poniedziałek, 1 grudnia 2014

Pierwsze spotkanie z olejkiem do twarzy marki Evree

Gdy otrzymałam propozycję przetestowania tego olejku do twarzy miałam bardzo mieszane uczucia ponieważ nigdy wcześniej nie używałam takich olejowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Tym bardziej, że jestem posiadaczką cery mieszanej i mam skłonność do świecenia się skóry. Był to mój debiut i mimo wszystko postanowiłam zaryzykować. Pomyślałam sobie, że najwyżej mnie zapcha czy coś w tym rodzaju.  Zaczęłam go regularnie stosować na oczyszczoną skórę na twarzy oraz szyję po wieczornej toalecie.

Sam olejek jest w szklanym opakowaniu i jest wyposażony w bardzo wygodną pipetkę, która nam dozuje tyle olejku ile chcemy. Ja stosuję ok 4 kropelek na twarz i szyję. To w zupełności mi wystarcza. Skóra po nim świeci się jak przysłowiowe psu jajca, dlatego stosuję go wyłącznie na noc. Efekty jakie zauważyłam po regularnym stosowaniu to napewno bardzo dobre nawilżenie cery. Skóra po nim jest napięta, elastyczna i miła w dotyku. W ostatnim czasie moja skóra potrzebuje większej dawki nawilżenia i tak sobie sprawiam przyjemność wklepując go regularnie na noc. Na szczęście olejek nie podrażnił mnie, nie uczulił i co najważniejsze nie zapchał. Skóra jest w lepszej kondycji i cieszę się, że jednak się skusiłam na test pomimo moich uprzedzeń. Od dzisiaj nie rozstaje się z nim i polecam go :)

Olejek dostępny jest w drogeriach takich jak znany i lubiany Rossmann, Hebe, Natura, Super-Pharm, Dayli oraz w internetowych drogeriach. Po więcej szczegółów zapraszam na stronkę producenta Evree.  Koszt buteleczki o pojemności 30 ml to ok 30 zł.

DZIAŁANIE:
  • odbudowuje naskórek
  • nadaje świeży i zdrowy wygląd
  • przywraca komfort skóry
  • poprawia owal twarzy
SKŁADNIKI AKTYWNE:

                                             OLEJKI ROŚLINNE:                                               
OLEJKI ETERYCZNE:
  • geraniowy
  • rozmarynowy
  • nagietkowy
  • lawendowy
  • eukaliptusowy
  • pomarańczowy
  • grejpfrutowy
  • melisowy
     EMOLIENTY ROŚLINNE
  • jojoba
  • avocado
  • z pestek winogron
  • migdałowy
  • ryżowy
  • słonecznikowy
  • z nasion wiesiołka

PLUSY
Nawilża
Nie zapycha
Wygładza i uelastycznia skórę
Posiada delikatny cytrusowy zapach

MINUSY
Jak dla mnie średnio się wchłania.
Potrzeba czasu, aby się dobrze wchłonął.

http://evree.eu/
Pozdrawiam Natalia :)

36 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu lubię takie olejki używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej się z nim nie zetknęłam. Szkoda tylko, że wolno się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję różaną i bardzo się z nią polubiłam :) Używam solo jak i mieszam z kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. plus za nie zapychanie :) obecnie używam do twarzy arganowego 100% ale później może skusze się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za OLEJKAMI,z jakiej firmy by one nie były...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię wszelkie olejni, ale z tą firmą nie miałam jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym go chętnie wypróbowała, bo słyszałam wiele dobrego o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też wiele dobrego o nich słyszę.

      Usuń
  8. mam różany, rewitalizujący, ten wchłania się dość dobrze i prawie całkowicie, jest moim wielkim ulubieńcem, paznokcie mi uratował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak narazie jeszcze wzbraniam się przed olejkami - mam cerę mieszaną, że skłonnością do niedoskonałości i boję się, że olejek może być dla mnie za ciężki i zapychający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie też się tego bałam ale ten kto nie ryzykuje ten nie zyskuje :)

      Usuń
  10. Ciekawy choć nie kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy choć nie kuszą mnie ich olejki.

    OdpowiedzUsuń
  12. hm.. nie przepadam za olejkami na twarz...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy jest, mimo że olejków to jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki Evree mam olejek do twarzy Magic Rose i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny skład. Ja stosuje kremy z zawartością olejów i też widzę wiele pozytywnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  16. też go mam i wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam z nim do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie ta firma ;) dobre rzeczy o niej czytam, cerę mam również mieszaną ale ostatnio bardzo przesuszoną i olejek szybko mi się wchłania, własnie mi się kapsułki skończyły...

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością wypróbuję go na własnej skórze! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie najbardziej kusi ten różany ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wypróbuję :) bo nie miałam jeszcze do czynienia z olejkami do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię olejować twarz:) Teraz używam olejku Alterra z BIO granatem i jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam, obecnie jeden używam, na pewno z czystej ciekawości sięgnę po kolejne z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie jestem przekonana do jakichkolwiek olejków. Głównie przez ich konsystencję i pozostawianie na skórze lepkiej warstwy :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Olejki zazwyczaj szybko ani całkowicie się nie wchłania, ale to mnie nie odstrasza :) nakładam olejki jedynie na noc. Ten olejek mnie kusi, ale inna wersja różana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)