sobota, 6 września 2014

TAK! Jestem zakochana w tym zapachu...I Miss You...

Witam 
Dzisiaj moi drodzy chciałabym wam pokazać i podzielić się z wami moją opinią na temat kolejnych perfum. Urzekły mnie one swoim pięknym zapachem oraz swoja oprawą.
Zapraszam dalej na recenzję...
Nuta głowy- mandarynka
Nuta serca- piwonia,róża, morela, brzoskwinia
Nuta spodu- białe piżmo
Opakowanie
Jak sami widzicie flakon jest niby prosty, ale jest ozdobiony prześliczną kokardką, która dodaje mu niezwykłego uroku. Atomizer się nie zacina i rozpyla odpowiednią ilość perfum na ciało. 
Cena, dostępność
Jak większość perfum tej firmy kosztuje ok 24 zł za 100 ml.
Dostępne są w sklepach internetowych.
Po przetestowaniu na sobie
Gdy otrzymałam przesyłkę z perfumami jako pierwsze otworzyłam właśnie te i od razu się nimi psiuknęłam. Pomyślałam sobie o kurcze jakie delikatne i ładne, ale jeszcze inne były w paczuszce i dalej sprawdzałam kolejne zapachy. Do tych jednak bardzo szybko wróciłam i używam ich na co dzień jak i na różne wyjścia. Towarzyszą mi praktycznie wszędzie, chyba się uzależniłam od nich.... Z tego co się orientuję są one chyba odpowiednikiem Diora, ale nie jestem pewna na 100%. Mogę sobie tylko przypuszczać. Z tego zapachu jestem naprawdę zadowolona. Jest on bardzo elegancki, kobiecy i delikatny. Trafiony w me gusta zapachowe. Pasuje na każdą okazję oraz porę roku. Zapach jest tak elastyczny, że śmiało mogę powiedzieć, że pasuje dla kobiet w każdym wieku. Jak wspominałam cena jest niska i kolejną buteleczkę zamierzam sobie sprezentować. Ciekawa jestem czy wy kojarzycie te perfumy?
PLUSY
Niska cena 
Piękny zapach
Wytrzymałość
Piękne opakowanie

MINUSY
Jeszcze kiepska dostępność stacjonarna

http://luxure.pl/


45 komentarzy:

  1. Nigdy nie pojmę, jak można używać takich chamskich podróbek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest dla ludzi.
      Nie każdego stać na oryginały.
      Chociaż można mieć namiastkę podobnego zapachu..

      Usuń
  2. Flakonik przypomina mi perfumy Diora :P

    OdpowiedzUsuń
  3. buteleczka cudna :) zapach pewnie też by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do Anonimowy: może się nie orientujesz, ale analogiczny zapach w Sephorze 100 kosztuje zaledwie 459zł, więc możesz tam spokojnie skierować swoje kroki, żeby wyrzygać tam swoją kasę. Napewno nikomu to nie będzie przeszkadzało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny flakonik:))ahh powąchałabym go :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. w swojej kolekcji mam kilka zapachów tej marki, rzadko kupuję oryginały bo są bardzo drogie, to pewnie zamiennik chanel

    OdpowiedzUsuń
  7. nieznana jest mi to firma - pierwsze słyszę, ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ma śliczną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się prezentuje i przyciąga wzrok, gdybym ujrzała ją na półce w sklepie na pewno nie przeszłabym obok obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna buteleczka. Zapach też pewnie super bo lubię takie połączenia delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakonik ma bardzo ładny :) Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wstązeczka

    zaqpraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawiłaś mnie tymi perfumami ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście flakonik przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym powąchać :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się flakonik :) mam jeden zapach z tej firmy i też przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ich ale wydają się godne uwagi i do tego są takie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że to Dior. Buteleczka śliczna, fajnie że zapach też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale ma ładna nazwę : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna buteleczka ;). Moja ulubione perfumy to In2U ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam się że nie znam tego zapachu - a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna buteleczka. Zapachu nie znam, ale chętnie bym powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z opisu wnioskuję, że zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam kompletnie. Ale flakonik jak cukierek.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  25. Flakonik piękny i sądząc po po nutach zapachowych zapach też mógłby mi się spodobać ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Buteleczka wygląda ślicznie z tą kokardką:) Chyba mogłaby mi się spodobać;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buteleczka wyglada bardzo uroczo :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż chciałoby się powąchać to cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. buteleczka jest piękna :) uwielbiam ta firme bo za grosze mozna miec przeswietne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak na moje oko to odpowiednik miss dior a jeśli tak to pędzę po nie na ryneczek, bo orginał jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  31. i miss you to jaki to odpowiednik orginalnych bo podrobka jest zabojcza uzywam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Skąd zamawiałaś, bo mi sie niestety kończy buteleczka, a nigdzie ich nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje perfumy otrzymałam bezpośrednio od producenta do testów.
      Ale są dostępne w wielu drogeriach internetowych - wpisz nazwę i ci wyskoczy.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)