środa, 26 lutego 2014

Prawdziwe masełko do ciała z miodem manuka

Gdy otrzymałam paczuszkę z tym masełkiem i je następnie otworzyłam, byłam pod wrażeniem, że jest takie spore i takie..... No właśnie jakie to czytajcie dalej kobitki :)

Od  producenta o masełku :)
Masełko masełkiem, ale najważniejsze składniki odżywcze:
Miód Manuka- przywraca zdrowy wygląd skórze ma właściwości anty-bakteryjne i przeciwzapalne
 Wosk pszczeli-jest przeciwutleniaczem o właściwosciach anty-bakteryjnych, przeciwgrzybicznych i łagodzących
 Olejek z Nasion kukui- doskonale nawilza, opóźnia procesy starzenia, ma właściwości  odbudowujące skórę.
 Olejek z Pasiflory- przeciwzapalny, odżywczy, łagodzący
 Masło Shea- Charakteryzuje się właściwościami  odżywczymi, ochronnymi, nawilżającymi i kojącymi


Składniki masełka
Aqua, Butyrospermum parkii butter ( Shea butter), Glycerin, Caprylic/capric trigliceride, Glyceryl stearate, Cetearyl alcohol, Polyglyceryl-3 Dlcltrate/stearate, Dicaprylyl ether, Parfum, Citrus aurantlum, Ferula galbaniflua, Sodium polyacrylate, Mel (Manuka honey), Passiflora Incarnata (Passion flower) seed oil, Aleurites moluccana (kukul) seed oil, Propolis extract, Sodium stearoyl glutamate, Xanthan gum, Benzophenone-4, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, C.I. 19140, C.I. 14700, Benzyl salicylate, Hexyl cinnamal, Hydroxycitronelial, Linalool, Geraniol


Cena, dostępność, opakowanie
Koszt takiego masełka to ok 49 zł, za pojemność 450ml.
Kupić go możemy w sklepie internetowym Forever Young. Opakowanie jest plastikowe z metalową, szarą zakrętką. Wygodne, lecz duże :)


Zapach, konsystencja
Zapach jest lekko kwiatowy, delikatny nie przypominający zapachu miodu. W żaden sposób nie drażniący noska. Jak dla mnie fajny, rzadko spotykany w kosmetykach. Konsystencja bardzo zwarta i gęsta, również rzadko spotykana jak na masełka. Dobrze się rozprowadza na ciele.


****

Po przetestowaniu masełka na moim ciele 
Jak wspominałam wcześniej gdy otrzymałam te masełko to moim oczom ukazało się wielkie plastikowe pudełeczko. Nie przypuszczałam, że ono będzie aż tak duże, ale oczywiście to na plus. Cena adekwatna do pojemności i jakości kosmetyku. Zacznę może od tego, że masełko ma gęstą i dość kremową konsystencję w kolorze różu. Byłam pod wrażeniem gdy je nabierałam na dłonie bo miałam wrażenie jakbym maczała dłonie w prawdziwym maśle he he. Pierwszy raz się z taką konsystencją spotkałam. Inne masła były dużo rzadsze, a tu taka miła niespodziewanka :)  Bardzo fajną rzeczą w nim jest to, że szybko się wchłania i rozprowadza pomimo ciężkiej i zwartej konsystencji. Świetnie nawilża ciało i na drugi dzień czuć delikatną woń masełka na skórze. Pierwszy raz się spotkałam z tak fajnym masłem do ciała. Tylko szkoda, że jest takie drogie, ale w sumie warto dać tyle pieniedzy za dobry, nie bublowaty kosmetyk do ciała. Masełko nie pozostawia tłustej warstwy na ciele, nie uczula i pięknie pachnie, ale to już wiecie. Ogólnie jestem jak najbardziej zadowolona z używania tego kosmetyku. Jest naprawdę dobrym nawilżaczem skóry. Polecam go osobom z naprawdę suchą skórą. Wydaje mi się, że bez problemu by podołał jej nawilżeniu.

