piątek, 26 sierpnia 2016

Bardzo fajne błyszczyki Amway Artistry


W ostatnim czasie od błyszczyków do ust odchodzę. Minął mi czas połysku na ustach. Zdecydowanie wolę teraz matowe wykończenia, ale w ostatnim czasie otrzymałam do testów niespodziewanie, te oto dwa bardzo ciekawe okazy, które bardzo przypadły mi do gustu.


/// ARTISTRY™ Rozświetlające błyszczyki do ust z Kolekcji Pacific Lights to limitowana kolekcja* kosmetyków o energetyzujących odcieniach, które dodadzą wyrazistości letniemu makijażowi ust. W zależności od stylu życia, osobowości lub Twoich planów na konkretny dzień lub wieczór, zawsze znajdziesz kolor odpowiedni dla siebie. Przejrzysty odcień Tropical idealnie nadaje się do podkreślenia ust podczas leniwych dni spędzonych na plaży, a radosne kolory Cherry lub Pink Grapefruit doskonale sprawdzą się podczas wieczoru w mieście. Aby zwrócić uwagę na swoje usta, rozważ podkreślenie ich wyrazistymi kolorami, takimi jak Citrus lub Wild Berry. Wyróżnij się dzięki pięknemu, letniemu makijażowi ust. ///



/// Nowe odcienie  Rozświetlających błyszczyków do ust marki ARTISTRY™  są częścią Letniej kolekcji ARTISTRY PACIFIC LIGHTS, która została stworzona pod nadzorem światowego artysty makijażu - Ricca DiCecca. Kolekcja powstała w wyniku inspiracji pięknem nadmorskich plaż i napojami XS™ Power Drink™, które wibrują wakacyjną energią. ///


Cena
Cena za sztukę to ok 90 zł.



Dostępność
Kosmetyki marki Amway możecie zakupić bezpośrednio na stronie internetowej firmy.




Opakowanie - jest prostokątne, aplikator odkręcany jak to w błyszczykach bywa. Spoglądając na zewnętrzną stronę opakowania zobaczcie, że ma przyklejone do siebie z boku mini lustereczko, a tuż pod skuwką mamy dwie malutkie diody, które podświetlają, kiedy jest ciemno. Powiem Wam szczerze, że pierwszy raz się spotkałam z takim gadżetem. Ktoś w końcu pomyślał. Opakowanie maga na plus :)

Zapach jest bardzo słodki, lekko miętowy, bardzo mi się podoba. Konsystencja jak typowy błyszczyk, ale jest odrobinkę gęstsza. Oba błyszczyki mają mieniące drobinki i tak naprawdę niczym od siebie się nie różnią prócz kolorem. Różowa wersja barwi, a niebieska nadaje blasku.

Po nagminnym testowaniu obu błyszczyków, mogę śmiało stwierdzić, że mimo, iż są bardzo drogie, to bym się kiedyś na któryś skusiła. Nie lepią się, nabłyszczają, są trwałe, pięknie pachną, a usta są nawilżone i gładziutkie, a do tego po nałożeniu na usta czuję delikatne mrowienie. Ostatnio polubiłam te uczucie na ustach. Ale jak z ich trwałością pewnie zapytacie?  U mnie zazwyczaj żaden błyszczyk się długo nie trzyma. Ten wytrzymuje ok 1 godziny.

Ogólnie jestem zachwycona tymi błyszczykami ponieważ skradły moje serce mini lustereczkiem, diodami podświetlającymi, zapachem i nawilżaniem. Różowa wersja delikatnie nadaje kolor i połysk, a niebieska wersja delikatnie podkreśla usta. Ciekawa jestem co sądzicie o takich błyszczyko -gadżetach :)

Plusy
Nie lepi się
Nawilża usta
Piękne zapachy
Wbudowane lustereczko
Mini diody podświetlające

