piątek, 5 grudnia 2014

Butterfly (Perfect mineral silk 16h) - Podkład do twarzy

Kosmetyki które lubię najbardziej testować to głównie podkłady do twarzy, lakiery do paznokci oraz perfumy. dawno temu miałam tylko jeden ulubiony swój podkład, a dzisiaj mi się już nie mieszczą w kosmetyczce ponieważ od czasu do czasu mi jakaś nowość wpadnie w łapki. Do ostatnich moich ulubieńców należy Butterfly Perfect mineral silk, przeznaczony do kazdego typu cery. Odcień jaki posiadam to numerek 02. Zatem zapraszam was do lektury :)

Obietnice producenta
Jedwabisty, matująco-wygładzający podkład Perfect Mineral Silk Butterfly o delikatnym zapachu. Gwarantuje matową cerę i zapewnia doskonałe krycie. Ultralekka formuła nie zatyka porów, przez co skóra może oddychać. Rozprowadza się równomiernie, nie pozostawiając smug. Już niewielka ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy. Aplikowany pędzlem, palcami lub gąbeczką stworzy naturalnie wyglądający makijaż bez efektu maski, który utrzyma się nawet przez 16h. 
Składniki
Aqua, Mineral Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isopropyl myristate, Talc, Sodium Cetearyl Sulfate, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate Phenoxyethanol, Mathylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum (Fragrance), Citronelloi, Hexyl Cinnamel +/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499. 
 Podkład jest tani bo zapłacimy za 30 ml ok 7/8 zl. Uważam, że cena jest adekwatna do jakości kosmetyku. Zakupić go możemy w sklepie internetowym Mikase.pl oraz w mniejszych drogeriach internetowych.
Podkład miesci sie w zwykłej plastikowej tubce w beżowym kolorze o pojemności 30 ml. Niby jest zwykłe, ale mi się podoba ta prostota. Jest on średnio gęsty i ciężko się go rozprowadza na buzi, trzeba się troszeczke namęczyć. Zapach jest lekko perfumowany i bardzo przyjemny dla noska. Tuż po nałożeniu na twarz dość szybko się wchłania, nie tworząc lepkiej i tłustej warstwy. Efekt jest naturalny i delikatny, nie tworzy efektu sztucznej maski. Krycie jest dobre, zakrywa drobne niedoskonałości oraz zaczerwienienia, ale osoby które mają większe problemy z cerą muszą poszukać czegoś innego. Ja nie mam większych problemów z cerą i dlaatego go polubiłam. Jednym minusem jaki zauważyłam to tuż po nalożeniu podkładu na twarz się świeci. Dopiero po kilku minutach się wchłania i matuje. 

Podkład nie spowodował u mnie uczulenia, podrażnienia, a co najważniejsze nie zapchał mi cery. Teraz bez problemu skuszę się na kolejne opakowanie jak będę miała ku temu okazję. Fajnie, że jest on w dobrej cenie i po prostu stać mnie na niego  :) Czasami zdarza się tak, że tanie kosmetyki bywają lepsze od tych z górnej półki. Już nie raz się o tym przekonałam na własnej skórze. Pytanie czy go polecam? Tak, ale kobietom o bezproblemowej cerze :)

PLUSY
Niska cena
Nie zapycha
 Nie tworzy efektu maski
 Ma ładny, perfumowany zapach
Posiada bardzo miłe dla oka opakowanie
Dobrze kryje niedoskonałości i zaczerwienienia

MINUSY
Ciężko się go rozprowadza na twarzy

Pozdrawiam Natalia :)

32 komentarze:

  1. Ciekawe, czy znalazłby się kolor dla mnie :) zazwyczaj to, co najjaśniejsze jest za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuję tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nie dla mnie bo moja cera ostatnio bardzo kaprysi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, ale nie wiem czy chciałabym z niego skorzystać...

      Usuń
  5. Ja jeszcze jeszcze nigdy nie trafiłam na te podkłady. Szkoda, że te kosmetyki nie mają większej dostępności.

    OdpowiedzUsuń
  6. moja cera jest bardzo problemowa, więc pewnie podkład by się u mnie nie spisał

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor jest odrobinę za ciemny, ale myślę, że 01 mógłby być ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda pakować podkład na bezproblemową skórę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby masz rację, ale wtedy moja cera jest ożywiona i nie jestem tak blada.
      Krem BB mi tego efektu nie da, ani nie zakryje cieni pod oczami.

      Usuń
    2. prawdziwy krem bb to już nie jest slabe krycie.. jest wiele różnych typów ... ja sma posiadam z 5 i wszystkei kryją lepiej niż nawet estee lauder double wear :)

      Usuń
    3. A jakie kremy BB polecas?

      Usuń
  9. Te podkąłdy są ok ale problematycznym cerom odradzam niestety splywają :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przewaga plusów jest zdecydowana :) Aplikacja to najmniejszy problem, zawsze się da jakoś zaradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W przypadku mojej cery pewnie by się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych podkładów. Dla mnie pewnie odpowiedni byłby odcień najjaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor 01 dla mnie ;) ale ja mam dosć podkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdzie stacjonarnie nie widziałam jeszcze tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego podkładu, ale za tą cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli raczej nie dla mnie, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda ze ta dostępność jest słaba ale ja mam rimmela na razie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamierzam zrezygnować z podkładów, więc nie oglądam się za nowymi.

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz widzę ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już nie raz się przekonałam, że tansze kosmetyki są lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jak na taką cenę to podkład ma dość sporo plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny,choć nie spotkałam się z nim nigdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja póki co mam masę podkładów do zuzycia więc raczej sie na niego nie skuszę jednak jak za taką cenę to nawet warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam kiedyś ten podkład stacjonarnie- na mnie nawet 01 jest za ciemne:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)