środa, 29 stycznia 2014

Błyszczyk do ust w kolorze naturalnym




Moje drogie czytelniczki :)
Jak większość z was ostatnio może słyszała o słynnej aferze pewnej blogerki z firmą Deni Carte. Chodziło tam głównie o to, że firma narzuca pisanie samych pozytywach recenzji. Dziwię się, że taka sytuacja miała miejsce ponieważ mi firma nic o takich wymaganiach nie pisała. Szczerze wam piszę, że moje opinie są naprawdę szczere i rzetelne. Tak dla jasności: nie ulegam żadnym wpływom, a jeżeli któraś z nawet innych firm by mi coś takiego zaproponowała, to z miejsca bym zakończyła współpracę, bo nie po to prowadzę bloga aby okłamywać innych. To tyle co chciałam na wstępie zaznaczyć, a chciałabym o tym wam napisać bo teraz się pojawiły komentarze typu, że (ciekawe czy wszystkie pozytywne opinie będą teraz naciągane, że podobno firma każe im pisać pozytywy bo straszą sądem itp...) Masakra i już wrzucają wszystkich do jednego wora, propaganda się panoszy.

Dzisiaj na deski wzięłam błyszczyk do ust Deni Carte w kolorze naturalnym o numerkiem 74.

Dostępny jest w sześciu kolorach zapewniających półtransparentny efekt. Ma apetyczny winogronowy zapach. Nie zlepia ust. Błyszczyk w płaskim opakowaniu idealny do torebki czy kieszeni.

Składniki
Paraffinum Liquidum, Polybutene, C30-45 Alkyl Methicone, Ricinus Communis Seed Oil, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone, Ethylenediamine/Hydrogenated Dimer Dilinoleate Copolymer BIS-DI-C14-18 Alkyl Amide, Silica Dimethyl Silylate, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Perfum, BHA, +/- : Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, CI 77891, Tin Oxide, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, CI 77981, Tin Oxide, Titanium Dioxide, Alumina, Glycerin, CI 45410, CI 16035, CI 77499, CI 15850, CI 77491, CI 15850, CI 77491, CI 77499, CI 77492, CI 77492, CI 15985, CI 77002, CI 42090, Mica, CI 77891, Mica,  Titanium Dioxide, Iron Oxide


Zapach, konsystencja
Zapach jest faktycznie śliczny i słodki. Delikatny oraz fajnie czuć go na ustach. Konsystencja typowa jak dla takich błyszczyków, średnio gęsta i lepka.


Opakowanie, cena, dostępność
Opakowanie jest w formie płaskiej, plastikowej buteleczki z czarnym korkiem. Aplikator jest bardzo mięciutki w formie malutkiej gąbeczki. Wygodny w malowaniu ust. Błyszczyk kosztuje 12,40 zł, a dostępny jest tutaj.


Po przetestowaniu na moich ustach
Kolor jaki wybrałam jest bardzo naturalny i delikatny. W opakowaniu wydaje sie dość ciemny, ale po nałożeniu na usta czy po pomalowaniu (dłoni tak na próbę) jest prawie niewidoczny. Nie ma rozświetlających drobinek ani nic. Jak dla mnie to dobrze bo nie lubię jak mam coś mieniącego i jaskrawego na ustach. Błyszczyk bardzo dobrze zachowuje sie na ustach. Nie roluje się w koncikach ust, nie podkreśla suchych skórek na ustach i dość fajnie się trzyma, ale nie za długo. Jak to błyszczyki. Muszę wspomnieć równiez o fajnym zapachu, nie wiem czy on faktycznie przypomina winogrona, ale jest ładny, taki słodziutki. Uważam, że błyszczyk jest wporządku i nie mam się czego czepić, a chociaz może spuścuiłabym cenę o kilka złotówek, ot takie moje uwagi :) Zresztą sami zobaczcie jak się prezentuje na ustach i dłoni.

 

PLUSY
Ładny zapach
Ładne opakowanie
Nie podkreśla suchych skórek

MINUSY
Jak na moja kieszeń to cena i słaba dostępność stacjonarna.

 Dziękuję firmie Deni Carte za możliwość przetestowania kosmetyku. Jednak to nie miało wpływu na moją szczerą i rzetelną opinię.

Pozdrawiam Natalia :)

32 komentarze:

  1. też współpracuję z deni carte i nigdy nie zmuszali mnie do żadnej pozytywnej recenzji;)

    Co do błyszczyku,bardzo ładny,neutralny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na błyszczyk średnio się błyszczy, chyba że to wina zdjęcia ;) Ale ogólnie fajny :) Chętnie bym wypróbowała jakiś błyszczyk w cielistym kolorze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny efekt :) lubie taki subtelny błysk

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolory. Mam zresztą coś podobnego z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudeńko, świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ma ładny, taki nude. Lubię takie ;)
    Ach te afery.. może dziewczyna sobie coś wymyśliła bo chciała być sławna. Ja nie mam wielu współprac na swoim koncie, ale też się jeszcze nie spotkałam z czymś takim, żeby kazano pisać POZYTYWNE recenzje. To się nazywa "reklama", a nie recenzja produktu.. Można się załamać ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze nie miałam jej, ale wygląda na twoich ustach rewelacyjnie ; ) No Minusy jednak ; (
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. urzekło mnie opakowanie ;)
    a kolorek bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w opakowaniu wygląda niczym podkład ;)
    ale na ustach daje całkiem przyjemny kolorek, chociaż wolałabym delikatny połysk, a ten wydaje się niemal matem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zdziwiły byście się, niektóre firmy robią tak, że recenzję mają być pozytywne...
    kolor fajny, ale efekt na ustach nie do oceniania przez jakość zdjęć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jakość tych zdjęć mam nie najlepszą, ale mimo wszystko dodałam je.

      Usuń
  12. Muszę przyznać, że opakowanie bajeranckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda zarówno na ustach, jak i samo opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny błyszczyk podoba mi sie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie prezentuje się na ustach, chociaż wolę bardziej mleczne wydania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena nie jest jakoś bardzo wygórowana. Moim zdaniem w granicach normy. Super a opakowanie i ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor bardzo ładny, jednak wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bla mnie za slaby pigment,kolor rowniez blado wypada.lubie nude,ale musi go byc widac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest taki typowy nudziak właśnie.
      Odbiega od on od tych typowych.
      Jest bardzo delikatny.
      Zależy kto co lubi też.

      Usuń
  19. Ladny kolorek ale dla brunetek ;) na mnie bylby stanowczo za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor i naturalny. ja kupiłam kolor winogrono 34 pięknie pachnie i smakuje:) błyszczyków wszelakich w mojej torebce nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)