sobota, 19 lipca 2014

Całkiem przyjemny i tani lakier marmurkowy

Ostatnio sobie przypomniałam, że jakiś czas temu zamawiałam sobie na allegro marmurki Lemaxa. Jakoś zapomniałam o ich istnieniu. Przypomniałam sobie o nich podczas ostatnich porządków i chciałabym wam pokazać jeden z nich. Jest nim taki lekki róż. Zapraszam na krótką prezentację.
Krycie
Po pierwszej warstwie są spore prześwity, ale po już po dwóch mam fajny efekt. Pędzelek jest fajny i dobrze się nim maluje. Konsystencja również ok.
Wytrzymałość
Bez utwardzacza jest kiepsko. Bo tylko dwa, góra trzy dni i pojawiają się odpryski. Natomiast z utwardzaczem to ok 5/6 dni.
Zmywanie
Szybko i bez problemu. Nie barwi płytki paznokciowej.
Cena
Jak dla mnie śmieszna bo za sztukę zapłaciłam ok 1,90 zł.
Dostępność
Małe targowiska, małe drogerie oraz sklepy on- line.

PLUSY
Tani
Ładna kolorystyka

MINUSY
Słaba wytrzymałość, ale za tą cenę nie narzekam :)

Podsumowując
Uważam, że od lakieru za 1,90 zł  nie mogę za wiele wymagać. Ten fajnie i delikatnie się prezentuje, a z utwardzaczem jest wporządku. Szkoda tylko że bez niego dwa dni trzyma, ale to może również zależeć od stanu paznokci. Moje nie są w najlepszym stanie...
Ogólnie jestem na tak :)

51 komentarzy:

  1. Ładny ten lakier. chociaż jak dla mnie zbyt delikatny :) wolę intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę! strasznie podobają mi się marmurki!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię marmurkowe lakiery. Mam ich kilka - firmy LEMAX - kupione w cenie promocyjnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie wygląda marmurek na pazurkach :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny, bardzo podobają mi się marmurkowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się jak wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny lakier :) Szkoda, że jest dość trudno dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam tylko marmurki firmy Lemax, o tej firmie nie słyszałam :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się lakiery marmurki :) Ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten marmurek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda tak delikatnie i cena super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglada u mnie czy lakier za 2 czy za 20 zl to i tak sie nie trzyma wcale wiec wole te tanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładny, za tą cenę to żal nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda jak masa z makiem. ;-) Fajny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena jest powalająca :D



    ZAPRASZAM NA ROZDANIE !!
    http://brokatwspreju.blogspot.com/2014/07/brokatowo-wosowe-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się marmurki nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i nie jest wytrzymały, ale przynajmniej jest tani i mogłaś sprawdzić jak będzie się lakier tego typu prezentował na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie się prezentują, zwłaszcza przy tak niskiej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor;) Nie można za wiele wymagać od tak taniego lakieru,ale i tak efekt jest bardzo ładny:) Lubię tego typu lakiery,dają ładne wykończenie np.stylizacji czy makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lemaxy wcale nie są dużo droższe ;P 2 ziko więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula to są Lemaxy tylko w innym opakowaniu.

      Usuń
  21. Bardzo podobają mi się marmurki, także jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ladny,lubie te marmurki,ale wole lemaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wygląda jak na lakier za 2 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny kolorek, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo nie spodziewałam się, że na paznokciach będzie tak ładnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda jakby posypany makiem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja sie zastanawiam czemu lemax ten sam lakier daje do tylu rożnych buteleczek : p mam go (ale w tej innej butelsi) i bardzoooo lubie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam marmurki. Wyglądają smakowicie, delikatnie i dziewczęco na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam delikatne KOLORY!;*
    A ten wygląda przecudnie na Twoich pazurkach ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny, ja mam tylko marmurki od Lemax:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny, subtelny marmurek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie on wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam zapraszam do dodania bloga na www.kosmetoblogi.blogspot.com, jeśli jest Pani zainteresowania dodaniem(bezpłatnie) swojego bloga proszę o meila z linkiem swojej strony na kosmetoblogi@gmail.com. na fb-Kosmetoblogi też jesteśmy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. taki subtelny i delikatny, mnie się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajny lakier :-) podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny lakier, bardzo ładny efekt i trwałość, jak na taką cenę, fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny, delikatny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam bardzo podobny i oprócz tego że mi się go dość ciężko zmywa to nie mam kompletnie żadnych innych zarzutów bo u mnie wytrzymuje ok 3 dni a to juz jest dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)