PLUSY
Nawilża ciało
Nie zostawia tłustego filmu na skórze
Kwiatowy zapach
Ciekawa konsystencja
Szybko się wchłania

MINUSY
Cena, ale za takie masełko mogę tyle zapłacić, jest bardzo wydajne.

I jak co sądzicie o nim dziewczyny?

Pozdrawiam
Natalia







  • Miód Manuka (pochodzenia Nowozelandzkiego): przywraca zdrowy wygląd skórze, ma właściwość anty-bakteryjne i przeciwzapalne.
  • Wosk Pszczeli: jest przeciwutleniaczem, o właściwościach anty-bakteryjnych, przeciwgrzybicznych, łagodzących, jak i uzdrawiających.
  • Olejkek z Nasion Kukui: idealny do skóry także dojrzalej, doskonale nawilża, opóźnia procesy starzenia, ma właściwości odbudowujące skórę i odmładzające
  • Olejek z Passiflory (passion flower): przeciwzapalny, odżywczy, nawilżający, łagodzący, kojący i opóźniający procesy starzenia się skóry
  • Masło Shea: charakteryzuje się właściwościami odżywczymi, ochronnymi, nawilżającymi, kojącymi, przywracającymi równowagę i odmładzającymi.
  • - See more at: http://www.forever-young.pl/450ml-maso-do-ciaa-z-miodem-manuka-woskiem-pszczelim-masem-shea-i-nutk-kwiatow-kwitncej-pomaraczy-316-p.asp#sthash.CKdXvvPZ.dpuf







  • Miód Manuka (pochodzenia Nowozelandzkiego): przywraca zdrowy wygląd skórze, ma właściwość anty-bakteryjne i przeciwzapalne.
  • Wosk Pszczeli: jest przeciwutleniaczem, o właściwościach anty-bakteryjnych, przeciwgrzybicznych, łagodzących, jak i uzdrawiających.
  • Olejkek z Nasion Kukui: idealny do skóry także dojrzalej, doskonale nawilża, opóźnia procesy starzenia, ma właściwości odbudowujące skórę i odmładzające
  • Olejek z Passiflory (passion flower): przeciwzapalny, odżywczy, nawilżający, łagodzący, kojący i opóźniający procesy starzenia się skóry
  • Masło Shea: charakteryzuje się właściwościami odżywczymi, ochronnymi, nawilżającymi, kojącymi, przywracającymi równowagę i odmładzającymi.
  • - See more at: http://www.forever-young.pl/450ml-maso-do-ciaa-z-miodem-manuka-woskiem-pszczelim-masem-shea-i-nutk-kwiatow-kwitncej-pomaraczy-316-p.asp#sthash.CKdXvvPZ.dpuf
    • Miód Manuka (pochodzenia Nowozelandzkiego): przywraca zdrowy wygląd skórze, ma właściwość anty-bakteryjne i przeciwzapalne.
    • Wosk Pszczeli: jest przeciwutleniaczem, o właściwościach anty-bakteryjnych, przeciwgrzybicznych, łagodzących, jak i uzdrawiających.
    • Olejkek z Nasion Kukui: idealny do skóry także dojrzalej, doskonale nawilża, opóźnia procesy starzenia, ma właściwości odbudowujące skórę i odmładzające
    • Olejek z Passiflory (passion flower): przeciwzapalny, odżywczy, nawilżający, łagodzący, kojący i opóźniający procesy starzenia się skóry
    • Masło Shea: charakteryzuje się właściwościami odżywczymi, ochronnymi, nawilżającymi, kojącymi, przywracającymi równowagę i odmładzającymi.
      - See more at: http://www.forever-young.pl/450ml-maso-do-ciaa-z-miodem-manuka-woskiem-pszczelim-masem-shea-i-nutk-kwiatow-kwitncej-pomaraczy-316-p.asp#sthash.CKdXvvPZ.dpuf







  • wane przez całą rodzinę
  • do osiągnięcia optymalnych rezultatów zalecamy stosowanie masła z Miodem Manuka jako dopełnienia codziennych zabiegów pi
  • - See more at: http://www.forever-young.pl/450ml-maso-do-ciaa-z-miodem-manuka-woskiem-pszczelim-masem-shea-i-nutk-kwiatow-kwitncej-pomaraczy-316-p.asp#sthash.CKdXvvPZ.dpuf

    36 komentarzy:

    1. O tym miodzie manuka bardzo dużo słyszałam :))
      Zaciekawiło mnie to masełko :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Jak dla mnie za dobre masło to nie jest tak dużo, masła z The Body Shop są droższe, a skład tego jest naprawdę FAJNY. Ale że szybko się wchłania? Nie spodziewałabym się, a to, że produkt będzie się wchłaniał całą wieczność to moja największa obawa.

