poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Zielono mi czyli LOOK ON ELITE

Dzisiaj kochane przychodzę do was z pierwszą recenzją wody toaletowej LOOK ON ELITE. Jest on odpowiednikiem znanych nam dotychczas Chloe.
Świeżo-szyprowo-różana woń jest lekka i orzeźwiająca jak poranna rosa na trawie, jakby zawierała w sobie cząsteczki czystego tlenu. Delikatna harmonia cytrusów przypomina orzeźwiającą lemoniadę w upalny, letni dzień. Zapach porywa miksturą elegancji i świeżości. Odrobina paczuli, w końcowej nucie, dodaje woni luksusu, perfekcji i wyrafinowania.
Piramida zapachu:
- Nuta głowy:  grejpfrut, cytryna, słodka brzoskwinia
- Nuta serca: fiołek, płatki róży, naturalna woda różana
- Nuta podstawowa:  drzewo cedrowe, paczula, ambra
******
Co myślę o tym zapachu?
Opakowanie perfum jest bardzo delikatne, eleganckie i powiewa świeżością. Oczy cieszą się na widok tak ślicznego flakonu. Jego oprawa jest w kolorze jasnej zieleni. Nie ukrywam, że wybierając te perfumy to właśnie spowodowało, że się zdecydowałam na nie. Aplikacja jest przyjemna, atomizer się nie zacina, a kokardka dodaje zatyczce swoistego uroku. Jeśli chodzi o sam zapach, to uważam, że nie jest do końca w moim stylu. Nie czuję w nim w ogóle słodyczy, jest transparentny i delikatny. Jednak jest w nim coś, co sprawia, że mam ochotę czasami tak pachnieć. Używam go jak najdzie mnie ochota. Kojarzy mi się z rześkim kwietniowym porankiem, z wiosennymi kwiatami, i promykami słońca. Jest on mimo wszystko lekko elegancki, a zarazem bardzo wiosenny i rześki. Uważam, że jest odpowiedni dla młodych kobiet. Podsumowując, zapach jest ładny jednak nie zawsze mam na niego ochotę, aby nim pachnieć świeżo i wiosennie. Perfumy utrzymują się ok 5 max 6 godzin. Moim zdaniem za tak niską cenę to warto spróbować. Cena buteleczki o pojemności 100 ml, to ok 20/24 zł. Czyli jak dla mnie bardzo atrakcyjna cena. Dostępne są w drogeriach internetowych jak i w nie których punktach sprzedaży stacjonarnej.

Zapraszam na stronę producenta (Klik)
Oraz na Fb

                                                                              

45 komentarzy:

  1. Używam obecnie wód perfumowanych od Luxure i popieram, że za tak niską cenę zdecydowanie warto spróbować, bo są dość trwałe ;) Jeżeli chodzi o sam zapach, nie różnią się wcale od swoich drogich odpowiedników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety nie moge porónać z oryginałem żadnym, ale skoro tak twierdzisz to fajnie.

      Usuń
  2. Przynajmniej ta firma przyznaje się, że są to odpowiedniki perfum ;)
    Cena rzeczywiście bardzo przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś ciekawego jak dla mnie :). Muszę tylko zużyć moje obecne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym zapachu, szkoda tylko,że nie trafiłam na nie jeszcze stacjonarnie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny

    zapraszam http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym powąchać, bo buteleczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ryneczku kupiłam sobie te perfumy w wersji różowej, już ze dwa lata temu, gdy jestem nimi popsikana dostaję komplementy nawet od Pań. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz na ryneczku....
      Ciekawe może u nas kiedyś się pojawią.

      Usuń
  8. Miałam i mam zamiar kupić jeszcze raz!
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zapachów tej marki Luxure, ale czasem nie ma co przepłacać za oryginał bo i tańsze perfumy są dobre. Ja mam kilka i takich z górnej póki i kilka tanich podróbek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. utrzymują się dość długo, jestem ich ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądząc po nutach zapachowych to mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach wydaje się być bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ciekawe a i trwałość mnie zaskoczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  14. są tanie, więc można się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne opakowanie i faktycznie atrakcyjna cena :D

    OdpowiedzUsuń
  16. znam tylko wersję różową, ale nie powiem bardzo ciekawa jestem tej zielonej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą dokładnie wersję różową?
      Bo są chyba dwie jak sie nie myle.

      Usuń
  17. Opakowanie jest urocze :) Ciekawa jestem tego zapachu, trwałość całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja teściowa ich czasem używa. Zapach ogólnie ładny ale w moim odczuciu umiarkowany.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie takie świeże zapachy i chyba za taka cenę mogłabym spróbować w ciemno ;) a akurat mój codzienny zapach jest już na dnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie cena całkiem niska, ale musiałabym na żywo powąchać

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa woda toaletowa , a buteleczka cudowna ; ).

    OdpowiedzUsuń
  22. Cięzko mi ocenić zapach z samego opisu, ale wydaje się, że jest to zapach idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne nuty zapachowe,zaciekawiłaś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj zapach chyba by mi sie spodobal :) zwlaszcza ze cena smiesznie niska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa jestem zapachu.....może je gdzieś znajdę w sklepach...;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Płatki róż nie do końca mnie przekonują, ale za to grejpfrut i cytryna to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapach nie dla mnie, ale ładnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. z chęcią bym go powąchała,znam wersję różowego -jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)