piątek, 28 listopada 2014

La buena vida czyli kolejna odsłona zapachu od Luxure

Cześć :)
Dzisiaj na deski wzięłam kolejny zapach jednej z moich ulubionych w ostatnim czasie firm Luxure. Zapach jaki wam prezentuję to La buena vida. Jest już on jakiś czas w ofercie firmy, ale dopiero teraz mam przyjemność go poznać bliżej. Czy mi się spodobał czy też nie, czytajcie dalej :)
 Nuta głowy
Czarna porzeczka, gruszka

Nuta serca
irys, jaśmin, kwiat pomarańczy

Nuta spodu
paczula, fasolka tonka, wanilia, pralina
Cena, dostępność
Jak zawsze cena bardzo przystępna. Za 100 ml zapłacimy ok 25 zł w sklepach internetowych.
Co o nim myślę?
Pierwsze co pomyślałam o tym zapachu, gdy po raz pierwszy się nim popsikałam to, że idealnie pasuje dla mojej mamy. Zapach moim zdaniem jest idealnie stworzony dla dojrzałych kobiet. Tak uważam, ponieważ sam zapach nie bardzo przypadł mi do gustu, a moja mama i siostra były nim zachwycone. Zapach bardzo długo się utrzymuje na ciele, a jeszcze dłużej na ubraniach. Rozpylony na ciało stopniowo uwalnia swoją moc, a po chwili pachnie delikatnie i subtelnie. Bardzo mi się spodobało opakowanie. Niby jest proste, ale zalatuje elegancją i szykiem. Jak wspominałam wcześniej, że perfumy podbiły serca mojej mamie i siostrze i miałam dylemat, którą z nich obdarować? W końcu zadecydowałam, że mamuśka je dostanie. Uwielbiam kiedy moja mama się cieszy z drobnostek. Podsumowując, zapach bardzo trwały w przystępnej cenie, ale niestety w moje gusta zapachowe nie został trafiony. No cóż czasem tak bywa...
PLUSY
Trwały zapach
Przystępna cena
Piękne opakowanie

MINUSY
Jak zwykle dostępny tylko internetach :)

http://luxure.pl/

40 komentarzy:

  1. Ładnie prezentują się :)
    To teraz masz tych perfum trochę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak, przyznaję jestem maniaczką zapachową ;)

      Usuń
  2. Mi zawsze zależy na trwałości i cenie ;) A i flakonik też kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo tanie, a to, że dostępne tylko w internecie to dla mnie nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. flakonik jest po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę a opakowanie jak jakieś drogie perfumy ;) super:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, lubię zapachy tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że jest dostępny tylko w internecie, bo miałabym prezent dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że taki prezent by ją uszcześliwił.

      Usuń
  9. Cudnie wygląda, jak zawsze ciekawa jestem zapachu :D:

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Tego zapachu nie znam, ale podobają mi się inne zapachy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa ulbieńce.
      I miss you i Romantic ;)

      Usuń
  11. Czytając nuty zapachowe wydaje mi się, że są to smakowite słodkie perfumki. Chętnie wypróbowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie znam ale flakonik całkiem uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam perfumy, ale ja wolę zdecydowanie dołożyć więcej i mieć jeden swoj ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy mnie ten zapach przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumy posiadają ładny flakonik :)

    I przyznam, że do tej pory nie widziałam zapachów owej marki. O dziwo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam ja ogolnie lubie probki bo szybko sie nudze

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłyby mi się spodobać sądząc po nutach zapachowych..

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak pachnie, bo buteleczka jak na tak tanie perfumy wygląda bardzo ładnie :) Sądząc po nutach głowy (porzeczka) podobałby mi się ;) Własnie do Ciebie trafiłam kochana, dzięki za komentarz u mnie, bo dzięki temu odkryłam Twojego bloga, masz świetny szablon, miło się u Ciebie przegląda notki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam przyjemności mieć styczności z perfumami tej marki. Prezentują się pięknie, ale skoro zapach lepiej pasuje do dojrzalszych pań to poczekam jeszcze jakiś czas :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam lubię mocno kobiece, dojrzałe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam perfumy z tej firmy i bardzo je lubię, sądzę że i ten zapach by mi się spodobał. Flakonik ma przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda kusząco ;) Jestem ciekawa, czy zapach również przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten zapach :) Ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To podróby Lancome - La vie est belle. Stąd buteleczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)