wtorek, 14 października 2014

Simply Beautyful czyli żurawinowy peeling do ciała

Od jakiegoś czasu peeling do ciała jest jednym z moich podstawowych kosmetyków jakich używam podczas kąpieli. Tak przynajmniej dwa razy w tygodniu staram się zdzierać martwy naskórek. Wtedy moje ciało jest odprężone i gotowe na przyjęcie składników odżywczych z innych kosmetyków pielęgnacyjnych :)

Dzisiaj zaprezentuję wam taki oto nowy mój nabytek od Simply Beautiful. Już kiedyś się zetknęłam z kosmetykami tej marki i byłam z nich zadowolona prawie za każdym razem. Ciekawe jesteście czy tym razem również? To zapraszam do poczytania :)
Od producenta
Bogate w witaminy i antyoksydanty luksusowy peeling do ciała, doskonale nawilży skórę, poprawi jej strukturę, szczególnie korzystne dla skóry wrażliwej na zewnętrzne czynniki środowiskowe. Wspaniale odżywia suchą, łuszczą się skórę, wygładza i wyrównuje koloryt. 
Cena, dostępność
Taki peeling możemy zakupić na stronie internetowej drogerii Daily Beauty za ok 45 zł.  Jego pojemność jest okazała bo aż 450 ml. Cena dość wysoka, ale czasami można zaszaleć od czasu do czasu. Stacjonarnie nie mam pojęcia gdzie możemy go dostać.
******
Po przetestowaniu na moim ciele
Peeling mieści się w solidnym plastikowym pojemniczku, który jest odkręcany. Jest on dość szeroki dzięki czemu możemy do cna wydobyć kosmetyk. Szata graficzna opakowania jest skromna i jednostajna. Po otwarciu ukazuje nam się peelingowa papka z malutkimi brązowymi drobinkami ścierającymi. Konsystencja jest średnio gęsta, nie zbita, przyjemna w użyciu. Nie spływa z dłoni podczas aplikacji na ciało. Drobinki są średniej grubości, ale dobrze sobie radzą ze ścieraniem naskórka. Zapach jest słodki i bardzo przyjemny dla nosa. Uwielbiam owocowe zapachy w kosmetykach, ale najważniejsze żeby nie zalatywały nadmierną chemią. Ten pachnie bardzo ładnie. Muszę się wam przyznać, że ten peeling mimo średniej grubości drobinek ścierających bardzo przypadł mi do gustu. Nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy na skórze. No może delikatny film, ale nie jest on za nadto uciążliwy. Przynajmniej nie muszę się po kąpieli balsamować. Zostawia on skórę miłą w dotyku przy czym delikatnie nawilża ciało, a sama ceremonia masażu pod prysznicem jest umilona świeżym owocowym zapachem. Fajne jest to w nim, że jest taki pojemny przy czym jest wydajny w użyciu, ale jednak na moją skromną kieszeń to i tak jest za drogi. Cieszy mnie fakt, że mogłam go wypróbować :)

PLUSY
Nawilża
Duża pojemność
Piękny owocowy zapach
Fajnie ściera martwy naskórek

MINUSY
Dostępność
Cena, ale to kwestia portfela

Kosmetyk otrzymany w ramach współpracy z:

46 komentarzy:

  1. Konsystencją przypomina mi jogurt :) Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię peelingi. ciekawe czy można go kupić w zwykłej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czy można go gdzies kupić stacjonarnie :/

      Usuń
  3. Ale pięknie się prezentuję ,mam ochotę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa zapachu. Pojemność niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie wygląda . Simple Beauty cos mi mówi ta nazwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj spodobał mi się ;) Jednak na chwilę obecną mój portfel nie byłby zadowolony z takich zakupów..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego peelingu. W ogóle to dawno ich nie używałam i trzeba chyba znowu zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja praktycznie nie kupuję peelingów, robię sobie domowe np. z kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys sama robiłam cukrowy z kakao i oliwką :)

      Usuń
  9. Wygląda przepięknie :) Jestem ciekawa jak pachnie :) A 45 zł jak na taką pojemność, to nie jest jakaś ogromna cena, zazwyczaj za 250 ml płacimy około 16-17 zł, więc jeśli to zsumujemy, to wyjdzie podobna kwota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację o tym tak nie pomyślałam.

      Usuń
  10. Fakt cena dość wysika - a ja chyba jednak wolę mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie, ostatnio bardzo polubiłam peelingi. Tego jeszcze nigdy nie miałam, a lubię kosmetyki o zapachu żurawiny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam peelingi:) kiedys wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale smakowicie wygląda <3 ogólnie lubię takie peelingi, więc zapiszę sobie go na przyszłość

    _____________
    a u mnie?
    must have na jesień/zimę

    OdpowiedzUsuń
  14. fajną ma konsystencję :) coś w rodzaju jogurtu

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda wspaniale mam ochotę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konsystencja jest bardzo zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, że ładnie pachnie nawilża i dzięki niewielkim drobinkom dobrze ściera martwy naskórek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachęcający ten peeling. Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentuje się bardzo przyjemnie, tak się zastanawiam czy nie zaszaleć i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam cudowne masło z miodem manuka tej marki, najlepsze jakie w życiu używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je miałam i mówimy chyba o tym samym.
      Jest genialne :)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda bardzo ładnie, zapach pewnie też ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też lubię owocowo pachnące kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny peeling, jednak dla mnie za drogi :)
    Zapraszam do mnie: www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam żurawinę, ale peeling najchętniej robię kawowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie żurawinowe cudo chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że nie podałaś składu, jestem ciekawa czy zawiera parafinę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie spotkałam się z tą marką kosmetyczną. A peeling wygląda bardzo zachęcająco.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusząca konsystencja, ale cena jak dla mnie nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię zapach żurawiny o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś dla mnie lubię delikatne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)