poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Fluid nawilżający do twarzy dla cery mieszanej

Jak wiecie, jakiś czas temu zawarłam współpracę z Flax, dystrybutorem naturalnych kosmetyków Mythos. Przetestowałam już wszystkie kosmetyki, które sobie wybrałam do testów i został mi tylko ten fluid nawilżający do cery mieszanej. Musiał on poczekać dłużej na recenzję, a to z tego względu, że chciałam go dobrze poznać i przetestować na mojej buźce.
Jego nazwa to fluid, zupełnie nie wiem czemu. Jak dla mnie to najzwyklejszy krem do twarzy. Jest on przeznaczony dla cery mieszanej lub tłustej. Zawiera w sobie substancje aktywne takie jak: masło oliwkowe, mirt, łubin, słonecznik, jojoba, granat, soja, masło shea, gliceryna. Czyli same dobroci... Jego rola to nawilżanie, odżywianie, regulowanie natłuszczania oraz zapobieganie się świeceniu skóry.
Cena
Krem kosztuje ok 53 zł za pojemność 50 ml. Kupić go możemy na stronie sklepu Flax. Bardzo często są promocje i można go taniej upolować.
Co o nim myślę?
Fluid mieści się w plastikowej buteleczce z wygodną pompką dozującą. Moim zdaniem bardzo fajne i praktyczne rozwiązanie. Konsystencja jest lekka, nie tłusta i dość przyzwoicie i szybko się wchłania. Zapach jest leciutko ziołowy, co mi wcale nie przeszkadza, ponieważ nie pozostaje na długo. Jeśli chodzi o samo działanie kremu, bo to jest teraz najważniejsze, to mogę śmiało stwierdzić, że poradził sobie bardzo dobrze z nawilżaniem cery i zapobieganiu jej świeceniu.. Najważniejsze przy mojej cerze: nie zapchał porów, a dobrze nawilżył skórę na twarzy. Co do matowienia cery to też nieźle sobie poradził. Skóra aż tak się po nim nie świeci, zdecydowanie redukuje sebum. To wielki atut, ponieważ mam świecącą strefę T. To, co najistotniejsze, robi, czyli: nawilża i redukuje świecenie się cery. Jestem z niego zadowolona, choć nie ukrywam cena jest wysoka. Jednak za kosmetyk naturalny, wydaje mi się, że warto tyle zapłacić.

PLUSY
Nawilża
Matuje
Nie zapycha porów

MINUSY
Cena
 
http://flax.com.pl/
Pozdrawiam Natalia :)

29 komentarzy:

  1. Dobrze, że Cię zadowolił :) chętnie przetestowałabym jakiś kosmetyk tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej go nie widziałam, ani nie znam tej marki :) Ale wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam - i się zdziwiłam, bo sądziłam, że będzie to coś jak BB...

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś w sam raz dla mnie. Potrzebuję kremu, który matuje a przy okazji nie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo ciekawa produktów tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie produkty tej marki, ale ten jakoś mnie nie porwał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam że to podkład, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki... wejdę na stronkę i zobacze sobie inne produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam nad nim. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  10. też na pierwsze wrażenie myślałam, że to podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena fakt wysoka;(ale ciekawi mnie ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a już myslalam, że będzie o jakimś fajnym fluidzie. Cena jeśli jest naprawdę dobry to nie jest taka wysoka : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam suchą cerę więc u mnie by się pewnie nie sprawdził. Swoją drogą nazwanie tego fluidem jest zaskakujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt choć faktycznie cena ciut wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli matuje i nawilża to sądzę, że polubiłabym ten fluid :)
    Miałam kilka kosmetyków z tej firmy i wszystkie dobrze się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A myślałam, że to będzie taki fluid, coś na kształt kremów BB, a tu proszę krem :) Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale ten fluid brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba by się u mnie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawił mnie, skoro matuje :)) Żel do mycia buzi mi podpasował może i ten krem też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. coraz bardziej podoba mi się ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale mnie zaciekawiłas. W większości kremy matujące nie nawilżają, albo nawilżaja ale nie matują. mam taki, po którym moja skóra jest strasznie dziwna w dotyku :/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem jak najbardziej zainteresowana kosmetykami naturalnymi.....cena wysoka ale za dobry produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Możliwe, że to coś dla mnie. Nie znam tej marki, ale produkt wygląda ciekawie, no i ten naturalny skład :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)