niedziela, 17 lutego 2013

Dziadostwo z Avonu :(

Odżywka pielęgnująca z marokańskim olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów. Nawilża nawet bardzo suche włosy od nasady aż po same końce. Zawiera olejek arganowy, witaminę B5 oraz E. Sprawia, że włosy wyglądają pięknie, są wygładzone i łatwo się układają.

Jak jest naprawdę?
Odżywka miała za zadanie nawilżyć i wygładzić włosy. Po aplikacji tego kosmetyku moje włosy były jeszcze bardziej szorstkie i układały się we wszystkie strony. Jestem jednocześnie rozczarowana i zaskoczona tym produktem, ponieważ używałam z tej samej serii odżywek, które były OK. Faktem jest, że bardzo ładnie pachnie. Tej akurat odżywki już nie kupię. Oczywiście, mogą znaleźć się osoby, którym przypadnie do gustu. W końcu, każdy z nas ma inny rodzaj włosów 


Skład:
 Aqua, Cetyl Alkohol, Stearyn Alcohol, Dimethiconol, Crambe Abyssynica Seed Oil, Stearamidopropyl Dimethylamine, Parfum, Dicetyldimonium Chloride, Phenoxyethanol, Peg-2 Dimeadowfoamamidoethylmonium Methosulfate, Methylparaben, Choleth-24, Behentrimonium Methosulfate, Glycolic Acid, Creatine, Disodium Edta, Glycerin, Hexylene Glycol, Ceteth-24, Quaternium-33, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Amyl Cinnamal, Butylphenyl, Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene <1019879-006>.

Sposób użycia:
 Nałożyć na mokre włosy, masować i spłukać.
  
Pojemnośc:
250 ml

Cena:
ok 9 zł
Moja ocena:
3

7 komentarzy:

  1. czasami tak jest ze zdarzają sie dziadostwa,przynajmniej wiadomo czego unikac...

    OdpowiedzUsuń
  2. z Avonem tak bywa... Czasami zdarzy się im wypuścić coś super, a innym razem coś tak totalnie nietrafionego. Akurat tej odżywki nie używałam, ale będę omijać szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jej :) a z Avonu kupuję głównie kolorówkę, kosmetyków pielęgnacyjnych, czy to do ciała czy do włosów, raczej unikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niE miałam żadnej odżywki z tej seri ale chociaż będe wiedziała czego unikac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za produktami do włosów z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... Nie kupuję zazwyczaj z Avonu, ale dobrze, że ostrzegasz. ;p
    obserwuję
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem bardzo rozczarowana Avonem już nic nie kupuję, dla mnie to tandetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)