piątek, 25 lipca 2014

Multifunkcyjny krem CC 10 w 1 (Bielenda)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać pewien krem do twarzy. Jest nim krem CC 10w1 od Bielendy. Powiem wam szczerze, że krem typu 3w1 zniosę, ale 10w1? To już chyba lekka przesada...

Od producenta
Innowacyjny krem idealnie maskuje niedoskonałości oraz wyrównuje koloryt cery, intensywnie nawilża, skutecznie podnosi trwałość makijażu. Lekka, nietłusta formuła szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu, nie zatyka porów. Krem stanowi idealną bazę pod makijaż. Zawiera: Kwas Hialuronowy, Troxyrutynę i Alantoinę. 0% parabenów 0% sztucznych barwników 0% oleju parafinowego 0% PEG
Ponadto
 1. Maskować niedoskonałości takie jak:
     - rozszerzone pory
     - pajączki
     - przebarwienia
     - blizny potrądzikowe
 2.  Neutralizować zaczerwienienia
 3.  Długotrwale nawilżać skórę przez 24 h
 4.  Tonować i ujednolicać koloryt cery
 5.  Wzmacniać i uszczelniać naczynka
 6.  Łagodzić podrażnienia
 7.  Idealnie wygładzać
 8.  Usuwać oznaki zmęczenia i stresu
 9.  Zawierać naturalny filtr UV
10. Stanowić idealną bazę pod makijaż
Cena
Krem kosztuje ok 19 zł.
Cena jak dla mnie w normie, nie za duża, nie za mała jak na krem do twarzy.

Dostępność
Praktycznie wszędzie go dostaniemy w większych drogeriach oraz sklepach internetowych
Po przetestowaniu na mojej twarzy
Jak wspominałam na samym początku, że nie wierzę w bajki kiedy producent pisze, że dany produkt jest przeznaczony do kilkunastu funkcji naraz. Jakoś mnie to nie rusza i nie wierzę w takie cudawiaki. Rozumiem 2 w1 lub 3 w 1, ale żeby od razu 10 w 1? Oj nie, nie ma głupich. I co do tego kremu się nie pomyliłam bo spełnia on kilka funkcji, ale napewno nie wszystkie. Bynajmniej na mojej twarzy, nie wiem jak u was.

Muszę przyznać, że krem zachęca swoim nietuzinkowym i eleganckim opakowaniem. Bardzo mi się ono spodobało. Krem ma pojemność 30 ml. Jego konsystencja jest średnio gęsta, dobrze się rozprowadza na twarzy, szybko się wchłania przy czym bardzo ładnie pachnie i ma fajny miętowy kolorek oraz zapach. Co do jego działania to odniosę się w punktach:

 1. Maskować niedoskonałości takie jak:
     - rozszerzone pory-   efektów nie zauważyłam
     - pajączki - efektów nie zauważyłam
     - przebarwienia - efekt delikatny
     - blizny potrądzikowe- nie mam, więc się nie wypowiem
 2.  Neutralizować zaczerwienienia - w minimalnym stopniu
 3.  Długotrwale nawilżać skórę przez 24 h- fajnie nawilża skórę
 4.  Tonować i ujednolicać koloryt cery- tak
 5.  Wzmacniać i uszczelniać naczynka- nie wiem jak to sprawdzić
 6.  Łagodzić podrażnienia- raczej nie
 7.  Idealnie wygładzać- tak, fajnie wygładza
 8.  Usuwać oznaki zmęczenia i stresu- nie
 9.  Zawierać naturalny filtr UV-  fajnie, że taki ma, ale nie sprawdzę tego :/
10. Stanowić idealną bazę pod makijaż- tak
http://bielenda.pl/serie/kremy-cc-10w1
Pozdrawiam Natalia :)

36 komentarzy:

  1. Miałam na niego straszną ochotę ale gdzieś przeczytałam, że to bubel i sobie darowałam. A szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli w sumie wart wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście producenci trochę przesadzają z tymi swoimi obietnicami i właściwościami. Wolałabym 2 w 1, ale rzetelnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. E jakoś mnie nie kusi. Mam CC z Mixa i też niczego nie urywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam, ale wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego CC ;)a obietnice producentów - szkoda gadać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie wierzę w tego typu specyfiki . Mamy kremy o konkretnych właściwościach i nie zawsze spełniają one swoją funkcję. Tu nagle pojawia się krem 10 w 1 i niby czyni cuda.
    Lubię bielendę , ale w to nie uwierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc po punktach, to taki średni, chociaż kremy CC chyba mają to do siebie, że krycie bardzo słabe. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło- w lato takie krycie jest moim zdaniem wystarczające ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz sprawdzić, czy ma w składzie filtr :)

    Jakoś też nie wierzymy w produkty typu 10w1:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego kremu CC :) Producent trochę przesadza z tymi obietnicami, ale przynajmniej niektóre się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam go, ale ciekawi mnie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś ciągle nie mogę się przekonać do tych wszystkich BB i CC kremów.

    OdpowiedzUsuń
  13. bielenda pobiła eveline! 10 w 1 <3 nie kupię go bo on prawie nic nie robi z tego wynika : c

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny tylko do ciała jako tako się spisuję, ale jest to dla mnie zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mialam go nigdy i jakos mnie nie ciagnie zeby go przetestowac, nie wiem czemu ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://run-out-of-breath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremów CC jeszcze nie używałam i nie wiem, czy się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jakoś nie kusi, ale zadowolona byłam z kremu CC od L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy jeszcze nie używałam kremów CC

    OdpowiedzUsuń
  19. też nie wierzę w takie kosmetyki na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie wierzę w takie działanie 10 w 1, że niby jeden kosmetyk zastąpi wiele
    na tego raczej się nie skuszę, ale ogólnie kremy cc jakoś mnie nie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jeszcze kremu CC

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam, ale lubię kremy CC, więc może kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Również nie wierzę w takie obietnice, niedługo wymyślą 100 w 1 :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Opakowania produktów Bielenda CC, BB i 10 w 1 są niesamowicie eleganckie :)
    Miałam ten kremik i spisał się u mnie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że ma strasznie podobną konsystencję do kremu do cery naczynkowej z Perfekty DAXA

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię tego typu produktów, dostępnych na naszym rynku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam wersję rozświetlająca,fajnie się prezentuje rozświetla twarz,jednak i tak muszę użyć podkładu :) Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiedziałam, że taki produkt istnieje :) Ale skoro nie kryje niedoskonałości to raczej się nim nie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedługo wypuszczą dezodorant, krem do twarzy i szampon w jednym :-P

    OdpowiedzUsuń
  30. Też nie wierzę w takie cuda 10 w 1, bo wiadomo, że krem nigdy nie spełni w 100% wszystkich takich funkcji, no ale chwyt marketingowy musi być :) Opakowanie jest rzeczywiście ładne i przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie wypróbuję

    ps. a u mnie? STYLIZACJA ZA GROSZE;)

    OdpowiedzUsuń
  32. 10w1 hehe dla mnie też stanowczo za dużo obiecanek ;)) jak widać przesadzone, atak ładnie opakowanie i zachęcająco wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)