czwartek, 16 maja 2013

Moja opinia o toniku od IUVENTUS

Kochane czytelniczki!
Jak pamietacie kiedyś podjełam pierwsza współpracę z firmą IUVENTUS. Testowałam peeling i płyn do mycia buzi, ale jeszcze pozostał mi do zrecenzowania tonik. Tonik jest juz prawie na wykończeniu. Tak więc zapraszam na moją opinię o tym produkcie.

Co pisze producent:
Jest to specjalna mieszanka Hamamelis virginia i wyciągu z owoców rosa canina ich włościwości delikatnie oczyszczają skórę, pozwalają kontrolować wypryski skórne jednocześnie ją nawilżając. Tonik jest przeznaczony do każdego typu cery. 
 Skład:
Water, Hamamelis Virginiana ( Witch Hazel) Water, Water&Alcohol&Propylene Glycol&Iris Florcntina Root Extract&Zinc Sulfact&Rctinyl, Palmitate, Glycolic Acid, PEG-40 Hydrogenedet Castor Oil, Sodium Chloride, Rosa Canina Fruit Extract, Sodium Hydroxide, Fragrance, Salicylic Acid, Propylene Glycol&Diazolidinyl Urea&Iodopropynyl&Butylcarbamate

Moja opinia:
Tonik znajduje się w dość eleganckim, białym opakowaniu wyposażonym w atomizer. Sam w sobie pachnie bardzo delikatnie i nie podraznia nosa. Bardzo fajną rzeczą jest to, że ma składniki aktywne takie jak Hamamelis virginia i wyciąg z owoców rosa canina, które delikatnie oczyszczają i pielęgnują skórę. Tonik nadaje się do każdego typu cery nawet do pryszczatej :) Po użyciu tego preparatu  nie zauważyłam żadnych brzydkich zmian na mojej twarzy. Nie pojawiły się żadne zaczerwienienia i uczulenia typu krostek czy plamek. Czyli mogę go spokojnie dalej używać. Powiem wam szczerze, że na codzień nie używam toników do przemywania buzi tylko płyny micelarne. Dodam, że tym tonikiem zmywałam makijaż  i bez problemu sobie z nim poradził. Dobrze oczyszcza buzię. Wiem, że do tego typu czynności powinnam użyć innych preparatów, ale tak z ciekawosci to zrobiłam i się zdziwiłam. Ale kochane mam i negatywa tego specyfiku. Jesli chodzi o dozowanie za pomocą atomizera. Może to elegancko i efektownie wygląda, ale nawet nie wiecie jak to mnie wkurzało. Musiałam na płatek kosmetyczny psiukać z 6 razy aby uzyskać go nasączonego, a ja lubię szybko i sprawnie:)

Podsumowując:
Tonik jest wporządku i mogę go polecić z czystym sumieniem. Tylko jak zawsze kosmetyki z tej serii odstraszają ceną.

Opakowanie:
Opakowanie jest bardzo eleganckie i powiem szczerze, że jeszcze się nie spotkalam aby tonik miał pompkę z psiukaczem :)
 Konsystencja:
Tonik jest bezbarwny o ładnym delikatnym zapachu. 

Cena kosmetyku:
31 zl

Pojemność:
100 ml

Czy bym go kupiła?
W sumie to sama nie wiem.
Ale raczej tak

Jeśli jest ktoś chętny do zakupu tego toniku to zapraszam do sklepu.

22 komentarze:

  1. nie zmam tej firmy ale chetnie bym wyprobowala to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę bo przyda mi się dobry tonik.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, buteleczkę ma ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne opakowanie,,mysle ze to super present na np dzien matki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, gdyby była nizsza z pewnoscią bym go kupiła.
      Do tego jeszcze dochodzą koszty przesyłki pewnie :(

      Usuń
  6. Faktycznie, jego cena jest dość wysoka. Ja dwa razy dziennie stosuje tonik, w celu odświeżenia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy ten tonik , firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, opakowanie bardzo ładne, jednak sam tonik jest za drogi- jak dla mnie ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała ten tonik, tylko cena troszkę odstrasza. Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać tu częściej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. profesjonalna i rzeczowa recenzja - bardzo mi się podoba :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy...Fajnie, że kosmetyk ten ma pompkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie obrazę się . Lubie słowa krytyki bo dają motywację . A o które zdjęćię Ci chodzi ? To na pasku bocznym u góry ?

    OdpowiedzUsuń
  13. nooo cena zdecydowanie nie na mój portfel:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne opakowanie :) ja też lubie jak jest szybko i sprawnie, więc wolę toniki z koreczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)