogło być naprawdę fajnie :) ja bardzo lubię ciekawe zapachy kosmetyków, szczególnie tych myjących, od razu kąpiel jest o wiele przyjemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki rodzinny, u nas wszytscy na coś uczuleni więc taki łagodny żel by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, szkoda, że zapach delikatny, bo kocham jagody, ale i tak się chyba skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale interesujący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze takiego żelu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jednak wole czuć zapach na skórze po kąpieli...Opakowanie bardzo przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że zapach słabiutki. Uwielbiam intensywne wonie pod prysznicem :) A firmy również wcześniej nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytam, czytam i na myśl jagód się cieszę a tu na koniec napisałaś, że słaby zapach... ehh

    OdpowiedzUsuń
  12. a już się cieszyłam na te jagody a tu tak słabo z zapaszkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że zapach nie zostaje na skórze, uwielbiam jagody ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że tak słabo pachnie. A ja tak cieszyłam się na mega - jagodowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię jak zapach jest kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie :-) Jestem zainteresowana, pomimo, że zapach nie bardzo. Może by mi się spodobał...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena jak na żel też średnia, ale jego wydajność z tego co piszesz to nadrabia, no i szkoda, że tak słabo pachnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że zapach jest słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jagody są kuszące, ale wolę bardziej intensywne zapachy żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, szkoda. Liczyłam na mega zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cena spora jak na żel... ja kiedyś jagodowy miałam z Balea, ładnie pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że taka cena :( Wiem, że naturalny skład kosztuje, ale dla mnie ta cena jest już zaporowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym wypróbować :) ponieważ mam dość słabe doświadczenie z kosmetykami naturalnymi. .

    OdpowiedzUsuń
  24. Wysoka cena i mało intensywny zapach mnie zniechęciły :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę sporo jak za 200 ml. Za to brawa za super skład :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczekiwałabym raczej mocnego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że zapach jest słaby, bo poza tym wydaje się być bardzo fajny :(

    OdpowiedzUsuń
  28. tej ekologicznej marki to ja jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  29. jagodowa- to jednak powinna pachnieć, tym bardziej, że pod prysznicem tego między innymi chcę od kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Średniak jednym słowem za taką cenę to jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  31. O! Nie znam, ale już pędzę przejrzeć ofertę producenta:)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach szkoda, że ten zapach taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  34. Naturalny sposób , delikatny, to coś dla mnie... Bardzo ciekawy produkt, bardzo chętnie wypróbuję pomimo małej pojemności i wysokiej ceny:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)