niedziela, 26 października 2014

Avon color trend czyli moja ulubiona pomadka




Ostatnio sobie zamówiłam kolejną pomadkę z avon z serii color trend. Bardzo lubię te pomadki. Nie dość, że są tanie to jeszcze mają fajne kolorki. Przepadam za pomadkami różnego rodzaju. Kiedyś lubiłam bardzo błyszczyki jednak stopniowo gust mi się zmienił i teraz wolę pomadki do ust. Zapraszam do poczytania co dokładniej o niej myślę.

Pomadka avon color trend

Cena, dostępność
Koszt takiej pomadki to zaledwie 8 zł. Dostępna jest u konsultantek avon oraz w wybranych punktach sprzedaży avon. Teraz nie ma z tym problemu bo pełno wokół konsultantek :)
Co o niej myślę?
Pomadka jest w białym opakowaniu z przeźroczystą wstawką gdzie możemy zobaczyć jaki ma rzeczywisty kolor. Sama pomadka jest w kolorze pink holiday. Wybierając ją w katalogu chciałam mieć jakiś delikatny róż ponieważ jeszcze nie mam takiego w swojej kolekcji. Bardzo byłam jej ciekawa i nie mogłam się doczekać kiedy ją przetestuję na swoich ustach. Kolor na ustach jest subtelny i kobiecy. Nie jest napewno żarówiasty, zresztą widać to na zdjęciach. Mi kolor bardzo się spodobał i często do niej wracam. Pomadki z tej serii bardzo polubiłam ponieważ mają fajną kolorystykę, nie wysuszają ust, nie podkreślają skórek, a mogę śmiało rzec że nawet je nawilżają. Utrzymuje się na ustach dość długo i nie ściera się. Jak dla mnie super. Zamierzam sobie jeszcze zamówić jakiś inny kolorek, taki bardziej naturalny. Ciekawa jestem co sądzicie o tych pomadkach, miałyście je?
******

PLUSY
Nawilża usta
Przystępna cena
Ładniutki kolorek
Długo się utrzymuje na ustach

MINUSY
Jak dla mnie brak :)

Pozdrawiam Natalia :)

50 komentarzy:

  1. kolor wygląda fajnie. szkoda, że opakowanie takie tandetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek ;) fajnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci że bardzo ładnie ten kolor wygląda na twoich ustach ♥ I nie widziałam ostatnio tych szminek z Avonu : (

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek :) Tych pomadek Avonu chyba jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna jest faktycznie, śliczne usteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię pomadki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie miałam, a może szkoda, skoro jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)
    Zapraszam do mnie w wolnych chwilach http://blueberryloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie. W opakowaniu zapowiadała sie nieco wulgarnie, ale na ustach bardzo ładnie. Moim zdaniem krycie akurat odpowiednie dla takiego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie za delikatnie wygląda na ustach. Ale fajnie że nawilża usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna pomadka i w przystępnej cenie, bardzo żałuję, że do mnie nie pasują takie kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma taki dziwny błysk, więc nie dla mnie : c ale lubie szminki z avonu te w czarnym opakowaniu z tej serii ultra colour chyba : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodziewałam się bardziej nasyconego koloru na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ich kilka i nawet je lubię, chociaż bardziej nawilżające są te w podobnym, ale dłuższym opakowaniu. Tamte uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pomadkę z tej serii, taka lekko pomarańczowa i bardzo ją lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. będę wiedziała że następnym razem ją kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo delikatnie wygląda na ustach, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na kosmetyki AVON to ładnie wygląda i nawet bym się skusiła na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie kolor jest idealny <33 chyba Ci pozazdroszcze i sama ja kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dwie pomadki z tej serii u mnie jednak one lekko przesuszają usta i używam do nich zawsze bezbarwnego błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pod koniec liceum i na początku studiów dość często kupowałam pomadki z tej serii. Wtedy jeszcze były w innych opakowaniach ;) I przyznam, że nie były takie złe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ne miałam ale faktycznie bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow jaki róż. Ja jednak preferuję bardziej neutralne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie lubię takich odcieniu różu, ale u Ciebie prezentuje sie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo :) Śliczny kolorek :) Chyba sama się skuszę na ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi bardziej podobaja się nudziaki, ale każdy ma swój gust jeśli chodzi o kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet nie widziałam, że te pomadki są takie dobre :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)