      OdpowiedzUsuń
    3. Naprawdę wchłania się szybciutko, też byłam zdziwiona tym faktem.
      Sama widzisz jaka konsystencja.

      OdpowiedzUsuń
    4. Cena faktycznie wysoka.. ale skoro działa to może i warto...:)
      Chociaż ze skórą mojego ciała problemów nie mam i zwykła oliwka za kilka zł daje bardzo fajne nawilżenie:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Bardzo fajne masełko :) Jak dobrze się sprawuje to i cenę można przeboleć ;D

      OdpowiedzUsuń
    6. Bardzo gęste więc pewnie dość bogate :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Widać, że to konkretne masełko - konsystencja jak marzenie ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Czytam dziś o nim już drugą opinię i znów same zalety :) no może cena mało fajna ale zawsze warto upolować w trakcie promocji :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Same pozytywne recenzje i dobry skład, cudowne masełko się zapowiada :)

      OdpowiedzUsuń
    10. miód manuka jest świetny, ma rewelacyjne działanie lecznicze, ale nie wiedziała, że można go znaleźć w kosmetykach:) bardzo zachęciłaś mnie do tego masła:)

      OdpowiedzUsuń
    11. Sam miód należy do bardzo drogich, także nie dziwię się cenie :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Ciekawe i na prawdę duże opakowanie.

      OdpowiedzUsuń
    13. skoro jest takie duże to chyba jest wydajny więc można tyle za niego dać :) Ciekawe masełko :)

      OdpowiedzUsuń
    14. ja mam w domu masło do ciało o jakimś orzechowo-czekoladowym zapachu, czy jakoś tak, ale pachnie tak ślicznie, że zawsze głodnieję, jak je powącham :33
      http://weakbreath.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. Świetnie się zapowiada :) no i z tą ceną nie jest w sumie tak źle bo opakowanie jest naprawdę duże :)

      OdpowiedzUsuń
    16. faktycznie ciekawe, tylko szkoda że zapach ma kwiatowy a nie owocowy! : c

      OdpowiedzUsuń
    17. Konsystencja wygląda świetnie, jak prawdziwe, gęste masło ;) Zaciekawiłaś mnie nim ;)

      OdpowiedzUsuń
    18. Podoba mi się jego konsystencja

      OdpowiedzUsuń
    19. Jestem w szoku tak gęstej konsystencji.

      OdpowiedzUsuń
    20. Jedno z moich marzeń to właśnie to masełko :D

      OdpowiedzUsuń
    21. Widać, ze masełko jest świetne. Uważam, zę cena jak na taka pojemność i działanie wcale nie jest wysoka ;)

      OdpowiedzUsuń
    22. Szkoda, że trochę drogie ale i tak mam na nie chęć :)

      OdpowiedzUsuń
    23. lubię masełka, to mi się bardzo podoba, fajna konsystencja :)

      OdpowiedzUsuń
    24. Chciałabym, ale cena jednak mnie odstrasza ;-) Nie lubię wydawać dużo na kosmetyki ;-)

      OdpowiedzUsuń
    25. Nie słyszałam o tym produkcie ale po przeczytaniu recenzji mnie zaciekawiło ale niestety cenna odstrasza .
      Skład produktu jest bardzo ciekawy : )
      http://thestarsofgroud.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    26. już dawno żaden produkt do ciała tak mnie nie kusił jak ten *.*

      OdpowiedzUsuń
    27. ach ta konsystencja :) prawdziwe maselko do ciala :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

    Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

    Zapraszam częściej :)