piątek, 31 stycznia 2014

Ziołowy żel do mycia twarzy

W ostatnim czasie znów testowałam preparat do mycia buźki. Tym razem był nim żel do mycia twarzy od Fitomed-ziołowy. Jest on przeznaczony do cery tłustej i mieszanej oraz trądzikowej.

O produkcie kilka zdań
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, liścia melisy, liścia oczaru wirginijskiego, koszyczka nagietka.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: ma dobre właściwości oczyszczające, lekko ściąga rozszerzone pory, zapobiega zbyt szybkiemu przetłuszczaniu się skóry.


Składniki
Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Offi-cinalis Extract, Melissa Officinalis Extract, Hamamelis virginiana Leaf Extract, Calendula Officinalis Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Beta-ine, Glycerin, Trilaureth-4-Phosphate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

Zapach, konsystencja
Z racji tego, że to jest preparat ziołowy wyczuwam w nim delikatną woń ziół. Pachnie bardzo ładnie i delikatnie. Dla osób wrażliwych będzie wprost idealny ponieważ nie podrażnia noska. Żel jest w buteleczce w kolorze brązowym, ale po wylaniu na dłoń to w kolorze bursztynowym. Konsystencja jest lekko gęsta. Taka w sam raz.


Cena, opakowanie, dostępność
Koszt takiej buteleczki o pojemności 200 ml to ok 9 zł. Opakowanie najzwyklejsze jakie może być. Brązowa butelka z odkręcanym korkiem z otwarciem na klik. Dozownik malutki i wąski, dzięki któremu dozujemy sobie odpowiednią ilość kosmetyku. Kupić go możemy na stronie sklepu KLIK lub w sklepach zielarskich.


Co o nim myślę?
Moim zdaniem żel jest dobry. Po pierwsze dobrze oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń przy czym nie uczulając ani nie podrażniając mojej skóry na buzi. Po drugie jest bardzo, ale to bardzo wydajny. Wystarczy kilka kropel żelu aby wytworzyło się sporo piany. Pierwszy raz się spotkałam z tak pieniącym się żelem do mycia twarzy. Bardzo fajnie wygładza skórę, która potem jest delikatna w dotyku. Niestety zauważyłam po jego stosowaniu, że moja skóra tak jakby była za bardzo wysuszona i ściągnięta. Chyba dla mojej mieszanej cery jest za mocny. Wtedy radziłam sobie kremem nawilżającym i problem znikał.  Bardzo fajna rzeczą w tym żelu jest taka iż posiada wyciąg z wielu ziół np. szałwii, melisy, oczaru, nagietka, które pomagają w oczyszczaniu i regulowaniu sebum. Skład jest bardzo ładny. To tyle moich wywodów na ten temat.

Czy wy go znacie bądź kojarzycie?
Jakie jest wasze zdanie na jego temat?

PLUSY
Dobrze oczyszcza buzię
Nie uczula
Mega wydajny
Wygładza skórę
Przystępna cena

MINUSY
Nieprzyjemne uczucie ściągającej skóry
Szczypie w oczy jak się odrobina dostanie

Pozdrawiam Natalia




31 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten żel ! Moim zdaniem, jeden z lepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego żelu :( Bardzo mnie interesuje :))

    Obserwuję i licze na rewanz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tak z większością żeli do mycia twarzy,że skórę mam po nich ściągniętą

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidzę takiego efektu ściągnięcia skóry...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkałam się z nim jeszcze;) a skład ciekawy.....;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam do cery suchej, nie było żadnego ściągnięcia, bardzo lubiłam ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię jak kosmetyki ściągają twarz. Ciekawi mnie jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to średnio przepadam za ziołowym zapachem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie mam skóry tłustej, dlatego wolę lekko tłuste preparaty do mycia twarzy :) jednak bardzo lubię ziołowe mieszanki

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo nie lubię kosmetyków ściągających skórę. Poza tym nie dla mnie ten żel, bo nie mam skóry tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale przyzwoicie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja posiadam z La Roche-Posay żel do mycia twarzy. Niby antybakteryjny, ale nic, oprócz zmycia makijażu, nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ogólnie lubie tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam wcale tego produktu chodz widze ze niektorym strasznie sluzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię ziołowych zapachów ;)

    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością sprawdziłabym jego działanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go w tym miesiącu zakupiłam ale póki co musi jeszcze poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna myślałam o tym żelu, mam tonik z tej samej serii i bardzo go lubię, więc myślę, że żel też może pozytywnie mnie zaskoczyć. Ale od dłuższego czasu używam Cetaphilu, który jest moim hitem i ciężko mi go porzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten żel ale do cery suchej i bardzo byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go ale szkoda, że ściąga skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  21. JAk występuje uczucie ściągnięcia to jest on zdecydowanie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog !! Jesli chodzi o żel , to mam swój ulubiony Garniera i nie wyobrazam sobie go wymienic na zaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super blog :-)
    zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy go nie używałam... ale słyszałam średnie opinie.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bardzo lubię tego typu żele na bazie ziół<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)