niedziela, 21 września 2014

Lakier do paznokci Manhattan (Quick Dry 60 seconds)

Gdy otrzymałam ten lakier do testów byłam go bardzo, ale to bardzo ciekawa jak wypadnie kolor na moich paznokciach. Niby w buteleczce ładny, ale już nie raz się sparzyłam pod tym względem. Ten lakier jest taki sam na paznokciach jak i w buteleczce. Miłe zaskoczenie, ale to nie wszystkie jego plusiki. Jest jeszcze kilka atutów tego lakieru.
Cena-Dostępność
Cena jak dla mnie kosmicznie niska bo zaledwie 3,49 zł. Więc gra warta świeczki :) Jak dla mnie cena jest bardzo fajna. Dostępny jest w sklepie internetowym niedrogadrogeria.pl oraz w szafach firmowych.
Krycie
Lakier po nałożeniu jednej warstwy pokrywa w pełni płytkę paznokciową, ale aby nadać głębię koloru trzeba nałożyć dwie warstwy. Wtedy efekt jest idealny. Lakier schnie w mgnieniu oka.
Pędzelek
Jest dobrze wyprofilowany, średnio gruby, dobrze się nim operuje malując paznokcie.
Zmywanie
Schodzi z paznokci szybko. Nie barwi płytki paznokciowej.
Wytrzymałość
Lakier bez odprysków wytrzymał na moich krótkich paznokciach bite 4 dni. Jak dla mnie efekt zadowalający. Zazwyczaj większość lakierów na moich kołkach odpryskuje po 2 lub 3 dniach. Dodam, że nie nakładałam tutaj żadnych baz, ani utwardzaczy.
Kolor
Moim zdaniem to taki lekko pudrowy róż. Inny niż wszystkie róże jakie posiadam w swojej kolekcji lakierowej. Takiego jeszcze nie miałam, ale fajnie że mi się taki trafił. Często będę do niego wracała. Uważam, że lakier za tak niską cenę jest wart uwagi. Tym bardziej, że nie jest to pierwsza lepsza firma. Tylko już nam znana i lubiana. Z miłą chęcią bym się skusiła na inne warianty kolorystyczne.

PLUSY
Krycie
Trwałość
Niska cena
Nie barwi płytki 

MINUSY
Jak dla mnie brak

Produkt otrzymany w ramach współpracy z:
http://niedrogadrogeria.pl/

55 komentarzy:

  1. Mam tylko jeden lakier z Manhattanu, ale bardzo go lubię :) Ten kolorek jest także super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo mi się podoba, lubię takie kolorki szczególnie latem:) lakieru z Manhattanu jeszcze nigdy nie miałam, wiec najwyższa pora jakiś wypróbować :)
    P.s. nominowalam Cię do LBA. Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz wziąć udział w zabawie i odpowiedzieć na moje pytania. Więcej szczegółów w moim ostatnim poście ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kolorki :) nigdy z Manhattanu nie miałam lakieru żadnego, ale musze to zmienić bo ciągle cos dobrego o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, delikatny kolorek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ten kolor.. Wygląda jakby był taki.. hmm brudny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny :) Mam kilka kolorów z tej serii , niestety po roku za bardzo zgęstniały :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, w szafach firmowych cena jest chyba dwa razy wyższa...
    Ładny kolor, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szafach firmowych na bank są ceny wyższe.

      Usuń
  8. Ja miałam wiele lakierów tej firmy były ok. Teraz mam topa i też jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny kolor jednak solo jak dla mnie zbyt nudny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mało takich nudnych więc dla mnie to odmiana :)

      Usuń
  10. Uwielbiam tego typu kolory, bardzo mi się podoba i z chęcią bym taki kupiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak właśnie się zorientowałam, że nigdy nie próbowałam lakierów z Manhattanu. Rozejrzę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie kolor bardzo się podoba :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mi się bardzo podoba. Cos dla mnie. Cena tez kusi bardzo bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nie wiedziałam że te lakiery są takie tanie :) a jak jeszcze tak ładnie kryją to koniecznie muszę się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja w drogerii płaciłam za lakier z tej serii około 10zł... Chociaż z przesyłką to chyba wychodzi na jedno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie sie z kimś złożyć i kupić więcej sztuk on line.
      Wtedy sie opłaci :)

      Usuń
  16. Uwielbiam lakiery tej firmy. Ładne, nieoklepane kolory, wysoka pigmentacja i niezła trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena moim zdaniem świetna. Jeszcze jak na prawdę lakier schnie tak szybko, dla mnie bomba. Chętnie kupię go przy jakiejś okazji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli świetny lakier w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że jakościowo jest ok. Miałam kiedyś lakier z tej firmy i złaził patami. Ale nie pamiętam jaka to linia była.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny kolorek;) a w dodatku lubię manhattan :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jeden ich lakier, za taką cenę to żal nie brać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przesłodki kolorek <3 i cena na prawdę jest tak niska nawet w sklepach stacjonarnych ??:O

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaje mi się, że w stacjonarnych sklepach cena jest normalna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kilka lakierów Manhattan i całkiem nie źle się spisywały :) Kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jeden lakier z Manhattanu i bardzo go lubię :) ten kolorek również fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam fioletowy lakier z Manhattanu, ale ten kolor chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie maluję paznokci,także i lakierów nie kupuję...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten lakier w innym kolorze :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjemny kolorek, aczkolwiek nie w moim stylu ;) A lakierów owej firmy - nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię lakiery tej firmy. Sama mam bardzo podobny odcień. ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda że przy opisie koloru nie podajesz jego numeru-to kluczowe kiedy kupuje się przez internet:/
    ale potwierdzam Twoje doswiadczenia jest swietny! -własnie tworzę własną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)