niedziela, 31 sierpnia 2014

Eveline Dermapharm żel do codziennego stosowania + wyniki lakierowego rozdania :)

Dzisiaj kochane bez wstępnych ceregieli przychodzę z krótką recenzją na temat najnowszego żelu do higieny intymnej od Eveline. Oraz z wynikami lakierowego rozdania. Chętnych nie było zbyt wielu, ale to nie szkodzi. Sprężyłam się dzisiaj i chciałam już je mieć z głowy, bo jutro czeka mnie bardzo ciężki dzień.
Od producenta
 Żel LactaMED polecany jest do codziennej pielęgnacji okolic intymnych. Efektywnie koi i łagodzi podrażnienia, skutecznie neutralizuje nieprzyjemny zapach, dzięki czemu doskonale sprawdza sie nawet u osób intensywnie uprawiających sport. Żel wyjątkowo delikatnie myje miejsca intymne, nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka i pozostawiając na długo uczucie świeżości i komfortu Głównym składnikiem serii do higieny intymnej jest kwas mlekowy Działa antybakteryjnie i odpowiada za utrzymanie prawidłowego pH, dzięki czemu chroni przed infekcjami. Jest naturalnym składnikiem stref intymnych kobiety. Jego skuteczność została potwierdzona badaniami.
Cena, dostępność
Butelka żelu kosztuje ok 13 zł za pojemność 250 ml.
Dostępny jest już w wielu drogeriach stacjonarnych jak i internetowych. 
***
Po przetestowaniu 
Tak naprawdę nie ma co się wiele rozpisywać nad żelem do higieny intymnej. Moim zdaniem ma on dokładnie myć, nie podrażniać, dobrze się pienić,  ładnie pachnieć i być w miarę rozsądnej cenie. Ten spełnia wszystkie moje wymagania. Dokładnie i delikatnie myje, nie podrażnił mnie w żaden sposób, dość fajnie się pieni i delikatnie pachnie, a cena jest do przełknięcia. Jego konsystencja jest gęsta i przeźroczysta w efekcie jest wydajny. Bardzo fajnie, że producent dołączył do opakowania wygodną pompkę, która ułatwia dozowanie, a sama butelka jest opakowana w kartonik. Czyli mamy gwarancję, że nikt go nie otwierał przed nami. Jestem z niego jak najbardziej zadowolona.

PLUSY
Nie podrażnia
Dobrze się pieni
Delikatny zapach
Wydajny

MINUSY
Na razie brak

 *******
Lakierowy zestaw otrzymuje:

nusinka

Gratuluję i piszę do ciebie wiadomość :)

Pozdrawiam Natalia :)

39 komentarzy:

  1. Pewnie się na niego prędzej czy później skuszę :) Teraz mam z Lirene i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos nie ciagnie mnie do kosmetykow tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę go wypróbować:)
    Gratuluję dla nusinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nusinka gratuluję :) :*
    Jeśli chodzi o żel to niestety nie dla mnie. Unikam żeli do higieny intymnej, które mają w składzie SLS, PEG i parabeny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie trochę skład odpycha, ale mam go to wyprobuje : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym użyła ;) Gratulację dla zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię z Soraya żel i jest naprawdę dobry, nie ma SLS, SLES.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego żelu :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno się skuszę na ten płyn.Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Żelu z Eveline nie miałam. Przeważnie używam Facelle, Ziaja i Intimelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie jestem wierna Ziaji, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kosmetyk, może wypróbuje :)
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że się tak sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że się tak fajnie sprawdza! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że Eveline ma też kosmetyki do higieny intymnej. Wszechstronni są przyznać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ciekawy, fajnie, że ma pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go, ale jakoś nie chce mi się po niego sięgac..

    OdpowiedzUsuń
  18. jak wykoncze co mam wykonczyc to po niego siegne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od lat jestem wierna Ziai, sprawdza się u mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy:) Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam teraz z akcji Streetcom ale nazwy nie pamietam bo jakos nie weszla mi do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego jeszcze nie poznałam , gratulacje dla nusinki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje zwyciężczyni rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie zapowiadajacy sie produkt :)

    Dziekuje za wygrana :) Bardzo mnie ucieszyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten żel. Krzywdy nie czyni, fajnie nawilża i odświeża dając komfort na długi czas nawet w "kobiece dni"

      Usuń
  25. Mam i czeka w kolejce na testy :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)