wtorek, 23 września 2014

Podkład nawilżający z naturalnym efektem (Virtual)

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kremowego podkładu nawilżającego z dodatkiem alg morskich. Podkład nie bardzo przypadł mi do gustu z wielu względów, ale ma on tez kilka swoich plusów. Jakich? Czytajcie dalej :)

Od producenta o podkładzie
Dla cery suchej i normalnej. Nawilżająca formuła z dodatkiem Alg morskich.
Łatwo wchłaniająca się formuła typu `olej w wodzie` Wzbogacony w składniki pielęgnujące skórę: olej jojoba, olej makadamia, rozpuszczalne białko jedwabiu, masło shea oraz kompleks witamin A,E, F. Łagodzi uczucie ściągnięcia i wysuszenia skóry. Koryguje przebarwienia i drobne niedoskonałości cery. Pomaga zachować odpowiedni stopień nawilżenia skóry. Pozostawia efekt długotrwałego uczucia świeżości. Skóra staje się jedwabiście gładka, elastyczna oraz odżywiona.
Cena, dostępność
Cena tubki o pojemności 30 ml to koszt ok 12/13 zł.
Nie mam pojęcia gdzie możemy go nabyć stacjonarnie, ale z dostępnością on-line nie ma problemu. 
 ******
Po przetestowaniu na mojej buźce
Nie wiem czemu, ale uwielbiam testować nowe podkłady czy fluidy do twarzy. Dlatego się bardzo ucieszyłam gdy go zobaczyłam w tak zacnej paczuszce z kosmetykami. Jego testowanie rozpoczęłam już kolejnego dnia :)

Podkład mieści się w najzwyklejszej  beżowo czarnej tubce o pojemności 30 ml . Korek jest odkręcany. Samo opakowanie niczym szczególnym się nie wyróżnia. Zapach podkładu jest specyficzny. Do ładnych zdecydowanie on nie należy. Jest taki lekko chemiczny i przypomina mi zapachem takie najtańsze podkłady z bazarowej półki. Konsystencja fajna, lekko gęsta i treściwa. Dobrze się go rozprowadza na twarzy. Jednak trzeba czasami uważać, aby nie przedobrzyć, bo może się rolować w nie których miejscach. Po nałożeniu na twarz mam dziwne uczucie ściągania skóry twarzy, a producent to wyklucza, dziwne bardzo. Dodatkowo pozostawia nieprzyjemną lepką warstwę, która długo się wchłania.  Te rzeczy mnie od niego odepchnęły pomimo, że efekt na twarzy jest faktycznie bardzo ładny i naturalny. Nie tworzy efektu maski i fajnie dopasowuje się do cery. Kolor jaki posiadam to piaskowy, a ja mam kolor cery lekko opalony i wyobraźcie sobie, że ładnie pasuje do mojej cery. Strasznie mnie ten fakt zdziwił, ale pozytywnie oczywiście. Do jego plusów mogę również zaliczyć fakt, iż dobrze maskuje zaczerwienienia i matuje cerę mimo, że jest przeznaczony do cery suchej i normalnej. Cera po nim wygląda bardzo naturalnie i promiennie, ale i tak nie bardzo mi przypadł do gustu. 
PLUSY
Nie tworzy efektu maski
Maskuje zaczerwienienia
Dopasowuje się do karnacji

MINUSY
Może się rolować
Ma nieprzyjemny zapach
Tworzy lepką warstwę na skórze
Miałam po nim efekt ściągniętej skóry

 Produkt otrzymany w ramach współpracy z:
http://www.virtual-virtual.com/
Pozdrawiam Natalia :)

33 komentarze:

  1. Twoja twarz wygląda na idealną :) śliczna buźka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś miałam ten podkład, i byłam średnio z niego zadowolona. Kolorystycznie dopasowywał się dobrze, ale ten efekt ściągnięcia?... to nie dla mnie. Wykończyłam go jako miejscowy podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie to drażni, ale zużyję go do końca, choć niewiele go zostało.

      Usuń
  3. Nawilżający podkład nie dla mnie natomiast kolorek mi się podoba wygląda na dość jasny.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go ale kolor jest dla mnie o jakieś 5 tonów za ciemny;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładnie prezentuje się u Cibie na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi podkłady Virtuala akurat dość mocno przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie na Tobie wygląda, jednak jak widzę ma też wady.. Ja miałam go, ale był za ciemny więc oddałam komuś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje na twojej twarzy i zachowuje się całkiem podobnie w kwestii minusów jak mój życiowy nie wypał z miss sporty ten ich krem BB.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, ze widać, że masz ładną skórę to ten podkład na niej jakoś nie wygląda :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na Twojej buźce:) Jednak zbyt dużo minusów tu widze..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię, gdy podkład pozostawia lepką warstwę na skórze...

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie na pewno by się nie spisał, mam mieszaną cerę

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam że byłby nie dla mnie, ponieważ mam raczej mieszany tryb skóry.. jednak skoro piszesz ze matowi to mogły się sprawdzić. . Ale to ze się klei skreśla go na starcie u mnie, nienawidzę takiego uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go... jakoś nie chcę teraz po niego sięgać :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednak minusów więcej aniżeli plusów - gdzieś go ostatnio w sklepie widziałam jednak mi bardzo powoli idzie zużywanie podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. calkiem dobrze kryje,moglabym go wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  17. Na buzi wygląda nawet fajnie, jednak minusów jest za wiele jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na buzi wygląda nawet fajnie, jednak minusów jest za wiele jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem dobrze wygląda i nawet dość jasny kolor, ale ja już swojego ulubieńca mam, więc nie kupię sama innego : (

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jeszcze nigdy nie używałam podkładu Virtual, bo kolory jak dla mnie zbyt wpadają w pomarańcz ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. jasny, ale ładnie się dopasował ;) a też nie lubię jak podkłady zostawiają tłustą warstwę, potem trzeba nakładać tonę pudru aby to zniwelować

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajnie wygląda na twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. za tę lepką warstwę to ja podziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio kupiłam podkład z ingrid. Jest świetny i chyba niedługo bedzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście bardzo ładnie wygląda na twarzy:) Szkoda, że zostawia lepką warstwę - nie lubię takiego efektu.
    Również zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na buzi wygląda bardzo ładnie. Mimo kilku minusów może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)