czwartek, 11 września 2014

Słynny podkład Revlon Colorstay

Czytając blogi i wpisy dziewczyn, które się rozpływały nad podkładem marki Revlon ColorStay. Postanowiłam zaryzykować i również sobie kupiłam jedną buteleczkę na próbę. Jesteście ciekawe co o nim myślę? Jak tak to czytajcie dalej...

Od producenta
Rewelacyjny podkład renomowanej marki Revlon do cery mieszanej i tłustej w najnowszej formule 24 hrs. Podkład numer jeden dla wielu kobiet. Dobrze kryje niedoskonałości skóry, wygładza drobne zmarszczki, daje uczucie lekkości jedwabnego makijażu. Świetnie matuje nie tworząc nieprzyjemnego efektu maski. 

Formuła podkładu została wzbogacona o składniki rozpraszające światło, przez co optycznie wygładza on skórę. Witaminy A i E chronią cerę przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych i zapewniają uczucie komfortu. Podkład zawiera filtr słoneczny, który chroni skórę szkodliwym działaniem promieni słonecznych, jednocześnie opóźniając procesy starzenia. Dzięki zawartości lotnych sylikonów doskonale się rozprowadza. Nie zatyka porów. Bardzo trwały – utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Nie pozostawia smug i nie ściera się.
Składniki
Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben. [+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492.


Moja opinia
Skuszona pozytywnymi opiniami na waszych blogach postanowiłam sobie kupić na próbę ten oto słynny podkład do cery tłustej i mieszanej. Ja akurat jestem posiadaczką cery mieszanej. Kolor jaki wybrałam to 180- Sand Beige. Ciężko mi było się zdecydować ponieważ kolorystyka jest dość bogata. Podkład mieści się w szklanym słoiczku, niby proste, ale brak mu dozownika z pompką nad czym bardzo ubolewam. Czasami aplikacja jest utrudniona i potrafi się wylać za dużo podkładu. Konsystencja lekko rzadka, ale dobrze się go rozprowadza na twarzy. Nie tworzy smug, ani plam. Bardzo dobrze matuje, czasami gdy nie nałożę kremu potrafi partiami wysuszyć mi nadmiernie skórę. Dość dobrze kryje niedoskonałości na twarzy, ale nie tworzy efektu maski. Utrzymuje się bardzo długo ok 6 godzin. Nie zatyka porów, ani nie podkreśla zmarszczek. Podsumowując, jestem z tego podkładu jak najbardziej zadowolona i z pewnością zakupię kolejną buteleczkę. Tylko teraz spróbuję inny odcień, o ton ciemniejszy, bo mam wrażenie, że ten jest ciut za jasny jak dla mnie.
  PLUSY
Dobrze matuje
Dopasowuje się do cery
Kryje niedoskonałości
Nie tworzy plam


MINUSY
Kiepskie opakowanie (brak pompki)
Czasami potrafi nadmiernie partiami wysuszyć skórę na twarzy

Pozdrawiam Natalia :)






57 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda jak widzę. Kolor może też by mi się udało dobrać. Szkoda tylko, że nie ma pompki bo faktycznie z tym wylewaniem za dużo mogłabym mieć problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go w końcu wypróbować. Trochę jestem rozczarowana tym opakowaniem, za tą cenę to już mogliby tą pompkę dorzucić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go używam tylko na większe wyjścia bo jak dla mnie jest ciut zbyt mocny i czasem może się zrobić ciasteczko na buzi;p i z kolorami jest strasznie cieżko coś wybrać, to fakt:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo ja go czasami używam.
      Na codzień wolę coś bardziej lekkiego.

      Usuń
  4. Na razie mam za dużo podkładów, ale też muszę go kiedyś w końcu wypróbować, choć ostatnio wolę podkłady mineralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo go lubię;) u mnie utrzymywał się dłużej do około 8h;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Revlon ColorStay - daje dobre krycie i długo utrzymuje się bez szwanku. I oczywiście znalazłam w tej gamie odcień dla siebie, a jako bladolica mam z tym duży problem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten podkład. Jedyny jakiego używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie na tobie wygląda , u mnie strasznie podkreśla suche skórki na twarzy ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też by pewnie podkreślił gdybym przed nałożeniem nie nakładała kremu nawilżającego.

      Usuń
  9. już dawno ta marka powinna dołożyć pompkę. zużyłam wiele opakowań tego podkładu

    OdpowiedzUsuń
  10. ja rzadko używam podkładów, jestem bardziej pudrowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i bardzo lubię :) Jak dla mnie brak pompki jest plusem (chociaż na początku nie byłam zbyt zachwycona). Jak wyleje się za dużo można bez problemu ściągnąć podkład z ręki z powrotem do słoiczka :) Plusem w nim jest również to, że kiedy już podkład się kończy i ścieka po ściankach, nic tam nie zostaje. Słoiczek jest właściwie idealnie czysty, nic się nie marnuje :D
    Pozdrawiam :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he też właśnie jak mi sie za dużo wylało to bez problemu zebrałam ponownie do buteleczki :)

      Usuń
  12. Rzeczywiście kiepsko, że nie zapewnili pompki. Ale chętnie wypróbowałabym ten podkład. Sądzę, że może dopasowałabym kolor pod bladość mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go, ale niestety narobił mi wiele krzywdy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj chodzi mi po głowie już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten podkład już od dawna mam zamiar kupić ale nie mogę się zebrac, wiele dobrego o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się - moja skóra po jego zastosowaniu jest ściągnięta i przesuszona. Lubię efekt jaki daje, ale właśnie dlatego, że mnie przesusza nie używam go często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj nałożyć krem nawilżajacym przed jego nałożeniem?

