wtorek, 22 lipca 2014

Podkład matujący o beztłuszczowej formule



Dzisiaj bez wstepnych ceregieli...
Podkład Hd od Quiz Cosmetics o beztłuszczowej formule.
Cena
Nie mam pojęcia ile ten kosmetyk kosztuje ponieważ na stronie producenta nie ma takiej informacji. Ale przypuszczam, że do drogich nie należy i cena może wahać się coś ok 8/10 zł.
Dostępność
Kosmetyki tej firmy możemy dostać w małych drogeriach, sklepikach osiedlowych lub na stronie producenta (klik)
**
Po przetestowaniu na mojej twarzy
Zacznę od tego, że podkład dopiero dwa tygodnie stosuję, ale za to codziennie. Nie wiem czy to długo i wystarczająco, ale postanowiłam już napisać o nim recenzję. Podkład mieści się w małym, filigranowym opakowaniu w kolorze czarnym. Pojemność jest standardowa ok 30 ml. Pompka, która dozuje podkład nie zacina się. Zapach jest ładny i bardzo przyjemny, nie duszący. Konsystencja jest normalna jak u większości podkładów, dobrze się go rozprowadza na buzi. Nie tworzy plam ani smug. Jeśli chodzi o krycie to uważam, że średnio kryje. Osoby, które mają sporo do ukrycia nie będą zadowolone. Ja nie mam większych niespodzianek i dlatego mi odpowiada. Jego główna rola to zmatowienie skóry i tutaj spisuje się fajnie. Matuje strefę T na ok 5 godzin w ciepłe dni. Uważam, że wynik jest niezły.  Kolor jaki posiadam to 03, idealnie trafiony jak dla mnie. Podoba mi się to, że nie ma dużego wyboru w kolorystyce. Jak jest ich za dużo to nie umiem wtedy wybrać odpowiedniego koloru.  Podsumowując, podkład jest ok. W sam raz na letnie dni nie wymagające nakładania dużej tapety na twarz.

PLUSY
Przyjemny, delikatny zapach
Łatwo się nakłada
Nie tworzy smóg
Ładnie matuje
Filigranowe opakowanie

MINUSY
Średnie krycie

Pozdrawiam Natalia :)

39 komentarzy:

  1. No to chyba muszę kupić nowy podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że na dosyć jasny kolor :) Duży plus :)
    Wydaje mi się że 2 tygodnie codziennego używania to czas gdy spokojnie można się już wypowiedzieć na temat kosmetyków z szeroko pojętej kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że słabo kryję. Ogólnie bardzo mnie zaciekawił. Obseruję zapraszam na rozdanie Tangle Teezera

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak by się sprawdził u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam w ogóle tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już znalazłam ideał, więc raczej już nie chcę z tym ryzykować : )

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda ciekawie, takie średnie krycie nawet wolę od mocnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do tej por znałam tą firme jedynie z lakierów do paznokci, a tu proszę mają szerszy asortyment:) dość fajnie się ten podkład prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to potrzebuję dużego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego podkładu. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odnośnie firmy Quiz to tylko z lakierów do paznokci byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widzę ten podkład ;) ja natomiast zamierzam przerzucić się na mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kiedyś widziałam tę firmę w sklepach typu "wszystko po 4.50) i nie za bardzo jej ufam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne jest to, że ih produkty kosztują grosze ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe czy trzymałby się na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ciekawie brzmi, ale dla mnie znalezienie koloru pewnie byłoby niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z tego co czytam niestety nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie nie mialiby tak jasnego odcienia jak ja potrzebuję, ale ogólnie sam podkład bardzo sie mi podoba ;) i cena tez fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie miałam z nim do czynienia, ale brzmi nie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego podkładu,ale chętnie poznam:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie pewnie bylby za ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaki masz koloryt cery, ale ja jestem śniada.

      Usuń
  22. Brzmi ciekawie, ale nie znałam tej marki wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie może być gdyż nie potrzebuję aż tak mocnego krycia

    OdpowiedzUsuń
  24. Lekkie krycie na lato w sam raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy choć ja w lecie nie używam zadnych podkładów bo niestety wszystko mi spływa z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego podkładu. Ja mam na razie zapasy podkładu Astor :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fjany podkład i ma wygodne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę mnie zainteresował, ale widzę go po raz pierwszy, jakoś nie natrafiłam na niego w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy ten podkład, myślę że takie średnie krycie by mi wystarczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że się sprawdził:)
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio też odkryłam tani podkład ale z Ingrid tego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)