sobota, 4 października 2014

Zaproszenie na bloga i moje małe niemowlę...

CZEŚĆ :*
Miałam dzisiaj dziewczyny bardzo pracowity dzień. Mój mały synek pozwolił mi nawet posprzątać w domu. Wykorzystałam to, że śpi i pomyłam sobie okna, poprałam firanki, kąty powymywałam no i obiadek zrobiłam, ale nie chciało mi się już prasować i odłożyłam je na poniedziałek. Nie ukrywam, że mały zabiera mi mnóstwo wolnego czasu i potrzebuje go dużo więcej niż Maja. Maję odłożyłam do łóżeczka po jedzeniu i sama zasypiała, a Kuba nie, trzeba go ululać bo inaczej krzyczy jak opętany. Mam nadzieję, że się wszystko ułoży i maluch da mamusi więcej czasu na odpoczynek no i blogowanie :)

 Chciałabym was jeszcze ponownie zaprosić na mojego bloga kulinarnego KLIK.
Może znajdziecie coś ciekawego dla siebie :)
Jeszcze wam nie pokazywałam naszego małego łobuziaka Kubusia, oto i on :)
Prawie jak kucharz.....


Pozdrawiam Natalia :)

50 komentarzy:

  1. Gratulacje :) ja też mam w domu małego syneczka 3 tygodnie ma :) Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to również gratuluję i życzę mu zdrówka :)

      Usuń
  2. pycha ciasto
    ojej gratuluję, słodziak

    OdpowiedzUsuń
  3. ciasto wyglada przepysznie.Na pewno je zrobię. A maluszek jest przeuroczy.Pozdrawiam i zaglądam na Twojego drugiego bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój Albertuś rok temu był takim słodziaczkiem i łobuziakiem, co mu do dziś zostało:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech rośnie zdrowy i szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwestia czasu i bedzie sam zasypiał... zobaczysz :) malutki przystojniaczek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki maluszek:) ja swojego będę mieć w lutym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę szybkiego i szczęśliwego rozwiązania :)

      Usuń
  8. Taki śliczny maluszek, że można mu wybaczyć to usypanie, gdy musisz go ululać <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak :) Faktycznie podobny do kucharza- może przejmie po mamie kulinarnego bloga? :D heh

    OdpowiedzUsuń
  10. najśliczniejszy chłopczyk jakiego widziałam! <3 Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny łobuz :) Tak to jest z dziećmi, że każde inne. Ale, jak czytam, radzisz sobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś sobie radzę :)
      Co do dzieci to racja, że każde inne :)

      Usuń
  12. bloga na pewno odwiedzę maluszek jest naprawdę piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dzidzia ! :) Niech rośnie zdrowo! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny synek, rzeczywiście mały kucharz:) Z wielką przyjemnością zaglądała bedę na twoj blog kulinarny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę podrośnie i będziesz miała więcej czasu dla siebie :) A nawet pewnie kiedyś będziesz tęskniła za tym czasem, kiedy musiałaś go ululać do snu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny Kubuś :) jak widać każde dziecko może być zupełnie inne.
    A na bloga chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny chłopiec :) Niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki słodziak...ciekawe kiedy moje królewna zechce wyjść...bo narazie jej się nie spieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana gratuluję a najważniejsze że Kubuś jest zdrowy - a na bloga kulinarnego zerknę bo to ciacho 3 bit mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 3bit mnie zaintrygował, muszę zerknąć na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 3bit mnie zaintrygował, lecę zerknąć na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do twarzy mu w tej czapeczce kucharskiej:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i zdrówka dla maluszka życzę :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję pięknego słodziaka :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję mamusi-rośnij zdrowo Kubusiu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)