wtorek, 17 grudnia 2013

Kilka słów o szczoteczce elektrycznej Oral-B 500

Siemanko :)
Tak się właśnie zastanawiałam czy mam pisać o tej szczoteczce recenzje u siebie na blogu czy też nie, ale pomyślałam sobie, że jednak coś naskrobię, chociażby kilka zdań. Podzielę się z wami moimi wrażeniami co do jej namiętnego używania.


Szczoteczkę dostałam już jakiś czas temu od portalu trnd. Po rozpakowaniu paczuszki i jej naładowaniu od razu umyliśmy nią ząbki. Przed pierwszym użyciem byliśmy bardzo podekscytowani, ponieważ nigdy wcześniej nie mielismy z takim cudakiem do czynienia, aż do pewnego momentu. Ja byłam do niej jakoś sceptycznie nastawiona, pomyślałam sobie, że pewnie jest przereklamowana, a mój mąż był jednak bardzo zaciekawiony. Ucieszyłam się ponieważ rzadko interesuje się tym co ja testuje, a tutaj takie miłe zaskoczenie.
Na pierwszy rzut poszedł mój Maruś. Umył nią ząbki i milczał przez dłuższą chwilę, pytam się i jak? Marek stwierdził, że jak na pierwsze mycie to naprawdę nieźle, zobaczymy jak sobie poradzi za drugim razem. No i po tym drugim razie mówi, że jest  zajebi..., dokładnie myje zęby, są gładziutkie gdy je dotyka językiem. No i widocznie bardziej wyczuwalna poprawa uczucia czystych zębów. Czyli mojemu małżonkowi bardzo przypadła do gustu. Teraz już po dłuższym używaniu jej, stwierdził, że napewno nie wróci do starej. Tylko do tej musi sobie dokupić końcówki white i będzie przeszczęśliwy :)

Tutaj ja szoruję namiętnie zębiska :)
 Wspominałam wam, że moje początkowe uczucie do niej nie było entuzjastyczne, ale, ale nie koniec bajeczki :) Po pierwszym użyciu dziwnie się czułam, krwawiły mi dziąsła, ale na szczęście producent nas o tym informuje w ulotce, wiec się tym wcale nie przejmowałam. Te uczucie gładkich zębów po szczotkowaniu tak mi się spodobało, że chciałam więcej i więcej.... Faktycznie uważam, że szczoteczka dużo lepiej myje zęby i oczyszcza je z nalotu. Dodatkowo ma fajną funkcję licznika czasu na jedną stronę 30 sekund i wtedy zaczyna drgać. Mała rzecz, a cieszy :) Mam takie samo zdanie jak mój mąż, czyli bardzoooooo pozytywne. Napewno nie zamierzam już wracać do starej manualnej szczoteczki. 

A tutaj moja słitaśna focia z przyjaciółką szczoteczką :)

A czy ktoś z was używa elektrycznej?

http://www.instytut.pl/pl-PL

Pozdrawiam Natalia :)

PS. Czy ktoś coś wie o znikającej opcji obserwatorów?
Tak nagle zniknęli mi wszyscy :(

25 komentarzy:

  1. fajnie, że o niej napisałaś, bo cały czas zastnawiam się nad zakupem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś szczoteczkę elektryczną ale nie byłam z niej zadowolona. Może się coś w tym temacie zmieniło na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi Mikołaj przyniesie Oral-B ale ten nowszy model, Vitality bodajże, czy jak ona się tam zwie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam elektryka ale inny model i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś takiego by mi się przydało :) Obserwatorzy na szczęście już wrócili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też używam szczoteczki elektrycznej ale mam starszy model

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą szczoteczkę, uważam że jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tej szczoteczki i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam ale przymierzam się do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam elektryczną szczoreczke! <3

    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś szczoteczkę elektryczną i średnio się z nią lubiłam - u mnie póki co są obserwatorzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aż żałuję, że nie zgłosiłam się po nią, gdy był nabór :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam oral elektryczną tylko inny model, jestem z niej bardzo zadowolona:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłosiłam się na testowanie tej szczoteczki, ale się nie załapałam ;p Ale mam swojego Philipsa niezawodnego, więc może to i lepiej, że inni mieli szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś czas temu, także zastanawiałam się nad kupieniem szczoteczki elektrycznej, więc post dla mnie jak najbardziej na czasie:) Możliwe, ze już w najbliższym czasie się na nią skuszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma tą szczoteczkę ale w innej obudowie jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam szczoteczkę elektryczną, ale to nie oral b, Mimo wszystko moja bardzo fajnie myje i jest dużo lepsza niż tradycyjne szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. ta szczoteczka jest świetna:* również ją mam:))dodaję do obserw. i zapraszam na konkurs, proste zasady..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  19. a właśnie się zastanawiałam nad nią, czy faktycznie jest taka dobra ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)