piątek, 7 listopada 2014

Moje nowe kolczyki :)



Jak wiadomo każda kobieta uwielbia nosić biżuterię. Czy to w formie kolczyków, łańcuszków, bransoletek czy tez pierścionków. W ostatnim czasie zamówiłam sobie kolczyki w internetowym sklepie o nazwie Sentiell. Jest to sklep gdzie mamy do wyboru ogromną ilość srebrnej, złotej i stalowej biżuterii. Tak sobie szperałam i szperałam w końcu wybrałam wymarzone, ale i w efekcie końcowym otrzymałam takie niebieskie, małe cudeńka.

Te kolczyki są wykonane ze srebra o próbie 925. Jak widzicie są koloru niebieskiego, a w świetle pięknie się migoczą. Zamykane są na sztyft, wyglądają bardzo delikatnie i dziewczęco.
Moje zamówienie przyszło dość szybko, bo już na trzeci dzień miałam je w swoich łapkach. Obsługa sklepu informuje nas o realizacji zamówienia, więc jesteśmy cały czas na bieżąco.

Koszt takich maleńkich srebrnych cudeniek to zaledwie 16 zł.
Moim zdaniem kolczyki są bardzo ładne i jak wspominałam wcześniej bardzo delikatne i dziewczęce. Na uszach prezentują się następująco :)
Sklep posiada szeroki wachlarz produktów dlatego zachęcam was do odwiedzenia sklepu i zapoznania się z ich asortymentem.

http://www.e-sentiell.com/
Pozdrawiam Natalia :)

52 komentarze:

  1. Jakie śliczne i jeszcze w dodatku w moim ulubionym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kuleczki :) czarne tez by fajnie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękne, lubię takie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakładać takie kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze stwierdzeniem "Każda kobieta lubi nosić biżuterię" nie zgodziłabym się.
    Ja osobiście nie noszę prawie nic oprócz kolczyków.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/11/zmeczenie-zdezorientowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kolczyki :) Podobają mi się :)
    Z biżuterii lubię nosić właśnie kolczyki, reszty nie za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te Twoje kolczyki, mają piękne i niedrogie rzeczy :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładne:) Ja kiedyś uwielbiałam nosić długie kolczyki, ale od kiedy urodził się mój syn, nawet wkrętów nie noszę-przezorny zawsze ubezpieczony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne kolczyki, podobają mi się nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są :). Odkąd nie noszę długich kolczyków też bardzo lubię takie małe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zwykle srebrne kolczyki, takie kuleczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo eleganckie :) Ja właśnie lubię takie małe, szczególnie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie się prezentują ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. delikatne, dziewczęce, bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne. Jak za srebrne kolczyki to cena rzeczywiście nie jest wielka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, subtelne migotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne, ostatnio lubię takie delikatne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie noszę takich kolczyków, chociaż te mi się spodobały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny, inspirujący post ;) ooby tak dalej, jestem pod wrazeniem ;))

    sniadanielejdis.blogspot.com zapraszam na post oraz na konkurs 30$ na zakupy w echopaul.com sniadanielejdis.blogspot.com/2014/10/my-first-giveaway-echopaul.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bardzo podobne, z tym że białe. Lubię takie drobiażdżki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie noszę srebra, ale lubię kolczyki wciskane - Twoje mają piękną otoczkę i śliczny kolor, ostatnio uwielbiam błękitny. Dobry wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne, lubię niebieski :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Odkąd mam krótkie włosy to noszę tylko tego typu kolczyki, te są po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne są, lubię takie migotki. Jednak przy moich kręconych włosach muszę mieć coś większego...

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne są *-* na Twoich uszach prezentują się wyjątkowo ładnie bo gdybym zobaczyła je na zdjęciu to pewnie az tak by mi się nie spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne i delikatne :) Lubię tego typu kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne i delikatne :) Lubię tego typu kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor !! skromne ale przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  29. piekny odcień, skomnie ale przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne! Uwielbiam takie delikatne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)