poniedziałek, 3 listopada 2014

Bardzo pojemny żel do higieny intymnej od Ziajki

 Ten żel do higieny nabyłam w Rosie. Szykowałam tuż przed porodem sobie wyprawkę do szpitala i nabyłam go w promocyjnej cenie za ok 8 zł. Miałam do niego mieszane uczucia i nie bardzo mi podchodził, ale w końcu się zdecydowałam na zakup. Dlatego bo nie ukrywam, że jestem zrażona do kosmetyków Ziaji, ale od czasu do czasu i tak mi coś do koszyka wpadnie. Tak było i tym razem, zapraszam na krótką recenzję.
 
Kremowy żel do higieny intymnej z kwasem mlekowym
Obietnice producenta
 Płyn z kwasem mlekowym do codziennej higieny okolic intymnych o zmniejszonym stopniu ochrony naturalnej flory bakteryjnej. Przywraca i utrzymuje kwaśne pH miejsc intymnych. Kwas mlekowy stanowi naturalną substancję antybakteryjną. Delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości. Ma kremową konsystencję, nie zawiera mydła i barwników. Jest delikatnie perfumowany. Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku. Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych
Składniki żelu
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycerin*, Panthenol, Allantoin*, Lactic Acid*, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco Glucoside*, Sodium Chloride, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Hydroxycitronellal. 
Bardzo lubię, gdy takie żele do higieny intymnej posiadają takie pompki. Dozowanie takiego płynu wtedy przebiega szybko i sprawnie. Nie tracę wtedy czasu na otwieranie koreczka :)
 Po przetestowaniu
Jak wspominałam powyżej, żel zakupiłam z zamiarem wzięcia go do szpitala, ale zdecydowałam, że w końcu zostawię go w domu i kupię sobie mniejszą pojemność i tak zrobiłam. Żel używaliśmy razem z mężem i moją córką przez ponad 2 miesiące codziennie, a nawet dwa razy dziennie. Uważam, że jest on bardzo wydajny i pojemny. Opakowanie jest skromne. Osobiście wolę jak są ładniej kosmetyki opakowane. Dozownik jest w formie bardzo wygodnej pompki, która dozuje odpowiednią ilość żelu. Jego konsystencja jest dość rzadka w kolorze kremowym. Bardzo dobrze się pieni i dobrze zmywa wodą. Zapach delikatny, lekko perfumowany. Żel mnie nie podrażnił, ani nie wysuszył delikatnych miejsc intymnych. Delikatnie myje i odświeża. Co najważniejsze robi i co jest dla mnie istotne zawiera kwas mlekowy, który dodatkowo chroni. Ja ogólnie nie mam problemów z żelami i zazwyczaj mi każdy pasuje i mnie nie podrażnia. Nie ukrywając polubiłam ten żel do higieny intymnej i chętnie do niego powrócę. Lubię go za dużą pojemność, odświeżanie i przystępną cenę. Ciekawa jestem jaki żel jest waszym ulubieńcem?

PLUSY
 Dobrze się pieni
Przystępna cena
Wygodne opakowanie
Dobrze myje i odświeża
 Bardzo wydajny i pojemny
Dostępny niemalże wszędzie

MINUSY
W sumie nie zauważyłam

Jeszcze krótka informacja o testowaniu nowych laktatorów Canpol Babies:)
Chętnych zapraszam KLIK

42 komentarze:

  1. Miałam niebieski, był super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i jestem zadowolona:) A zapach mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich preparaty do higieny intymnej, tego jeszcze nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio jestem fanką Ziaja :-) chętnie kupie ten żel :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze go nie miałam, ale dobrze wiedzieć że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony! Pomaga w leczeniu infekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam granatowy z tej serii, dobry produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja Ziaję bardzo lubię, ale tego płynu jeszcze nie miałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wierna żelom z Lactacyd używałam je podczas ciąży i połogu. Może czas na zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo podczas połogu zdecydowałam się na Lctacyd.

      Usuń
  10. Z mamą bardzo go lubimy i często kupujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dla mnie. Niestety nie odpowiada mi jego skład. Zresztą kosmetyki Ziaji do intymnej odradził mi ginekolog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że one wszystkie to takie same.

      Usuń
  12. Ja lubię Ziaje, więc chętnie zakupie sobie ten żel:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z serii intima miałam ten neutralny, konwaliowy i oliwkowy i wszystkie były super:). Każdy mi bardzo podpasował i jak najbardziej te ci polecam również do wypróbowania jeśli cię zainteresują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moimi faworytami są płyny z AA - szczególnie Intymna HELP. Po recenzję zapraszam do mnie na bloga

    http://ladyinblack69.blogspot.com/2014/10/aa-intymna-help-pyn-do-higieny-intymnej.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba go kupię przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ziaja ma bardzo fajne żele do higieny intymnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mój się skończy, na pewno po niego sięgnę. A szata graficzna opakowań, cóż - typowo ziajowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię żele z kwasem mlekowym, dlatego sądzę, że sprawdziłby się i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie za bardzo przepadam za tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale te żele jednak polubiłam.

      Usuń
  20. a ja mam inne typy niedawno akurat pisałam o nich :) ten nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tą firmę i często sięgam po ich kosmetyki. ;] Szczególnie przypadły mi do gustu ich pomadki do ust.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś ich zel, ale tak duża pojemność mnie wykończyła : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię Ziaji i chyba już nigdy sie to nie zmieni. Firma jest dla mnie synonimem słabej drogeryjnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedyś bardzo często kupowałam i używałam te płyny z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam aktualnie ten z pomarańczowymi napisami i również przyjemnie się mi go stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam go kiedyś, bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcz go nie nie używałam, ale dodaję do swojej listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A nie miałam go :) a co do laktatorów, to miałam kiedyś możliwość testowania laktatora firmy SIMED - tez go polecam ;)
    PS. u mnie powtórka z rozrywki, ale tym razem (jak na razie) wszystko jest OK :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam ten żel, jest wydajny, byłam z niego zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pozostanę wierna żelowi Laktacyd :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kiedyś żele z tej serii, ale nie byłam zadowolona i nie skusiłam się ponownie na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś żel z Ziaji ale inny.

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie konsystencja jest za rzadka :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię ten płyn i cenię firmę Ziaja :) Ceny mi też bardzo odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. różne opinie słyszałam na temat tego płynu...sama nigdy go nie stosowałam...używałam tych w zielonych butelkach z ziaji...sama muszę przetestować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)