środa, 5 listopada 2014

Elite Romantic czyli najnowszy zapach od Luxure

 Cześć :*
Dzisiaj od samego rana jest taka piękna pogoda, że aż żal siedzieć w domu. Ja już z samego rańca byłam z Majeczką na szczepieniu na ospę. Maja była dzielna i tylko kilka łezek jej poleciało, ale pani doktor ją od razu przekupiła naklejkami i mała w mig zapomniała o bólu. Jutro niestety czeka nas kolejne szczepienie, ale z Kubą na pneumokoki i rotawirusy. Plus jest taki, że pneumokoki są doustne, a rota tylko do wkłucia. Ale i tak nie obejdzie się bez płaczu. No dobra, zmieniając temat, dzisiaj zapraszam was na recenzję nowego zapachu od Luxure, który jest ledwo co wypuszczony na rynek.Jest to zupełna nowość i cieszę się, że mam przyjemność ją poznać bliżej :) Zostawiam was z lekturą, a ja śmigam na dwór z dzieciakami.
Perfumy są zapakowane w białe, eleganckie pudełeczko, które przykuwa uwagę. W środku pudełka znajdujemy perfumy o pojemności 100 ml. Opakowanie jest solidne, atomizer się nie zacina. Do flakonika jest dołączona kremowa zawieszka, która dodaje mu elegancji i szyku.

Nuty zapachowe
Nuta głowy: neroli
Nuta serca: stefanotis,
 kwiat pomarańczy
Nuta spodu: piżmo i cedr
Pierwsze wrażenie tuż po psiknięciu może nie należy do najlepszych, ze względu na dosyć intensywną woń alkoholu, która na szczęście szybko znika. Sam zapach jest bardzo trwały i utrzymuje się bardzo długo na ciele, a jeszcze dłużej na ubraniach. Wystarczy jedno psiknięcie, aby pięknie nimi pachnieć. Sam zapach jest elegancki, moim zdaniem jest on przeznaczony dla typowych romantyczek oraz dla kobiet z klasą. Powiewa luksusem i świeżością. Takie zapachy są pożądane przeze mnie. Jest to lekki zapach kwiatowy w sam raz do noszenia na romantyczne wieczory. Ogólnie wysoko oceniam ten zapach, bo jest bardzo trwały, przyjemny i co najważniejsze wydajny. Jednym słowem perfumy godne polecenia. Ciekawa jestem czy znacie je lub kojarzycie, bo ja jestem fanką większości ich zapachów. Nie mówię już o mojej teściowej, gdzie każdy wariant zapachowy jej pasuje i niestety inne Elite musiałam jej oddać, bo tak zachwalała jakie one piękne i ty tyle ich masz....No dobra oddałam, niech ma kobieta radochę. Jednym słowem polecamy :)
 PLUSY
Trwałe
Wydajne 
Niska cena
Piękne opakowanie 

MINUSY
Uzależniające he he :)
Perfumy niebawem będą dostępne jak już nie są, w drogeriach internetowych. 
Zachęcam do śledzenia internetów :)

Jeszcze zapraszam na stronkę Luxure.
http://luxure.pl/

37 komentarzy:

  1. Fajny minus :D nie znam tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu ooo jak uzależnia to ja chcę he he :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają, chętnie poznałabym zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym powąchała to uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wyglądu przypominają mi flakoniki Avonowskich Little White/Black itd. Dress :) Chętnie bym je powąchała :D Kończą mi się perfumy, trzeba się wybrać na jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne opakowanie. Ciekawe czy pasowałby mi zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu nie znam ... ale poznałam kilka innych i bardzo spodobały mi się , ostatnio zwłaszcza Solarita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solatita jest mi nie znana, ale może kiedyś i je poznam.

      Usuń
  9. Nie znam tego zapachu - ale skoro uzależnia to chce go :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba całkiem ładnie musi pachnieć, ale bardziej dla mnie na lato : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i romantyczna kwiatowa sceneria :) Chciałabym powąchać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko mi oceniać perfumy, jeśli ich nie czuję. Ale wydaje mi się, że są ładne wg mojego gustu ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam jeden zapach tej marki, woda była różowa. A na flakoniku była różowa kokardka. Jestem ciekawa zapachu tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych perfum, ale recenzja stawia je w bardzo pozytywnym świetle.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej nie przepadam za kwiatowymi perfumami :) Bardzo lubię zapach MOHITO Viviene, jest mega trwały i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fikuśny flakonik :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego zapachu ;) Musiałabym poniuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego zapachu, trzeba by było sprawdzić osobiście ;)
    Spodobał mi się minus :D

    OdpowiedzUsuń
  19. duży wybór perfum Luxure jest w sklepie http://www.perfumy.pasaz-handlowy.com albo http://www.merin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszalam o zapachach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. dobry minus !! ja z moja tesciowa tez mamy te same poerfumy haha i zawsze uwielbiam ja niuchac haha

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego perfumu, ale podejrzewam że zapach przypadłby mi do gustu. ;) Flakonik niezbyt mi się podoba. Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
  23. zupełnie nie znam tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  24. taki minus to nie minus :D ciekawa jestem tego zapachu :]

    OdpowiedzUsuń
  25. powiem Ci, że i mi po pierwszym psiknięciu średnio się widziała, ale teraz jestem z niej zadowolona :) no i ta fajna przywieszka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam, że jest to odpowiednik Chloe Love Story. A ty jak sądzisz, dorasta Chloe chociaż do pięt? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)