środa, 22 października 2014

Miss Sporty - Ladies Night



Błyszczyki, pomadki, szminki kolorowe i te bezbarwne. My kobiety chyba nie możemy bez nich żyć. Dzisiaj prezentuję wam jeden z nich czyli błyszczyk Miss Sporty z nowej serii Ladies Night. Jest to fajny i ciekawy błyszczyk. Zapraszam do lektury :)

Od producenta
Naturalnie wyglądające usta? Zachowaj je na zwykłe dni. Imprezowe noce, to noce pełne blasku. Błyszczyk Miss Sporty Ladies Night w 6 intensywnych kolorach zapewni, że znajdziesz się w centrum uwagi. Jaskrawy i żywy z magicznym połyskiem. Zawarte w nim holograficzne cząsteczki nadają niesamowitego efektu 3D, od którego on nie będzie mógł oderwać oczu. 
 Cena, dostępność
Regularna cena za 10 ml to ok 10 zł. Na stronie drogerii internetowej niedrogadrogeria.pl możecie go nabyć w bajecznie niskiej cenie bo zaledwie 3,99 zł.  
 
******
 ******

Po przetestowaniu na moich ustach
Powiem wam, że zbytnio za błyszczykami do ust to nie przepadam. Mam kilka swoich ulubionych i już nowych nie kupuję. Zdecydowanie wolę pomadki do ust. Ostatnio do moich skromnych zbiorów trafił nowy Miss Sporty. Nigdy wcześniej nie miałam kosmetyków z tej firmy i jest mi ona zupełnie nieznana. Ten błyszczyk bardzo polubiłam i zostawiłam go w swojej kolekcji.  Sam błyszczyk ma ciekawe opakowanie w formie odkręcanego sztyftu z pędzelkiem. Wygodne i praktyczne. Zapach jest bardzo subtelny i delikatny. Kolor jaki ja posiadam to 808 body language. Jest on delikatny z mieniącymi się drobinkami. Kolor bardzo mi się podoba i moim zdaniem ładnie wygląda na ustach, tak naturalnie. Fajne jest w nim to, że nie wysusza, ani nie podkreśla skórek. Do jego plusów mogę zaliczyć to iż nie lepi się, delikatnie nawilża usta, nadaje ładny połysk i jest tani. Tylko jego trwałość na ustach nie powala. U mnie zresztą i tak wszystko co nakładam na usta krótko się utrzymuje. Podsumowując-bardzo fajny i tani błyszczyk :)

PLUSY
Tani
Nie lepi się
Nawilża usta
Fajna aplikacja za pomocą pędzelka

MINUSY
Na tę chwilę brak :) 

Kosmetyk otrzymany w ramach współpracy z:


55 komentarzy:

  1. Fajne opakowanie, trochę jak korektor :) nie przepadam za błyszczykami, które się lepią więc ten pewnie przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cena faktycznie zachęcająca i kolorek również ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz zakochana w szminkach jestem ale ten kolorek ładny się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam korektor w takim opakowaniu. Fajny błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba muszę się rozejrzec za nim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ma dla mnie zbyt taki nudny : p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również wolę pomadki niż błyszczyki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miss Sporty do mnie nie przemawia, ale efekt na ustach jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny!! kolor jak najbardziej mój a aplikacja bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie sie prezentuje kolor zdecydowanie moj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny ma kolor ;) Muszę się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ma pędzelek. ja jednak nie przepadam za marką miss sporty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten pędzelek w nim :) i kolorek w sumie też mi do gustu przypadł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tą firmę ale nie miałam tego błyszczyku. Wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy aplikator ;) Również nie przepadam za błyszczykami chyba właśnie ze względu na ich lepkość. Ale skoro ten nie ma takiej wady mogłabym spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam błyszczyk z takim aplikatorem. Bardzo go lubię. Ten również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na ustach wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie dla mnie ;) nie przekonuje mnie ten aplikator ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również wolę pomadki do ust :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Błyszczyk wygląda świetnie.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ale inny kolor i szczerze mówiąc był fatalny. Strasznie się świecił i kleił na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  23. a zawsze omijałam w rossmannie;p może sie kiedys skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny i naturalny ;) ale chyba są już wycofane.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podoba mi sie ten pedzelek wole palikator w blyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor ładny, jednak ta forma mnie nie do końca przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się kolor, nie miałam go jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba także bardziej wolę pomadki od błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana, jeśli chodzi Ci o efekt tego niewyraźnego zdjęcia - to jest taka opcja w Picasa 3. Gwiazdę zrobiłam w Photoscape :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wygląda na ustach, ale ja rzadko używam błyszczyków - wolę pomadki lub pomadkobłyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie zawsze kusily takie błyszczyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem bardzo wymagająca jeżeli chodzi o błyszczyki, a najbardziej irytuje mnie gdy się lepią. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor ma ładny, ale też wolę pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używam błyszczyków i bardzo nie lubię tej marki, także nie zaopatrzę się w niego, ale forma pędzelka mimo wszystko podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny, delikatny kolorek :) Ja jednak ostatnio bardziej jestem za pomadkami ale błyszczyki też mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Chociaż kolorek trochę nie mój, to i tak jest ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  37. na dzień dzisiejszy jestem uprzedzona do tej firmy, ale dobrze wiedzieć że mają kosmetyki, które jednak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię takie naturalne kolory

    ____________________
    a u mnie?
    kosmetyki mineralne i makijaż
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny i dobrze, że się nie lepi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładny efekt i fajna aplikacja!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Super ! Już wiem jaki będzie kolejny mój zakup ! :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, nowy wygląd i recenzje. W wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super ! Już wiem jaki będzie kolejny mój zakup ! :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, nowy wygląd i recenzje. W wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)