czwartek, 2 października 2014

Malutki i niepozorny mini lakier (Virtual)

Ten lakier był dołączony jako gratis do błyszczyku Virtual-owocowa eksplozja. Na pierwszy rzut oka kolor w buteleczce nie powala, ale po pomalowaniu nim paznokci zmieniłam zdanie i się z nim polubiłam :) Uważam, że lakier jest wart uwagi :)
Zmywanie
Schodzi szybciutko- nie barwi płytki paznokciowej.

Cena, dostępność
Dostępne jest 40 odcieni lakierów.
Te lakiery możemy kupić on line oraz w niektórych punktach sprzedaży stacjonarnej.
Krycie
Pierwsza warstwa tworzy lekkie smugi i prześwity. Nakładając drugą warstwę mamy już w pełni pomalowaną płytkę paznokciową. Jest idealnie pokryta, tworzy głęboki i soczysty kolor.
Trwałość
Wytrzymuje bez odprysków 3-4 dni. Czyli norma w normie :)

Pędzelek
Jest dobrze wyprofilowany i wygodnie się nim nakłada emalię.
Jak pisałam wcześniej kolor w buteleczce nie wygląda na jakiś super ładny, ale po nałożeniu na paznokcie prezentuje się ciekawie. Zdecydowanie kolorek mi się podoba. Na opakowaniu nie było informacji jaki to kolor czy numerek. Przypomina on róż , ale taki nieco inny niż wszystkie. Posiada w sobie delikatnie mieniące się drobinki, ale nie widać ich na paznokciach. Lakier bardzo szybko wysycha co mnie mile zaskoczyło. Nie ukrywam, że lakier mi się spodobał pod względem koloru. Ciekawa jestem innych wariantów kolorystycznych :)

Jak wam się podoba kolor?

Produkt otrzymany w ramach współpracy z:
http://www.new.virtual-virtual.com/produkt/109/Juicy-Explosion

36 komentarzy:

  1. Kolor ma bardzo ładny i wyraźny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor:)
    Takie małe lakiery to dobre rozwiązanie np dla osób, które często nie malują paznokci tak jak np ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor bardzo ładny, uwielbiam róże i czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor :) Miałam dwa lakiery z tej firmy i mnie nie zachwyciły niczym :/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam róż an paznokciach :D śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ma bardzo ładny :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaczek :) Przygarnęłabym taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny ale jakoś bez szaleństw dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor bardzo ładny :) lubię odcienie różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaki fajny :D podoba mi się, bo właśnie jest trochę inny niż przeciętne lakierowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolorek :) I trwałość też całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi kolor jakoś nie do końca podchodzi, ale z tej serii chętnie bym spróbowała lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor śliczny!

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam, ale inny kolor i niestety bardzo szybko zgęstniał ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam inny kolor, ale niestety nie trzymał się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny odcień, lubię właśnie takie ciepłe koralowe róże:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny, lubię róże na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor. Jakoś nie po drodze mi do lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie róże :) ten w dodatku bardzo ładnie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią wypróbowałabym ten lakier, ale w innym wariancie kolorystycznym. Róże na paznokciach nie przemawiają do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor może nie do końca w moich klimatach, ale za to jaki blask :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny kolorek, lubię lakiery o tak małej pojemności - łatwiej je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się, zwłaszcza te drobinki dodają mu charakteru:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)