środa, 25 czerwca 2014

Bardzo przyjemny, rozświetlający krem CC Eveline




W ostatnim czasie dostałam paczuszkę z kosmetykami Eveline do przetestowania. Paczuszka była okazała, a w niej znalazł się ten krem. Jakoś podeszłam do niego niepewnie, ale po nałożeniu zostałam usatysfakcjonowana jego działaniem. Po kilku aplikacjach śmiem twierdzić, że jest dość dobrym kosmetykiem na letnie dni. Nie wymagające większej tapety.

W skrócie co na producent obiecuje
1.redukuje oznaki zmęczenia
2.wyrównuje koloryt cery
3.długotrwale i skutecznie matuje
4.zmniejsza widoczność porów
5.koryguje niedoskonałości
6.intensywnie nawilża i wygładza
7.SPF 15 chroni przed UVA/UVB

PRZEZNACZENIE
Cera zmęczona, szara, zestresowana, pozbawiona energii i blasku.
Cena
Taki kremik kosztuje ok 20 zł za tubkę o pojemności 30 ml.
Dostępność
Kupić go możemy w wielu drogeriach stacjonarnych, internetowych jak i sklepie firmowym Eveline (klik).
*****
Po przetestowaniu
Krem mieści się w kartoniku, a jego docelowe opakowanie to plastikowa tubka o pojemności 30 ml. Najzwyklejsza i bardzo wygodna. Po otwarciu kremu miałam wrażenie, że w tubce jest połowa kosmetyku. Niby 30 ml, ale na bank jest go mniej, może 20 ml. Reszta to więcej powietrza niż samego kremu. Jak dla mnie dziwna sytuacja. Zapach jest neutralny, szybko się ulatnia po nałożeniu. Konsystencja jest lekko rzadka, ale dobrze się go rozprowadza po buzi. Kolor kremu jest lekko ciemny, w sam raz dla mojej lekko opalonej karnacji. Dla bladziochów zdecydowanie odpada. Co do działania tego kremu to chciałabym sie odnieść tak samo jak w opisie czyli punkcik po punkciku, jak to u mnie wyglądało, zatem do rzeczy.
1.redukuje oznaki zmęczenia
Tutaj zgodze sie z tym stwierdzeniem w 100%. Od razu widac różnicę na mojej zmęczonej twarzy. Worków nie zakrywa, ale je delikatnie neutralizuje.

2.wyrównuje koloryt cery
Moim zdaniem idealnie wyrównuje koloryt i ujednolica. Bardzo dobrze dopasowuje się do cery.

3.długotrwale i skutecznie matuje
Hmm, tutaj niekoniecznie. Tuż po nałożeniu miejscami się świecę na buzi, ale po chwili się wchłania. Mat utrzymuje się ok 4 godzin.

4.zmniejsza widoczność porów
Tak, ale delikatnie i bez spektakularnych efektów. Napewno ich nie zapycha.

5.koryguje niedoskonałości
 Bardzo delikatnie i subtelnie. Z większymi syfami sobie nie poradzi.

6.intensywnie nawilża i wygładza 
Te intensywnie to za dużo powiedziane, ale faktycznie nawilża na długi okres czasu, cera z pewnościa nie jest sucha. Czy wygładza? Ciężko mi to określić, ale delikatnie pewnie tak.

7.SPF 15 chroni przed UVA/UVB
Może i ma, ale nie wiem jak to sprawdzić :)

Podsumowując
Zazwyczaj producenci lubią nakoloryzować w opisie kosmetyku co to on nie robi, ale ja nigdy nie jestem ślepo zapatrzona w ich te obietnice i zawsze podchodzę do tego z przymrużeniem oka. Ten krem jednym słowem spisał się na mojej cerze nieźle. Jednak nie wróciłabym do niego z jednego powodu. Ponieważ za taką małą ilość kosmetyku nie zapłacę 20 zł. Bez przesady, nie będę płaciła za opakowanie. Wolę poszukać innej alternatywy. Za samo działanie kremu polubiłam go. Fajnie nawilża, redukuje niedoskonałości, ujednolica koloryt cery, delikatnie matuje, jest spoko. Suma sumarum krem jest fajny:)

Czy go polecam?
Tak

Pozdrawiam Natalia :)


36 komentarzy:

  1. Fajny ale u mnie by się nie sprawdził :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam go do testów, jednak jeszcze go nawet nie otworzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, sama nie wiem, czy bym go chciała, raczej nie, chyba wolę standardowe podkłady

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się cieszę, że ma filtr, bo jestem w trakcie kuracji kwasami i to duże udogodnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię rozświetlające kremy, fajnie że ma spf. Skóra zawsze wygląda zdrowiej jak nałoży się taki kremik :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Eveline, ale tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kosmetyk, nie mam jeszcze żadnego kremu cc więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremu CC nie miałam - ostatnie pokusiłam sie na BB hmm i jakoś nie jestem nim zachwycona . Z Eveline nie miałam jeszcze żadnego podkładu ale za to balsamy do ciała lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go ;) jeszcze nietestowany ;) ale widzę, że z przyjemnością zabiorę się do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie niestety okazał się za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje się ciemny, ale się dopasował ;) może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym kiedyś spróbować :)
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kremu CC, ale BB używam regularnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze dla bladziochów odcień jest za ciemny :( Konsystencja wydaje mi się być bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  15. też go mam , gdyby był jaśniejszy o kilka tonów na pewno używałabym go na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że na lato dla mnie by bł idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tych wszystkich kremów bb i cc itp unikam, jeszcze nie trafiłam na taki który by się dobrze sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kremy BB i CC u mnie jakoś się nie sprawdzają, ale fajnie, że Tobie się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam troszkę inny CC z Eveline i też go lubię, chociaż krycie mogłoby być ciut lepsze, matowienie też ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Póki co nie używałam kremów cc, ale jestem raczej blada, więc jak mówisz, ten mógłby być dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dla mnie, bo niestety ja potrzebuje duże krycie : c

    OdpowiedzUsuń
  22. Musiałabym sprawdzić jaki ma skład, ale najprawdopodobniej nie mogę go używać. Cena za ilość nie dla mnie, wiec tak czy siak szukam dalej innego kosmetyku idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego nie mam, ale mam "Magical CC Cream Diamonds & 24k Gold, Nawilżająco-rozświetlający krem 8w1" tej marki i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo widzę również recenzja tego kosmetyku (pozytywna). Nigdy go nie używałam, czas najwyższy to zmienić.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie te kremy to porażka. Zdecydowanie wolę krem BB

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie kremy BB/CC z Eveline są jednak za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  27. 30 mL to standardowy rozmiar podkładu:) Także nie jest żle, natomiast wygląda na ciemny i ja już się nie skuszę:/

    OdpowiedzUsuń
  28. CC czy BB i tak na jedno wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  29. już sie ucieszyłam, że fajny kremik dla mnie,a tu ciemny kolor, czyli taki bladzioch jak ja nie bedzie z niego zadowolony :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Rownież go testuję i zgadzam się z Twoją opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam jeszcze żadnego kremu CC :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem fajny, szkoda, że nigdzie go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie kosmetyki tej firmy, są w dobrej cenie i całkiem niezła jakość ale tego produktu jeszcze nie miałam, szukam stylizacji na sukienki wieczorowe, jak coś macie możecie podpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)