wtorek, 3 czerwca 2014

Krem BB (all in love) czyli kolejny mój ulubieniec





Ostatnio mam fazę na kremy BB. Poznaję różne marki i porównuję, który lepszy, a który gorszy. Nie mając wielkiego doświadczenia myślałam, że moim ulubionym pozostanie wspomniany orzech i bursztyn od Bielendy, ale pomyliłam się. Po przetestowaniu tego kremu od Verony, zmieniłam zdanie....

Od producenta o kremie
Wielofunkcyjny krem do twarzy nowej generacji. Posiada właściwości nawilżające i odżywcze. Niweluje oznaki zmęczenia. Lekka konsystencja kremu zapewnia idealne dopasowanie do skóry. Zawarte w kremie pigmenty wyrównują koloryt cery ukrywając niewielkie niedoskonałości i zaczerwienienia. Zawarty w kremie filtr UV chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Składniki kremu 
Aqua, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Triethylhexanoin, Hydrogenatedolydecene, PEG-10 Dimethicone, Dimethicone (and) Dimethicone/PEG-10/15, Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate (and) BHT, Biosaccharide Gum-1, Magnesium Sulfate, Acrylates/Dimethicone Copolymer (and) Cyclopentasiloxane, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothialozinone, Camelia Sinensis Leaf Extract, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Bisulfite, Disodium EDTA, +/-Cl77891, Cl77492, Cl77491, Cl77499
 
Cena, dostępność
Krem jest bardzo tani, jego koszt to zaledwie 8 zł.
Dostępny jest np. tutaj
Dostępna kolorystyka
 ******
 ******
Po przetestowaniu na mojej buźce :) 
Zacznijmy od opakowania w jakim znajduje się krem BB.
 Otóż krem mieści się w czarnej, eleganckiej tubce na której widnieją srebrne, mieniące się napisy. Samo opakowanie jest ładne i zwraca na siebie uwagę, bardzo mi się podoba taka oprawa. Odcień jaki posiadam to numerek 02. Jak dla mnie strzelony w 10, ponieważ jestem delikatnie opalona i świetnie się dopasował do mojej skóry. Jego konsystencja jest bardzo lekka, łatwo się go rozprowadza i wystarczy odrobina, aby pokryć nim całą twarz. Dośc szybko się wchłania, jednak mam cerę mieszaną i efekt na samym poczatku jest świecący. Dopiero gdy się wchłonie przestaję się świecić. Czyli przed wyjściem muszę nałożyć go na jakieś 10 minut przed i odczekać, ale mi to wcale nie przeszkadza. Jeśli chodzi o efekty w postaci krycia to nie mam większych problemów z krostkami i jak dla mnie delikatne krycie jest odpowiednie. Wiadomo, że pryszczy nie pokryje, ale bardzo fajnie wyrównuje koloryt cery, niweluje oznaki zmęczenia na buzi. Uważam, że jest idealny w letnie, nie wymagające dni, kiedy nie muszę kłaść mocnego makijażu. Wystarczy, że położę krem, przypudruję strefę T i tyle. Jeszcze nie wspomniałam o nawilżeniu. Faktycznie delikatnie nawilża skórę, jednak wolałabym, aby ją matowił.

PLUSY
Tani
Wydajny
Nawilża
Dobrze się rozprowadza 
Wyrównuje koloryt cery
Nie ciemnieje po aplikacji

MINUSY
Nie matuje
                                                               

31 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze podkładu tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się bała, że ten najjaśniejszy byłby dla mnie zbyt ciemny ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czas letni taki krem bb świetnie się sprawdzi. Ja też wybieram takie kremy jeśli tylko nie mam większego wyjścia ;) Nie ma potrzeby torturować naszej twarzy jeśli można wyglądać naturalnie w takim oto " niby podkładzie" ;)
    Ciekawie i sensownie przedstawiona recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie znalazłam odpowiedniego BB dla siebie, wszystkie za ciemne niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że produkt nie matuje skóry. Jednak mimo wszystko, jak za taką cenę, warto się na niego skusić ;) Nie miałam go nigdy, ale może kiedyś go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wakacje planuję sobie kupić właśnie jakiś BB, może ten wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekonałaś mnie, z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam go :) Tani i jakościowo powala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie cena bardzo niska jak na taką dobrą jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. produkt godny uwagi ze wzgledu na cenę.Ja niestety potrzebuje czegos kryjacego

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam okazji go używać. Szkoda, że nie matuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. też go testuję i jestem nim zachwycona :) i zgadzam się, że nie matuje, ale jakoś strasznie mi to nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego BB ;) Wiem od jakiego zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy i sporo osób go zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niestety potrzebuje kryjących produktów : c ale może jak mi się poprawi to spróbuję : )

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam okazji jeszcze wypróbować może się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  17. żałuję, że nie dodałaś zdjęcia jak wygląda kolor na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałoby się zdjęcie twarzy, ale jak za tę cenę to jestem przekonana by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie potrzepuję dużego matu bo mam go z natury, moja skóra nie świeci się raczej, jest sucha.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam parę ich produktów i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. ze względu na trądzik, staram się unikać produktów z silikonami w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam już sporo dobrego o tym kremie BB, może kiedyś go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również go lubię, ale nie jest na pierwszym miejscu na liście moich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, ile zalet i jaki kolor ładny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie prezentuje się na skórze :) Lubię kremy BB w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama go używam jest wprost rewelacyjny;) A na lato idealny:)
    Bardzo Przyjemny blog , miło się tu przebywa szybko i ciekawię się czyta;*
    Napewno będe stałym bywalcem;*

    Obserwuję i liczę na mały rewanżyk;*
    Razemoceniajmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)