sobota, 11 października 2014

Zielono mi czyli kolejna odsłona lakieru Virtual

CZEŚĆ :)
W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać kolejny lakier od virtual z serii Fasion Mania. Dostałam dwa warianty kolorystyczne zielony i niebieski. Niebieski pokażę wam kiedy indziej, a dzisiaj poszła zieleń w ruch. Kolor bardzo mi się podoba. Lubię takie różnorodne kolory na moich paznokciach. Te lakiery podobnie jak inne np. z serii mini utrzymują się ok 3-4 dni. Pędzelek jest szeroki i dobrze się nim operuje. Nie pozostawia smug, kolor soczysty jak w buteleczce, a zmywanie przebiega ok. Nie barwi płytki paznokciowej. Krótko mówiąc lakiery są SPOKO! 
******
*******
******
******
 Co sądzicie o tym kolorze?

Produkt otrzymany w ramach współpracy z:

42 komentarze:

  1. Łany kolorek. Ja też stawiam na różnorodność kolorów ja biorę taki na jaki mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor. I zawsze biorę lakier który mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te lakiery :) a ten kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie pokrył płytkę paznokcia i kolorek bardzo żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za zielenią na paznokciach (swoich), ale ten odcień całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za takmi, choć ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie fajny ten kolor :) Chyba nie miałam jeszcze tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna zieleń! :) taka typowo letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zielenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tymi lakierami jest mi jakoś nie po drodze, ale wygląda ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor pierwszej po zimie trawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię lakiery z Virtuala ;) a kolorek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny , żywy kolorek w sam raz kolor na lato lub wiosnę ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię lakiery marki Virtual:) Kolor bardzo ładny:) pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek, przypomina "soczyste" lato :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, soczysty odcień. Nosiłabym go w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny odcień zieleni, do tego to mój ulubiony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię lakiery z tej serii : ) ten kolorek trochę nie mój, ale byłby idealny do kiwiowego mani : )

    OdpowiedzUsuń
  19. nie zabardzo przepadam za zieleniąna paznokciach, ale ta mnie zauroczyła!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mrrrrr... Piękny kolorek taki wyrazisty <3
    Me .. Gusta...

    Buziolki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajny zielonek, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)