czwartek, 5 grudnia 2013

Metamorfoza mojego bloga :)

Cześć dziewczyny
Dzisiaj chciałabym was poinformować jak się zmienił mój blog.
Dopuściłam się kolejnej zmiany wizerunku i mam nadzieję, że na lepsze i już ostatniej.
Tym razem nie ja byłam magikiem lecz pewna przesympatyczna osóbka o imieniu Karolina.
Bardzo dziękuję kochana :)

Jak wam się podoba moja metamorfoza?
Bo mi bardzooooo, jest tak jak lubię kobieco, słodko i cieplutko :)

A jutro zapraszam na kolejną recenzję :)

Pozdrawiam Natalia :)


31 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładnie :) U mnie też niedługo zmiany !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie!! Też musze wprowadzić jakieś zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  3. no faktycznie bardzo przytulnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już wcześniej i bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no prosze zmiana na plus. Podoba mi sie :)
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, taki przyjemny wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, uwielbiam kokardki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zmiana! Karolina ma talent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie się to teraz prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie i gustownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super!!:) Też myślę o zmianach ale nie mam na nie czasu :( może jakieś namiary na Karolinę ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)