      Usuń
  17. Mam ten podkład, ale jeszcze go nie używałam. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już długo zbieram się do tego by kupić ten podkład. Dużo słyszę o nim dobrego. Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początek uwielbiam ten podkład !! :) Pod każdym względem :):). Ale zaraz co ja miałam napisać..? A już wiem... ja też używam tego samego numerku co ty miałaś teraz i też do cery TM. Jeśli piszesz, że ten jest nieco za jasny to skuś się teraz na nr 240 (bo nr 220 jest bardziej w odcieniu moreli, i pasuje on wtedy bardziej do odcieniu cery brzoskwiniowej, a numerek 240 bardziej wpada w brąz, więc jeśli mówisz ze ten jest dobry tylko za jasny to bym polecała 240, z doświadczenia z pracy w kosmetycznym jak dobierał sobie ten podkład klientki, ale oczywiście najlepiej sprawdzić oba na własnej skórze w sklepie). I przy zakupie kolejnych opakowań sprawdzaj też wysokość filtru, bo są z 6, 15 i 18. I z tego co wiem to przy każdym filtrze jest nieco inna konsystencja i wchłanianie się produktu. Ja do buteleczki też nie mogłam się przyzwyczaić na początku jednak po dłuższym czasie stwierdziłam, że jest na plus że nie ma dozownika, gdyż w takim razie produkt mogę zużyć do końca, a w opakowaniu z pompką zawsze coś mi tam zostawało hehe. :). Oj sie rozpisałam , ale tylko dlatego że lubię ten podkład. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo nie lubię takich opakowań - już wiem, że nieźle bym się z takim namęczyła ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię ten podkład i mam w odcieniu 150 ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do tego że nie ma pompki ... to tak! jest to wielkie utrudnienie ! :/ mam nadzieję, że wreszcie ktoś tam z Revlonu wpadnie na pomysł super przydatnej pompki do podkładu :D ! Ja bardzo lubię ten podkład! Używam go zawsze zimą, bo na lato jest dla mnie za ciężki i wtedy gdy mam troszkę gorszą cerę... bo świetnie kryje. Jestem z niego bardzo zadowolona! Stosuję go również na klientkach i również są bardzo zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój Ci on ;) Ale ja mam kolor 150 Buff też dla cery mieszanej ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie ma pompki. Dla mnie to dość duży minus. Nigdy go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też go mam, ale dla mnie jest za ciężki :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Testuję swojego revlonka jednak i mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam go, ale raczej juz nie wrócę : c

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja go nie lubie, jest dla mnie za ciezki, zbyt kryjacy no i ta buteleczka bez aplikatora

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama mam chęć się na niego skusić jednak dość spora liczba podkładów w zapasach mnie hamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Może kupię w przyszłości, na razie mam z max factor i jest on bardzo wydajny, więc mam go jeszcze sporo, a tez codziennie się nie maluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię ten podkład, gdyby miał pompkę byłby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niedawno go sobie zamówiłam, ale jeszcze nie mam zdania - miałam go na twarzy dopiero raz. Mam kolor 110 i zazdroszczę Ci karnacji:P Moje odcienie znikają ze sklepów w pięć minut, a jak nie daj Boże seria ma 2-3 kolory, to nie ma szans, by coś mi pasowało. Fajnie mieć ciemniejszą skórę, ech:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój ulubieniec ♥ Ale fakt nad jakąś pompką mogliby pomyśleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Używam go chyba od 3 lat ; ) Jest genialny : )

    OdpowiedzUsuń
  35. obecnie mam problem z suchą skórą dlatego raczej go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. I really fell in love with your blog! You have such wonderful posts! You're so wonderful! I'd like to be friends.
    By the way, I followed you via GFC.
    Please follow me too!


    New Post Up On The Blog: Carpe Diem

    With Love,
    Monique (The Slim Kid Inside)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już od jakiegoś czasu przyglądam się temu podkładowi, na Twojej buzi wygląda bardzo ładnie :) na razie podkładów mam sporo, ale jak będę potrzebować to spróbuje w końcu na pewno tego :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. mogłaś pokazać swatch na dłoni, bo ciekawi mnie jaki jest ten kolor ;p
    chociaż raczej czytałam, że to ciężki podkład, więc pewnie się nie skuszę, wolę BB kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja go ciągle nie mam. Boję się trochę w ciemno wybrać kolor a w okolicy nie mam szafy Revlonu.

    OdpowiedzUsuń
  40. mam 150buff, po wakacjach jest dla mnie za jasny, ale używam go tylko zimą/jesienią i bardzo go sobie cenię, mimo że faktycznie przy dłuższym stosowaniu potrafi nieco wysuszyć.

    OdpowiedzUsuń
  41. zastawiam się nad jego zakupem, chyba pójdę po próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie miałam, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać, nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda świetnie, ale brak pompki to rzeczywiście ogromny minus ;(

    OdpowiedzUsuń
  44. kusi mnie ten podkład od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie wygląda na twarzy, ale tę pompkę to mogliby jednak dorzucić.

    OdpowiedzUsuń
  46. Po prostu rewelacja!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)