Minusy
Słaba dostępność stacjonarna
Cena, ale czasami można zaszaleć

Pozdrawiam :)

piątek, 19 sierpnia 2016

Ingird Cosmetics - profesjonalny puder bambusowy


Z racji tego, że jestem posiadaczką mieszanej cery to zazwyczaj mam problem ze świecącą skórą i z nieszczęsną strefą T. Jednak używając kremów matujących trzymam skórę w ryzach. Niestety robiąc makijaż muszę się wspomagać pudrami matującymi. Nie lubię zwykłych pudrów, wolę coś bardziej neutralnego i dlatego postanowiłam wypróbować puder transparentny. Moim zdaniem jest to najfajniejsze wyjście jeśli ktoś nie lubi zwykłych pudrów, ale czy on jest taki fajny jak na zdjęciach?

Tego jak zwykle dowiecie się z recenzji poniżej...


/// Profesjonalny, sypki puder bambusowy Ingrid idealnie wygładza skórę, gwarantując wysoki  stopień jej zmatowienia. Zawarte w składzie proteiny jedwabiu nawilżają i wygładzają skórę, optycznie zmiękczają rysy twarzy oraz zmniejszają widoczność zmarszczek. Puder gwarantuje wykończenie makijażu, bez bielenia skóry. Produkt przeznaczony do każdego typu cery, szczególnie wrażliwej, mieszanej i przetłuszczającej się. ///



Składniki
Bambusa Arundinacea Stem Extract, Magnesium Stearate, 
Serica Powder, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexylglycerin.

Cena
Od 15 zł do ok 19 zł.

Pojemność
10g

Dostępność
Sklepy stacjonarne typu Hebe, drogerie internetowe oraz mniejsze sklepiki osiedlowe.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o kosmetykach Verony to zapraszam na stronę internetową VPP.

Dawno temu testowałam też podobny puder transparentny, ale innej firmy i tak naprawdę jakoś specjalnie mnie nie ciągnęło do takiego typu produktów ponieważ się na tamtym zraziłam. W ostatnim czasie Verona wypuściła na rynek właśnie taki transparentny puder i coś mnie jednak podkusiło, aby dać nowiucjuszowi szansę, a nóż widelec może okaże się fajnym kosmetykiem?

Kiedy do mnie przyjechał pomyślałam sobie, że rewelacyjnie wygląda, tak elegancko i profesjonalnie. Opakowanie zdecydowanie przyciąga wzrok, jest wygodne w użyciu, puszek jest delikatny i dobrze się nim aplikuje produkt na twarz.

Kosmetyk jest w białym odcieniu zresztą jak większość takiego typu produktów i jakoś specjalnie się nie wyróżnia. Puder jest bezzapachowy. Wrażliwce mogą odetchnąć z ulgą :)

Tuż po nałożeniu na twarz moja skóra stała się matowa, nie świeci się jak przysłowiowe psu jajka. Wystarczy odrobinka i efekt jest bardzo zadowalający i w końcowym efekcie jest mega wydajny. Skóra nie jest jakoś wybielona, a matowa i efekt jest bardzo naturalny, a do tego skóra jest wygładzona. Taki mat utrzymuje się ok 5 godzin i niestety po tym czasie muszę ponowić aplikację, ale myślę, że i tak jest to długo jak na tak tani kosmetyk. Jeszcze tylko dodam, że nie uczulił mnie, nie zapchał, za co daję mu kolejnego plusa. Powiem szczerze, że jestem coraz bardziej zaskoczona jakością ich kosmetyków i koniecznie muszę coś jeszcze wypróbować do makijażu, a ten puder bardzo polubiłam i tak naprawdę już nie szukam dalej, skoro mam coś dobrego i w przyjemnej cenie i pod nosem...

Ciekawa jestem co sądzicie takich pudrach transparentnych.
Czekam na wasze opinie w komentarzach :)

Plusy
Niska cena
Mega wydajny
Bezzapachowy
Nie bieli cery
Eleganckie opakowanie
Wygodna aplikacja
Nie zapycha - nie uczula
Nie podkreśla suchych skórek

Minusy
Słaba dostępność

Pozdrawiam :)