czwartek, 24 lipca 2014

Lakier do paznokci laura Conti (124)

Dzisiaj dziewczyny pokażę wam kolejny lakier do paznokci od Laury Conti, a dokładniej od Coloris. Dokładną recenzje lakieru znajdziecie tutaj (klik). Kolor jaki dzisiaj prezentuje to lekka czerwień o numerku 124. Niby kolor piękny, ale jak dla mnie za mało jest na pigmentowany. Może na zdjęciach tego, aż tak nie widać, ale niestety mało w nim soczystej czerwieni.  Ja kocham kiedy czerwień jest mega krwiście soczysta i nie prześwituje mi :) To tyle w temacie zapraszam na małą pokazówkę :)
**********
*********
**********
I co sądzicie o kolorku?
http://beautik.biz/

Pozdrawiam Natalia :)

37 komentarzy:

  1. Kolorek bardzo ładny, jestem na TAK! :)
    Idealny na lato *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny, ale dla mnie mam takie jakby żelkowate wykończenie i jest zbyt przeźroczysty? Brakuje wyrazistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się z tobą średnio kryje dopiero ten efekt uzyskałam po 3 warstwach.

      Usuń
  3. Kolorek ma bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek taka krwista czerwień , lecz ja wole coś w stylu bordowym : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowane tak dla tego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi kolor się spodobał, taki inny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek bardzo przyjemny, choć faktycznie nie jest to taka soczysta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek ładny ale faktycznie brakuje mu tej soczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię czerwienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. coś na pograniczu czerwieni i pomarańczu, nie do końca mój odcień...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zbyt marchewkowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie taki jakiś mało soczysty ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolor i ten błysk

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kolory zawsze się ładnie prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widać prześwity,słaba ta czerwień :/

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście mało pigmentacji ale za to ładnie się błyszczy :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na 3 warstwy,to mało soczysty jest:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odcien cudowny, ale faktycznie widać ze ma taka specyficzna formule : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie do końca lubię takie odcienie, wolę bardziej soczystą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)