wtorek, 25 lutego 2014

Pomadka do ust Joko




Dzisiaj chciałabym wam kochane przedstawić pomadkę od Joko. Dostałam ją jakiś czas temu do testów i zapomniałam o niej. Przypomniała mi się gdy robiłam przemeblowanie do nowej kosmetyczki, a potem oddałam ją siostrze. Tak to u mnie czasami bywa z kosmetykami, które nie do końca mi przypadną do gustu, a więc zapraszam na recenzje.

Cena, opakowanie, dostępność
Nie mam pojęcia dziewczyny ile ona kosztuje. Opakowanie szaro złote z czarnym logo J. Nawet ładne i wygodne, jak zwykłą pomadkę. Znów nie mam pojęcia gdzie je można dostać. Nie rzuciły mi się w oczy, chyba że w drogeriach internetowych.



Zapach i konsystencja
Zapach jest neutralny, ani ładny, ani brzydki taki ok. Konsystencja w porządku, lekko miękkawa, ale ładnie się rozprowadza na ustach. Wystarczy jedna warstwa nałożona i efekt zadowalający.

Moja opinia
Kolor pomadki to typowy nudziak. W opakowaniu bardzo ładnie i zachęcająco wygląda. Lecz już po nałożeniu jej na ustach kolorek nie bardzo do mnie pasuje. Niby ładny, ale coś jednak nie tak. Wiadomo, że to kwestia gustu i upodobań kolorystycznych. Kurcze, nie pamiętam jaki to dokładnie jest kolorek bo porobiłam dość dawno fotki i po przetestowaniu jej na sobie oddałam ją siostrze i teraz nie wiem jaki to kolor. Pomadka ma ładne eleganckie opakowanie gdzie na sztyfcie jest wytłoczony napis Joko. Bardzo mi się to spodobało. Pomadka dobrze się rozprowadza na ustach i nie mazi się. Niestety podkreśla u mnie suche skórki. Utrzymuje sie ona na ustach ok 2 godzin. Nie wiem czy to długo czy też nie. Wydaje mi się, że chyba tak. Ogólnie pomadka nie zrobiła na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Bywały lepsze...

PLUSY
Ładne, eleganckie opakowanie
Dobra aplikacja
Zapach

MINUSY
Podkreśla suche skórki na ustach
Nie nawilża
Słaba dostępność
Nie mój kolorek do końca :)

Pozdrawiam
Natalia :)

43 komentarze:

  1. Swego czasu bardzo lubiłam produkty Joko, ale dawno nic nie miałam. Kolor tez niekoniecznie dla mnie a jesli podkreśla skórki to niestety się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się ładnie,kolor dość dość ale ja niestety nie mogę się przekonać do jakich kolwiek pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek ;)
    nie wiem czemu, ale tego typu kolory kojarzą mi się z różem w połączeniu z nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek, szkoda że nie pokazałaś na ustach

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie pokazałam bo ja to sierota i mi zdjęcia na ustach wcale nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wypróbuję
    Też piszę bloga , gdzie zamieszczam recenzje kosmetyków i byłabym wdzięczna gdybyś skomentowała jakiś post , może dała jakąś radę :) oczywiście , nic na siłę :)
    http://everybody-wants-to-be-love6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak podkreśla suche skórki, to to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam stosowanie balsamów na usta lub carmexu , zawsze fajnie nałożyć coś na nawilżone ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że podkreśla suche skórki..:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor dość intensywny i raczej też nie w moim guście ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor ciekawy i faktycznie szkoda, że nie pokazałaś jak na ustach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się podoba kolor, mam jedną szminkę Joko i bardzo lubię, szkoda, że się u Ciebie nie sprawdza do końca

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja pomadka czeka na swoją kolej :) Już miałam na nią ochotę nie raz i w końcu muszę jej użyć. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna konsystencja, ale wybrałabym nieco inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że nie pokazałaś na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym zobaczyć jak wygląda na ustach :) Ale skoro podkreśla suche skórki to raczej bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawi mnie jak na ustach się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że podkreśla suche skórki :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj szkoda że taka słaba, tak ładnie się prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  21. bardo ladny kolor,szkoda ze nic pozatym

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor nude bardzo trafiony, a suche skórki trzeba wytępić:) wypielęgnowane usta same w sobie są piękną ozdobą i nie potrzebują już żadnych pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowanie rzeczywiście ładne i eleganckie ;) Szkoda, że podkreśla suche skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi się kolor podoba :) chociaż te skórki i trwałość trochę zniechęcają ;/
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że wysusza tego nienawidzę w szminkach :| ale kolorek dla mnie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. opakowanie faktycznie świetne:) a co do reszty to ciężko mi się wypowiadać, bo szminek nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor piękny, szkoda że nie pokazałaś go na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że podkreśla suche skórki, bo wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś używałam kosmetyki marki Joko,później było coraz trudniej dostępne i zapomniałam o nich.
    świetny blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor zapowiada się fajnie lecz szkoda, że nie pokazałaś go na ustach..

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię jak pomadka podkreśla suche skórki...

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor i się nawet podoba choć z tym podkreślaniem suchych skórek trochę lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  33. kolorek mój ale szkoda że podkreśla suche skórki

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że do końca się nie sprawdziła, fajnie ma wygrawerowane logo na szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny kolorek:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie lubię jak pomadki podkreslają suche skórki.

    OdpowiedzUsuń
  37. FAKTYCZNIE Z DOSTĘPNOŚCIĄ POMADEK JOKO OBECNIE SLABO.....;/CIEKAWY KOLOR:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakoś nie umiem sobie wyobrazić tego koloru na ustach... sama pomadka wizualnie mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)