poniedziałek, 8 grudnia 2014

Diamont Cosmetics - zmywacz do paznokci

Zmywacz do paznokci to jeden z podstawowych kosmetyków jaki musi się znaleźć w mojej łazience. Jako maniaczka lakierowa idzie u mnie opakowaniami. W moje łapki wpadł ostatnio do testowania nowy 30 ml od Diamont Cosmetics. 

Zapraszam na króciutką recenzję :)
Mieści się w malutkiej filigranowej buteleczce, która ma fajny i rzucający się różowy kolor. Odkręcany jest standardowo, a dziurka przez, którą leci płyn jest odpowiednich rozmiarów.

Dostępność
Zmywacz jest dostępny w sklepie internetowym pazurki.com.pl
Dostępne mamy różne pojemności od 50 ml do 1000 ml.
Jak się u mnie sprawdził?
Zmywacz bardzo dobrze się u mnie spisał. Praktycznie zmywa każdy lakier bez najmniejszego problemu, nawet te brokatowe i ciemne. Nie wysusza płytki paznokciowej, nie zostawia dziwnego białego nalotu, a co bardzo fajne w nim to dość nieźle pachnie. Nie czuć typowego smrodku zmywacza do paznokci. Moim zdaniem nie ma co się rozpisywać nad zmywaczem. Dodam jeszcze, że jest on bardzo wydajny. Czy jestem z niego zadowolona? Tak, jak najbardziej, co najważniejsze robi, czyli zmywa i nie wysusza paznokci, a za to ładnie pachnie:)
PLUSY
Dobrze zmywa lakiery
Nie wysusza paznokci
Niezły zapach

MINUSY
Jak dla mnie brak

http://pazurki.com.pl/
Pozdrawiam Natalia :)

33 komentarze:

  1. A jak się sprawdza ze zmywaniem piaskowych lakierów ??
    Bo większość lakierów nie radzi sobie dobrze z nimi...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że takk dobrze się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nigdy go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze,że się sprawdził :)
    rossmannowski też daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja używam zmywacza biedronkowego - spora buteleczka z pompką. I jestem z niego MEGA zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego zmywacza, jakoś króluje u mnie zielony Isana.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go jeszcze ;) aktualnie pozostaje wierna Isanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzadko maluję pazurki, w zimie z domu mało co wychodzę albo chodzę w rękawicach jak już gdzieś idę..
    produkt ciekawy, aczkolwiek mam jakiś zmywacz z hebe w domu już nie pamietam jaki.. przelalam do innej buteleczki i opakowanie wyrzuciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim królem jest zmywacz z Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tego zmywacza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat planuje zakup zestawu do hybryd na tej stronce, mam nadzieje, ze będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmywacz, coś co potrzebuję a zawsze zapominam kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmywacz, coś co potrzebuję a zawsze zapominam kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to sporadycznie zwracam uwagę na to jakiego zmywacza używam :) jeśli tylko radzi sobie ze wszystkimi lakierami to jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego zmywacza nie znam/Ja obecnie zużywam zmywacz z adosa, a w zapasach mam ten z biedronki. I powiem,że działa jak trzeba i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmywacza z tej firmy nie mam, ale mam aceton :) Ale wracając do zmywaczy to chyba jednak wole te z pompeczką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie że się spisał, będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najważniejsze ze zmywa !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę ten zmywacz, ale u mnie sprawdza się taki tescowy więc innego nie szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja od lat jestem wierna Sally Hansen i mało który zmywacz wzbudza we mnie ciekawość ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też pierwszy raz spotykam się z tym zmywaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z reguły kupuję zmywacz w Naturze, Biebrze bądź Tesco bo jakiś wielkich wymagań od nich nie mam oprócz zmywania lakieru :) Tego niestety nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obecnie używam zmywaczy w płatkach:) natomiast piaski i brokaty zmywam zmywaczami w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy wcześniej go nie widziałam. Szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. i ladnie wyglada ;) wiec moze sie ksuze ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda ze można tylko internetowo zamówić.....nie lubię zapachu zmywaczy... dobrze ze ten ładnie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nail Polish Remover - polski zmywacz do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)