czwartek, 19 września 2013

Maska do włosów z masłem Shea


Dzisiaj regenerujemy włoski z maską od Venity z masłem shea i prowitaminą B5. Jest to maska, która intensywnie regeneruje włosy, wzmacnia i nadaje im piękny połysk. Przyznam się bez bicia, że uwielbiam wszelkie maski czy odżywki do włosów, dlatego sobie ją wybrałam do przetestowania. Jak się u mnie sprawdziła?
Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Stearalkonium Chloride, Glycerin, Shea Butter, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Hydrolized Wheat Protein, Urea, Sorbitol, PCA, Lysine, Allantioin, Diglicerin, Lactic Acid, Sodium PCA, Panthenol, Hydrolized Protein, Citric Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl, Methylpropional, Metylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Konsystencja i zapach
Maska jest gesta w kolorze białym, która bardzo dobrze się rozprowadza na włosach, nie spływajac z nich. Zapach tejże maski jest tak piękny i intensywny, że czasami specjalnie otwierałam opakowanie aby ją poniuchać he he. Zapach utrzymuje się na włosach długi czas i za to wielki plusik, bo lubię kiedy moje włosy pięknie pachną.
Opakowanie, cena, pojemność
Maska mieści się w plastikowym przeźroczystym pojemniczku z zieloną nakrętką. Jest ono bardzo wygodne i możemy kosmetyk zużyć do samego końca. Jest skromne i zarazem ładne. W pojemniczku mamy 250 ml maski za cenę ok 7 zł. Jest ona tania i można ją wypróbować jak za taką niską cenę.

Moim zdaniem
Maska ma za zadanie zregenerować włosy i nadać im piękny połysk. Czy się spełnia w tej roli? I tak i nie. Tak dlatego, że faktycznie nadała moim włosom pięknego połysku. Tym bardziej widać to na moich ciemnych włosach. Uwielbiam kiedy moje włosy są błyszczące i dodatkowo pięknie pachną. Jak wspominałam moje kłaczki po jej użyciu pięknie pachną przez dłuższy czas i wspaniale się błyszczą. To chyba tyle moich pozytywów o niej. Muszę jednak przyznać, że maska nie wygładza włosów, ale w sumie nie takie jest jej przeznaczenie, to czego ja się czepiam? Sama nie wiem. Po prostu nie lubię kiedy po użyciu preparatów do włosów są one potem szorstkie. Nie zauważyłam efektu regeneracji. Jak były przed jej stosowaniem tak i są po. Maska nie obciążyła moich włosów ani nie spowodowała łupieżu. Ogólnie maskę zaliczam do średniej jakości kosmetyku. Ale co włos to inaczej reaguje więc nie ma co tak się sugerować moją osobistą opinią.

 A czy wy ją znacie i kojarzycie?
Jak tak to jak się u was spełniała?

Dziękuję firmie Venita za udostępnienie kosmetyku do testów.
Jednak nie miało to wpływu na moją opinię o nim.


Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. Nie miałam tej maski, ani żadnej innej z tej firmy, ale za taką cenę warto się skusić, chociażby dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez jestem fanka masek ale tej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię jak zapach długo utrzymuje się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale przetestowałabym chętnie, może u mnie by się sprawdziła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam dwie maski do zużycia :D i to takie o dosyć mocnym działaniu, więc ta na tą chwilę mogła by się nie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację bo jest przecietna jak dla mnie.

      Usuń
  6. Nie miałam przyjemnosci testowania tej maski, ale lubię wszelkie nowości więc może się skuszę :D
    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze,że nie powoduję łupieżu bo takie produkty od razu skreślam;/

    OdpowiedzUsuń
  8. tej jak do tej pory nie znałam, ale cena fajna więc warto kupić i zobaczyć jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda warto wypróbować na swoich włosach, moze komuś bardziej podpasuje.
      Co włos to inaczej reaguje.

      Usuń
  9. Oo, pierwszy raz ją widzę. Ciekawe, czy z moimi rozjaśnianymi włosami zrobiłaby coś pozytywnego?

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie używałam nigdy produktów tej firmy:<

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ją miałam i jest naprawdę fajną maską :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydalaby mi sie taka maska...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super konsystencja! :) i plus, że nabłyszcza :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ją u mnie w sklepie, ale jeszcze nie skusiła mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ją i zapach ma rzeczywiście cudowny! Co do działania- nie była najgorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt :) Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tej maski ale wolę bardziej skuteczną. Świetna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jakie wymiary tej kosmetyczki Cię interesują? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam nigdzie tej maseczki:)szkod aze nie regeneruje;/

    http://podrozpokrainieherbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widziałam i nie używałam tej maski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie miałam przyjemności jej wypróbować choć dla mnie dużym plusem byłby sam fakt że nie obciąża włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To działanie nienajgorze.. Szkoda że nie wygładza włosów, bo też nie lubię jak po zastosowaniu maski są takie szorstkie, a co za tym idzie gorzej mi się je rozczesuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)