poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Delikatny piaskowy lakier w kolorze różu...

Dzisiaj kochane chciałabym wam pokazać piękny różowy lakier z delikatną fakturą piaskową od sklepu internetowego Allepaznokcie. Jakiś czas temu zaczęliśmy współpracę i sobie go wybrałam do przetestowania. Czy mi się spodobał? Czytajcie dalej...
Cena
Obecnie lakiery możemy zakupić za ok 9, 90 zł w sklepie on-line (klik). 
Uważam, że cena jest dość znośna.
 Wytrzymałość
Bez topu wytrzymał 4 dni. Z topem tydzień. 
Testowany kilkakrotnie :)
 Krycie
Lakier po nałożeniu jednej warstwy ma spore prześwity. Jednak, gdy już nałożymy drugą warstwę to mamy idealnie płytkę pokrytą emalią. Kolor soczysty i bardzo ładny. Warstwa piaskowa nie jest taka bardzo chropowata, co nawet mi się spodobało. Jest delikatna i nie zaczepia o ubrania.

 Zmywanie
Jak to z piaskami bywa, nie jest łatwo, ale dla tego koloru warto :)
Nie barwi płytki paznokciowej.
PLUSY
Piękny kolor
Wygodny pędzelek
Delikatna faktura piaskowa

MINUSY
Naklejka na buteleczce nie zachęca (kiepska jakość)
http://allepaznokciekrk.pl/




39 komentarzy:

  1. Lubie piaski ale w nieco innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek

    http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię piaski. Mam tylko niebieskie i zielone. Teraz czas na róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a ja odwrotnie :)
      Czaję się na jakiś niebieski.

      Usuń
    2. Mam z Silcare jeden mocno niebieski i go uwielbiam. :)

      Usuń
  4. cudowny! odcień rózu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek bardzo fajny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wybrałam z tej serii ale mam numer 12

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za piaskami które nie są brokatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam piasek z tej firmy ;) są super ;)
    kolorek podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow to nieźle jeśli trzyma tydzień, nawet 4 dni to juz spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za lakierami piaskowymi, ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie piaskowe lakiery w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor świetny, podoba mi się, choć dla mnie ważne jest żeby pazurki się mocno błyszczały więc piaski odpadają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie neony <3 i jeszcze piasek to juz wogole!

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten kolorek;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale na paznokciach prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham lakiery piaskowe :D
    Kocham
    KOCHAM
    kocham
    :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny piaseczek i piękny letni neonowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny jest ten piasek, nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolor, jednak nie przepadam za piaskami
    blog świetny :*
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię piaski, mam podobny od wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek na prawdę fajny i letni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię piaskowe lakiery, ale ten kolorek nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny kolorek, lubię takie :)

    rzetelne-recenzje,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też go mam i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)