piątek, 12 września 2014

Elite Fiore Rosso, zapach typowo różany

Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić moją opinią na temat perfum Elite Fiore Rosso. Jest to zapach typowo kwiatowy, a jak sama nazwa wskazuje różany. Jest bardzo ładny i subtelny. Zapraszam do poczytania krótkiej recenzji :)
 Luxure Elite Fiore Rosso to kwiatowe perfumy dla kobiet.
Zapach odpowiedni dla wszystkich kobiet, kochających zapach róż.
Czarujący aromat perfum świetnie podkreśli Twoją naturalną zmysłowość oraz kobiecość. Niezwykle delikatny i łagodny zapach przyniesie Ci nowe inspiracje
Piramida zapachu:
- Nuta głowy: bergamotka
- Nuta serca: magnolia, róża
- Nuta podstawowa: piżmo, bursztyn
Moim zdaniem
Elite Fiore Rosso jest to zapach typowo różany. Wybierając go sobie do testowania byłam ciekawa czy faktycznie będzie w nich wyczuwalny bukiet róż czy raczej nie. Po otworzeniu i psiuknięciu, śmiem twierdzić, że tak. Na początku zapach jest bardzo intensywny, ale tuż po chwili łagodnieje i staje się bardzo lekki, dziewczęcy i uwodzicielski. Nie są to ciężkie perfumy lecz kwiatowe i delikatne. Sam flakonik jest uroczy, z różową kokardką, która dodaje mu uroku. Jeśli chodzi o trwałość to również utrzymują się bardzo długo. Fanki różanych zapachów będą w nich zakochane, bez wątpienia. Mi się zapach podoba, lecz moja mama się w nim zakochała i sobie je przywłaszczyła... Cóż tak to czasem bywa, ale ja mam innego swojego ulubieńca tej marki, niebawem o nim napiszę. Podsumowując, zapach typowo różany, zwiewny i lekki. Czy go polecam? Fankom różano-kwiatowych zapachów tak :) Koszt buteleczki o pojemności 100 ml to ok 24 zł. Dostępne są w drogeriach internetowych jak i nie których punktach sprzedaży stacjonarnej.

PLUSY
Piękne opakowanie
Zapach typowo różany
Niska cena
Trwałość

MINUSY
Kiepska dostępność

Produkt otrzymany w ramach współpracy
http://luxure.pl/

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam oryginalne Chloe-to zapach mojego życia ;) Ale perfumy Luxure naprawdę wypadają świetnie.Super zamienniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, fajnie wypadają :)

      Usuń
  2. Różany zapaszek to cos dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zapach :) mogę potwierdzić,że Elite to zdecydowanie "bukiet róż" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zapachu, ale lubię różane nuty, więc pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piżmo, róża....nie dal mnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli różany to zupełnie nie dla mnie - nie lubię tego zapachu w kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię różany zapach, choć niekoniecznie w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie przepadam za różanymi zapachami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie chciałabym go poczuć na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem fanką Alien i ten zapach towarzyszy mi cały czas;]

    OdpowiedzUsuń
  11. oo pierwszy raz widzę. Zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale flakon przypomina mi perfumy Chloe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę same plusy - jak tylko wykończę swoje zapasy muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za zapachem różanym w perfumach, więc raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam chyba właśnie te perfumy, już dawno wyrzuciłam kartonik i zapomniałam ich nazwy, prawie wykończone, napisy się starły, fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach zapewne by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  17. za zapachem róży w kosmetykach raczej nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczęcy i uwodzicielski? coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie przepadam za różanym zapachem, ale wygląd Twojego bloga skradł moje serce ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Wersji Rosso nie miałam, ale wierzę że pachnie cudownie, używam zapachów Luxure i jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny flakonik :) ja nie przepadam za różanym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dlatego je oddałam mamie :)

      Usuń
  22. Szkoda, że sobie niedawno kupiłam różane perfumy... Te wydają się lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak ci się skończą to zachęcam do zakupu ponieważ cena przystępna :)

      Usuń
  23. A ja bardzo lubię zapachy typowo kwiatowe, więc możliwe że te perfumy przypadłyby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. akurat zapachów różanych nie lubię ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)