wtorek, 9 grudnia 2014

Dbam o dłonie z Soap & Glory

Dzisiaj dziewczyny zapraszam was na recenzję kremu do rąk dość znanej w UK marce Soap&Glory. Te kosmetyki kusiły mnie od bardzo dawna. Jakiś czas temu nadarzyła się okazja przetestowania tego kremiku.  Moja babska ciekawość została zaspokojona i chciałabym się z wami podzielić wrażeniami po jego przetestowaniu.

Hand Food firmy Soap & Glory to krem do rąk, który zawiera w sobie masło shea. Natychmiast wygładza ręce i zostawia delikatny zapach bez uczucia tłustych dłoni.
Składniki dla zainteresowanych
Dostępność
Ten krem można nabyć w sklepie internetowym Glam Beauty z ok 34 zł. Stacjonarnie chyba nie ma szans aby go dorwać, a wielka szkoda bo wiem, że ma on wielu fanów :)
Co ja o nim myślę po przetestowaniu?
Powiem tak, krem jest bardzo dobry i spełnia wszystkie swoje funkcje jakie powinien prócz jednej. Zacznę od opakowania w jakim się znajduje. Jest to zwykła różowa tubka z otwarciem na zatrzask. Normalne i wygodne i ładne dla oka. Jego konsystencja jest treściwa i gęsta, ale dziwnie mi podchodzi wodą gdy go dam na dłoń. Poniżej widać na zdjęciu, gdzie wokół kremu jest wodnista otoczka. Nie mam pojęcia czy w tych kremach ma to tak wyglądać czy też nie. Nie przeszkadza mi to jednak w aplikacji. Krem się bardzo szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej czy lepkiej warstwy na dłoniach. Delikatnie je otula i wygładza, są aksamitne w dotyku. Bardzo lubię taki efekt. Dodatkowo dobrze je nawilża na długi czas. Wszyscy zachwalają zapach tych kosmetyków. Jednak ja nie rozumiem tego zachwytu. Zapach jest niby słodki i śliczny, ale on wcale taki nie jest. Jak dla mnie jest bardzo chemiczny i sztuczny. No sorry, taka prawda, ale odpuszczam mu ten mały minus, ze względu na jego dobroczynne działanie. Dziewczyny chciałabym się od was dowiedzieć czy te kremy tak dziwnie pachną czy może mi się jakiś felerny egzemplarz trafił? Poza tym krem jest bardzo fajny i ciekawa jestem waszych opinii o nim.

PLUSY
Natychmiast wygładza dłonie
Nie zostawia lepkiej warstwy
Szybko się wchłania
Fajnie nawilża dłonie

MINUSY
Jak dla mnie zapach
Podchodzi dziwnie wodą

http://glambeauty.pl/

Pozdrawiam Natalia :)

28 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji go przetestować, widziałam tylko kosmetyki tej firmy na youtubie wiele razy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, nie znam kremiku.....ale dobrze, że się spisuje :D:D

      Usuń
  2. Coekawy choć mi szkoda byłoby dać 34zł za krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że niektóre produkty z Soap and Glory można kupić już u nas! Jakby nie ty nie wiedziałabym o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora cena, konsystencja jakaś dziwna, ale opakowanie przyciąga mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten krem za zapach <3 nie znam zadnego co by dzialal bardzo dlugo wiec krotkotrwalosc mi nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ogromną fanką tego kremu, a jego zapach wręcz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie widziałam takiego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za kremdo rąk bym tyle nie dała :P

    OdpowiedzUsuń
  9. 34 zł za krem to trochę sporo jak na polskie realia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji używać tego kremu i szczerze mało orientuję się jeśli chodzi o tą markę. Jednak mój ulubieniec to krem z biedronki BB :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten kremik - chyba się z nim wcześniej nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak skończę zapasy to się skuszę jak go spotkam :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji go testować , ale cena średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki tej marki jakoś mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem do rąk powinien się szybko wchłaniać, lubimy takie więc może się skusimy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy, ale fajnie, że efekty działania są ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne opakowanie tego kremu,jednak jak na zwykly krem do rak cena powala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie do najtańszych nie należy, ale czasami można zaszaleć ;)

      Usuń
  18. Nie cierpię chemicznych zapachów, a tu spodziewałabym się czegoś super.. no szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam kompletnie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie ten zapach na początku bardzo się spodobał, ale po jakimś czasie też zaczęłam wyczuwać "sztuczność". Teraz mam krem z Balea o podobnym zapachu, ale jakby lepszym ;) natomiast nie miałam takich problemów z konsystencją. U mnie jest spójna, średnio gęsta i nie odchodzi z niej woda. Ciekawe czego to kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja totalnie nie znam tych kosmetyków ... szkoda, że taki drogi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)