środa, 10 września 2014

Granatapfel, żel pod prysznic o granatowym zapachu


Ostatnio recenzowałam kremowy żel od Urody, a dzisiaj przyszła pora na kolejny i bardzo przyjemny żel pod prysznic, ale od Pharmateiss z serii Granatapfel. Tym razem jest to typowo, żelowaty kosmetyk pod prysznic o ciekawym zapachu...
Od producenta o żelu

Orzeźwia, rewitalizuje i odbudowuje warstwę lipidową.

Chwile rozkoszy dzięki wyciągowi z owocu granatu oraz oliwie z oliwek tłoczonej na zimno. Wyjątkowe połączenie składników aktywnych z owoców granatu oraz toskańskiej oliwy z oliwek orzeźwia ciało i zmysły. Chroni skórę przed wysuszeniem i skutecznie ją nawilża. Nie zawiera parabenów, oleju silikonowego i parafinowego.

Składniki aktywne: 
- dzięki wysokiej zawartości kwasu punikowego (OMEGA-5), który występuje w naturze wyłącznie w owocach granatu, stymuluje odnowę komórkową w naskórku
- zawiera ponad 20 bioaktywnych polifenoli działających antywolnorodnikowo
- pobudza syntezę kolagenu i elastyny w skórze właściwej
Toskańska oliwa z oliwek extra vergine:
- bogata w oleokantal, oleuropeinę, witaminę E oraz skwalen
- działa przeciwzapalnie, poprawia nawilżenie, wykazuje działanie antywolnorodnikowe
Pantenol - łagodzi podrażnienia, regeneruje popękaną, szorstka skórę i poprawia jej elastyczność
Cena, dostępność
Pojemność tubki to 200 ml, a jej koszt to ok  30 zł.
Dostępny jest w aptekach stacjonarnych jak i internetowych.
Po przetestowaniu na moim ciele
Żel mieści się w pół przeźroczystej tubie z otwarciem na zatrzask, nie zacina się. Jak dla mnie świeci prostotą.  Zapach żelu jest lekko słodkawy, a zarazem pachnie bardzo rześko. Jak dla mnie jest on bardzo ładny i z przyjemnością się go używa. Gorzej z zapachem po kąpieli, nie utrzymuje się zbyt długo na ciele, ale czy to ważne tak naprawdę? Mi to wcale nie przeszkadza, bo tego aż tak nie wymagam. Jego konsystencja jest typowo żelowa, dość gęsta w kolorze wiśniowym. Żel pieni się bardzo dobrze i jest wydajny. Wystarczy kilka kropel, aby na gąbce wytworzył swoistą pianę potrzebną do mycia. Śmiem stwierdzić, że dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza jej, ale i nie nawilża w jakimś super stopniu. Jego zaletą jest to że nie posiada żadnych parabenów czy silikonów. Mi osobiście one w składach kosmetyków nie przeszkadzają, ale fajnie, że ich tutaj nie ma. Czy skóra jest po nim gładka i miła w dotyku? W sumie ciężko mi to stwierdzić ponieważ używam regularnie peelingów do ciała. Podsumowując, żel jest o pięknym, orzeźwiającym zapachu, który dobrze myje, pieni się i przede wszystkim jest wydajny. Jednak na zakup bym się nie skusiła, a to ze względów finansowych. Ponieważ 30 zł to dla mnie za dużo jak na żel pod prysznic. Mimo wszystko cieszę się, że mogłam wypróbować tak zacny kosmetyk :)

PLUSY
Dobrze się pieni
Wydajny
Ładny zapach
Dobrze oczyszcza skórę

MINUSY
Jak dla mnie za wysoka cena

Pozdrawiam Natalia :)

25 komentarzy:

  1. Ma fajną gęstą konsystencję i pewnie pachnie wspaniale
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie tylko właśnie ta cena odstrasza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie No 30 złotych za zwykły zel odpada, jednak chyba wole isane : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie ta cena to sama bym sie na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jak na żel faktycznie wysoka. Ja tego typu kosmetyki zużywam w tempie ekspresowym i raczej wybieram tańsze odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten produkt. Rzeczywiście cena za żel troszkę wysoka, ale od czasu do czasu można sobie pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dałabym tyle za żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak spotkam go gdzieś to może kiedyś spróbuję. Normalne żele pod prysznic źle na mnie działają :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu faktycznie cena raczej wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, ale cena jak za żel pod prysznic dla mnie zaporowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cena rzeczywiscie za wysoka jak za zel :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena faktycznie dosyć wysoka, ale najważniejsze, że się dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że jest taki drogi. Ze względu na to napewno go nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również cena odstrasza, ale może to i dobrze, bo granat to mój ulubiony owoc, także ze względu na zapach żel mógłby skończyć u mnie w brzuchu ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena faktycznie jednak za wysoka ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy, ale cena nie jest zbyt ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje sie być całkiem fajny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena faktycznie jest dość wysoka, pierwszy raz spotykam się z tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy żel :) Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena regularna trochę zabija tym bardziej, że żele pod prysznic zużywam w trybie natychmiastowym :(

    Pozdrawiam,
    koczek-blond

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zapach granatu, ale cena faktycznie dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie cena też zbyt wysoka :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)