poniedziałek, 25 lutego 2013

Odżywka do włosów żurawina i miód



W  ostatnim czasie to ja nie mam szczęścia do odżywek z avonu. Już chyba trzecia z kolei nie sprostała moim oczekiwaniom. Stwierdziłam, że wykończę ją do końca, choć niewiele jej pozostało i już żadnej u nich nie kupię. Wydaje mi się, że lepiej dołożyć parę groszy i mieć coś dobrego, chociaż nie zawsze to się sprawdza. Ta mikstura miała za zadanie nawilżyć włosy, stworzyć ochronną warstwę, nadać im jedwabistą gładkość oraz ułatwić ich rozczesywanie.

Jak jest naprawdę?
Gdy oglądałam katalog przykuła moją uwagę pięknym zapachem no i oczywiście niską ceną, bo zaledwie 5,90 zł. Tak więc zaryzykowałam i kupiłam ją. W końcu to tylko 6 zł byłoby wyrzucone w błoto :) Rzeczywiście super pachnie normalnie coś wspaniałego, ma ładny różowy kolor, jest dośc gęsta co ułatwia jej rozprowadzenie na wlosach. Niestety moje włosy po użyciu jej strasznie się plątały, nie mogłam ich w ogóle rozczesać, były sianowate i po spłukaniu wodą takie szorstkie w dotyku, ale pachnące cały dzień he he he.

Skład:
Aqua, Cetearyl alkohol, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Parfum, Ceteareth- 20, Methylparaben, Glicerin, Alcohol Drnat, Mel, Citric Acid, Glicerin, Vaccinium Macrocarpon ( Cranberry) fruit extract, Red 4/ Ci 14700, Ext. Violet 2/Ci 60730, Linalool, Hexyl Cinnama, Limonene. <1020380-005>

                                                            
 Zapach:
Wspaniały, żurawina i miód

Pojemność:
250 ml

Cena:
5,90 zł

Opakowanie:
Zamykane na Klik, plastikowe, można postawić do góry dnem

Sposób użycia:
Nałożyć na umyte wlosy i spłukać po ok 10 minutach.

Moja ocena:
3

Czy kupię ponownie?
Nie

A wy co sądzicie na ten temat dziewczyny?
Pozdrawiam
:*

22 komentarze:

  1. miałam kilka odżywek z tej serii naturals, oprócz zapachu, który zazwyczaj w tych odżywkach jest super, to tak jak u Ciebie zero działania, mi może włosy się nie plątały, ale były strasznie obciążone i przetłuszczały się szybciej - choć i tak przetłuszczają się meeega szybko, więc jednak omijam je w katalogach, chociaż zapachami kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest jak piszesz, zapach to maja super :)
      Ale co mi po zapachu jak nie spełniają się, prawda ?

      Usuń
  2. noo, kolorek ładny :) ale, jak plącze włosy to kolor i zapach nic nie daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie nie... żaden szampon ani odżywka z tej serii nie ma wstępu do mojego domowego SPA :) Przejechałam się nie miło i nigdy do nich nie wrócę....

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kupuję tych odżywke ani szamponów z Avonu , słyszałam o nich złe opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana do szamponów i odżywek Avonu, ale możliwe że kupiłabym ją dla samego zapachu. Ja wielbię zapach żurawiny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało kosmetyków z AVON'u miałam okazję w ogóle używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie używam odżywek do spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio przestaję ufać Avonowi. To na co trafiam nadaje się wyłącznie do upajania się ślicznym zapachem i nic poza tym. Tej odżywki jeszcze nie miałam i raczej mieć nie będę.
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam szampon i bardzo mi sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię szamponów i odżywek z Avonu, powodują u mnie uczulenie. :( Tak samo jak żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jeszcze nie znalazłam w Avonie odżywki idealnej, choć tą mogłabym kupić dla samego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam żadnej odżywki z Avonu. W ogóle już dawno nic nie miałam z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś się właśnie sparzyłam na odzywce z Avon i od tamtej pory już nie eksperymentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja juz od dawna nie kupuje kosmetykow z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie zapach! Uwielbiam żurawinowe kosmetyki :))

    Zapraszam do mnie po wyróżnienie i gorąco zachęcam do zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)